Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *peke* Ser du det ikke? oO *vifte med pinneis* *logre med halen mens jeg hopper frem og tilbake mens jeg venter på at du skal kaste* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) *kaste pinneis* Den er stor og, skal jeg si deg! Om jeg legger den ut på tastaturet, går den helt fra a til z =D edit: Wait... a til å...***** Endret 1. mai 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) *kaste pinneis* *Springe som pokker i ca riktig retning, for så og bremse ned og begynne og lete* edit: finner ikke Endret 1. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå har jeg oppfunnet en ny matrett | Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå skal jeg spille san andreas på flymaskina mi (x360) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå har jeg oppfunnet en ny matrett |Med tanke på samtaleemnet de siste postene, er jeg litt nysgjerrig. Saftis med hvit saus fra pinneis? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *kaste pinneisen direkte på espen* Meh... jeg tror jeg bare legger meg jeg. Tidlig opp i morgen, liksom oO Natten godtfolk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå har jeg oppfunnet en ny matrett |Med tanke på samtaleemnet de siste postene, er jeg litt nysgjerrig. Saftis med hvit saus fra pinneis? Nei... "Lars' Kyllingbaconboller" Hakk to kyllingfilleter opp. Tilsett krydder. Del de opp i 8 passendes "kaker" og surr bacon rundt. Stekes til de er klare. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *kaste pinneisen direkte på espen* *spise glupsk* Natta mrBJ *klemme* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *kaste pinneisen direkte på espen* *spise glupsk* Natta mrBJ *klemme* Mister BlowJob? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skjønner ikke hva folk har i mot Stadium Arcadium. Det er et helt kurant album og Dani California er elsk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Mamma kalte meg vannskapt. :< Nie: Eg e mann! Mamma: Då e du vannskapt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du er jo ikke mann da Slutt å si det der. Jeg er jo det. :< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du har innovertiss og utoverpupper. Det er phail på 2 av 2. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du har innovertiss og utoverpupper. Det er phail på 2 av 2.Hva vet du om jeg har innovertiss eller ei? :< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det skulle du likt å vite det hehe Husk at du både sover tungt og at jeg har vært på pvernattingsbesøk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Han har som meg spycam på rommet ditt / stalka deg i lengre tid og vet det meste om deg og liker å henge utenfor huset ditt og se inn hos deg når du sover? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det skulle du likt å vite det hehe Husk at du både sover tungt og at jeg har vært på pvernattingsbesøk! Jeg sover ikke SÅ tungt. Han har som meg spycam på rommet ditt / stalka deg i lengre tid og vet det meste om deg og liker å henge utenfor huset ditt og se inn hos deg når du sover?Jaaaah. Og hvordan klarer du å se inn mens jeg sover? x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg