Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er det l4rs. En kompis av meg var hos en annen kompis av meg idag å så på spillet i 30 min. Litt senere ringer han meg for å høre hvor han kunne på tak i en billig ps3..

MEN! Etter det jeg har fått med meg så er ikke du i arbeid? Da blir det jo et solid kutt i budsjettet for et spill..

HÅKS: hehe, er vist mange uheldige sjeler der ute som ikke har fått hendene i den godsaken enda.. Uansett, jeg har fått et par raseriutbrudd av spillet allerede! ^^ Da slår jeg bare litt i sofaen så er alt bra :p

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det verd å bruke 4K på å kjøpe PS3 og dette spillet?

Du kan spare en del på å kjøpe en 360 istedet, da.

Uansett, om man skal tro omtalerene er det verdt det, og vel så det. Xbox-versjonen har for øyeblikket en snittkarakter på 98.6%, som er bedre enn Ocarina of Time.

Lenke til kommentar
Lars: Invester da! :) Men som skarstad sier så kan du spare litt på å kjøpe 360 med spillet. xbox har også rettighetene til nedlastbare ting til spillet... Litt kjipt for oss ps3 eiere da men..
JEg vet ikke hvorfor men jeg har mye mer lyst på PS3 enn xbox360.

Får se når jeg får penger til sommeren. Det er ikke sikkert jeg får så mye tilbake da. I verste fall så får jeg bare 1770. Men de godtok det fradraget i fjor så jeg antar de godtar det i år også

Lenke til kommentar
Er det verd å bruke 4K på å kjøpe PS3 og dette spillet?

Du kan spare en del på å kjøpe en 360 istedet, da.

Uansett, om man skal tro omtalerene er det verdt det, og vel så det. Xbox-versjonen har for øyeblikket en snittkarakter på 98.6%, som er bedre enn Ocarina of Time.

Uhørt! )':

Rasch: Har du lagt til en n i signaturen din?

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...