V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Third that!!! Jeg kjeder meg ikke snakker med søt jente på telefonen <3 uuuuh =) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Good day today! Sitter her og bare er glad for at jeg har fri i dag, morgen og helga. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fjerder og femter alt. Vurderer å dusje for å få tiden til å gå. Bruke opp alt varmt vann til sambo kommer hjem fra trening. HE HE Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Good day today!Sitter her og bare er glad for at jeg har fri i dag, morgen og helga. Heldiggris ! Sitter her med 30 min igjen på jobb, jobb i morgen og hele helga. =( søt jente = win! sant så sant Endret 1. mai 2008 av Vbrattla Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 uuuuh =) søt jente = win! Du snakker bare med ei søt jente, jeg har ei søt jente ^^, Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Går det ikke an å ha en jævla dag fri før foreldrene begynner å mase om, "du må rake plenen, nå må vi snart klippe plenen, hent ditt, hent datt" "snart eksamen nå, har du øvd?" OMG! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du snakker bare med ei søt jente, jeg har ei søt jente ^^, Du kan ikke eie ei jente! Jenter er selvstendige dyr Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du snakker bare med ei søt jente, jeg har ei søt jente ^^,Vi har fått med oss at du har dame nå. Du trenger ikke si det i alle innleggene dine. -.-' Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du snakker bare med ei søt jente, jeg har ei søt jente ^^,Vi har fått med oss at du har dame nå. Du trenger ikke si det i alle innleggene dine. -.-' haha. Så er det derre med søte jenter. Den klassiske, vil du møte vennina mi, hun er skikkelig "søt" har liksom satt ned forventninger når det kommer til ordet søt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så er det derre med søte jenter. Den klassiske, vil du møte vennina mi, hun er skikkelig "søt" har liksom satt ned forventninger når det kommer til ordet søt. Iblandt er det deilig og faktisk være fri... Spesielt når man har kommet over fjortis stadiet der man bare er ute etter sex uansett... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Søt kan man kalle folk man bryr seg med, pusekatter og folk som minner om pusekatter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Heldiggris ! Sitter her med 30 min igjen på jobb, jobb i morgen og hele helga. =( Jaja, skal jobbe fredag og lørdag jeg da. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Spesielt når man har kommet over fjortis stadiet <3lig Hilsen Espen haha, måtte bare =D Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan ikke eie ei jente! Jenter er selvstendige dyr Man kan fortsatt si "Jeg har ei/en søt jente". Jeg har en søt jente. Og hun er på vei hit nå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 haha, måtte bare =D Det er ikke fjortis... Det er mer nerdete men gammel du var sa du? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 haha, måtte bare =D Det er ikke fjortis... Det er mer nerdete men gammel du var sa du? Hvor gammel jeg er ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan ikke eie ei jente! Jenter er selvstendige dyr Man kan fortsatt si "Jeg har ei/en søt jente". Jeg har en søt jente. Og hun er på vei hit nå. Det høres forferdelig ut. En jente, det klinger ikke bra. EI jente :yes: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Æsj... Vi har ingen ting her som er både enkelt å lage, vi har alle ingrediensene til og som er godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg