Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Klisne greier dette. Rett som det er kommer det en stor ansamling væske rennende ned via plaster og diverse og drypper på buksa mi Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Klisne greier dette.Rett som det er kommer det en stor ansamling væske rennende ned via plaster og diverse og drypper på buksa mi Hva er det egentelig du driver med? :S Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Klisne greier dette.Rett som det er kommer det en stor ansamling væske rennende ned via plaster og diverse og drypper på buksa mi You're a bleeder, huh. Jeg er skeptisk til om jeg HAR blod i kroppen, ettersom det ikke blødde noensteder på mine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tatovert meg Ha ha, jeg trodde ikke jeg kom til å blø og ble sjokkert da jeg gjorde det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gleder meg til å se resultatet, smurf. MEn det bør vel vente til den har fått roa seg litt. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Wait. Glem det jeg sa om at jeg er redd jeg ikke har blod i kroppen. Jeg er jo jente. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 L4r5, ja, jeg gleder meg til å se den uten masse kliss på seg Og gleder meg til den er helt ferdig etter at jeg har vært og fiksa siste rest av skyggen og fylt på litt mer sortfarge Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gleder meg til å se resultatet, smurf. MEn det bør vel vente til den har fått roa seg litt.Hardcore ppl legger ut bilder med plast og blod som en liten teaser. Basta. Wait. Glem det jeg sa om at jeg er redd jeg ikke har blod i kroppen. Jeg er jo jente.Ikke rart det er lite blod igjen da. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Will do edit: Er jeg hardcore ppl nå? Endret 1. mai 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 edge koser seg med The Wall på annlegget, tressis og varme i været Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du er vel året eldre. Er 88 model, mens profilen din sier du er 87 ; ) fyller ikke før i juni da... Når i juni da? 16 på meg, og da blir jeg 19 ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er jeg hardcore ppl nå? Du er mer hardcore enn Arnold Svarteneger og Rambo tilsammen! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva er greia med plasten smurf ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva er greia med plasten smurf ? Det er i grunn vanlig at tattoo blir smørt med vaselin pakket i plast for maximum protection første døgnet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Til hælvete med spillpcen nå ass! Den skal pakkes ned og lagres over sommeren , kan bare ikke ha den stående framme lenger Får jeg klare meg med gamle P3 laptopen min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er jeg hardcore ppl nå? Du er mer hardcore enn Arnold Svarteneger og Rambo tilsammen! Så lenge C.Norris holdes unna så kan jeg si meg enig Plasten er obligatorisk for alle tatooos Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er jeg hardcore ppl nå? Mer ovenfra smurfen. Og nå tenkte jeg egentlig mest på tattoo/piercingtråden da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Da var man ferdig med 9 sesonger X-files. Hva skal jeg finne på nå da tro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Llandari, se Californication Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Pløy over hagen med snøplogen, om du forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg