V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En vennine av meg kjørte nettopp på en Tiur He didn`t make it Bare bra dette ikke skjedde. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 vet at innlegg med bare smili ikke er lov, men får ikke frem mere Buhu, kanskje? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tydeligvis Er overraska, blør aldri fra armene. Bare henda. Det er umulig å finne blodårer når jeg skal ta blodprøve f.eks Hvordan fjerner man blod fra genser? Salt og bensin? Vanish oxi action Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er det en screamer? Nei... Det er en flash der man kan slå ihjel en data. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tiur`n flyver og raper( ) i himmel`n nå. Og jeg må vaske blod og fjær fra en Opel Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Yey. Pc-en er nyformatert. Oppdateringer er lagt inn, og jeg fant nettop ut at jeg glemte å ta backup av opera bokmerkene mine >< Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er det en screamer? Nei, bare usannsynlig kjedelig. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er det en screamer? Nei... Det er en flash der man kan slå ihjel en data. Det er genialt http://dagobah.biz/flash/metelev.swf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er så sliten at det halve kunne vært mer enn nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tydeligvis Er overraska, blør aldri fra armene. Bare henda. Det er umulig å finne blodårer når jeg skal ta blodprøve f.eks Hvordan fjerner man blod fra genser? Salt og bensin? Vanish oxi action Hmm ... Dyre greier Lite med penger nå, men følte jeg kom billig ut av det. Bare 1300 spenn for 1,5 timers arbeid. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er så sliten at det halve kunne vært mer enn nok. Dakar becca *kosepå* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bah. Jeg er så svett at tapen ikke klarer å holde plasten på plass Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bah. Jeg er så svett at tapen ikke klarer å holde plasten på plass Du*host*sj. OMG OMG OMG OMG CRIMES OF WAR 100%!!!!!!! ... .... .... ! ^_______________^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 *dakar Becca* *klappe på hodet og tilby iskrem* Kexxy, jeg dusja like før jeg dro til tattis-sjappa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Flere enn meg som reagerer på punkt 16 i retningslinjene? Du fraskriver deg i teorien til ditt eget bilde om du laster det opp og ber om bildekritikk her på forumet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ueland sitter vel og gnir seg i hendene. "ALL UR PICS ARE BELONG TO HW.NO" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Flere enn meg som reagerer på punkt 16 i retningslinjene? Du fraskriver deg i teorien til ditt eget bilde om du laster det opp og ber om bildekritikk her på forumet. Ikke akkurat. Du bare gir HW retten til å bruke det som de selv vil på sine sider. Also, new pictar. Over dar. Endret 1. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg