Big Tone Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Forresten, man får ikke postcount i sosial gjør man? :O Nei, man gjør ikke det, gitt. Ok, tenkte nesten det. Da hadde stamgjesten i denne kafèen fått stor postcount du. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 You can't always get what you want. But you get what you need. Hihi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, tenkte nesten det. Da hadde stamgjesten i denne kafèen fått stor postcount du. Nåja. E-penisen min vokser med eller uten denne tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg blør. I dag også. Samme stedet. Trodde det stoppa, men neida >< Men nå har jeg pippi-plaster på, såeh... Jeg har også den ultimate playlist for to innflytningsfester i helga http://sjurvaage.com/privat/nineties.txt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men nå har jeg pippi-plaster på, såeh... men om du har det, så gjør det ikke noe og blø da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Allton, sjekk pm plx Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Allton, sjekk pm plx Jeg har sett den og svart deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sant det Espen, men jeg har blødd gjennom nå oppdaga jeg Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nåja. E-penisen min vokser med eller uten denne tråden. Hadde du lagt den på tastaturet, ville den gått fra A til Z. Jeg blør. I dag også. Samme stedet. Trodde det stoppa, men neida >< Men nå har jeg pippi-plaster på, såeh... Jeg har ikke plaster hjemme. Når jeg har behov for det, bruker jeg en bit av dassrull og litt elektrikerteip. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sant det Espen, men jeg har blødd gjennom nå oppdaga jeg men da har du muligheten til og ta på enda flere ikke se så negativt på alt da smurfen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 en halv dassrull og gaffateip. Funker fjell. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, tenkte nesten det. Da hadde stamgjesten i denne kafèen fått stor postcount du. Nåja. E-penisen min vokser med eller uten denne tråden. Faen, du er snart mer e-mann enn meg! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Oi, det ser ikke ut til at NRK takler all trafikken i etterkant av Uti vår hage, gitt. Endret 10. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ut i vår hage stod til alle forventninger! Driit bra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oi, det ser ikke ut til at NRK handler all trafikken i etterkant av Uti vår hage, gitt. Sjokk! Når hele Norge skal inn på en side går det litt skeis. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oi, det ser ikke ut til at NRK takler all trafikken i etterkant av Uti vår hage, gitt.En kan da ikke forvente at et statlig selskap skal ha slik kapasitet. Det er virkelig for mye å forlange Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faen, du er snart mer e-mann enn meg! Hvis vi teller med OT, så vil jeg tro jeg er ganske nærme, gitt Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan kan jeg se mine innlegg i en tråd? jeg vet jeg kan se alle innleggene mine og sånn, men skulle gjerne hatt for én spesiell tråd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke plaster hjemme. Når jeg har behov for det, bruker jeg en bit av dassrull og litt elektrikerteip. en halv dassrull og gaffateip. Funker fjell. Jeg er lut lei av toalettpapir og tape. Jeg vil ha noe som ikke blør gjennom. Hittil har det blødd gjennom 3 pippi-plaster, skremmende mye toalettpapir og et sånn stort, funky plaster (noe som førte til masse hårfjerning down there =/ ). Nå sitter jeg her med en bomullsdott og legetape på. Håper det holder. Sant det Espen, men jeg har blødd gjennom nå oppdaga jeg men da har du muligheten til og ta på enda flere ikke se så negativt på alt da smurfen Jeg vil ikke bruke opp plastrene mine, Espen. Jeg vil spare de og ha de så lenge som mulig. Gjerne 30-40 år om mulig. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 åh Kan ikke alle gå ut av siden så jeg kan få se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg