Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En liten trøstehistorie til Snublefot:

A fellow bought a new Mercedes and was out on the interstate for a nice evening drive. The top was down, the breeze was blowing through what was left of his hair, and he decided to open her up.

As the needle jumped up to 80 mph, he suddenly saw flashing red and blue lights behind him. “There’s no way they can catch a Mercedes,” he thought to himself and opened her up further.

The needle hit 90, 100… Then the reality of the situation hit him. “What am I doing?” he thought, and pulled over.

The cop came up to him, took his license without a word and examined it and the car. “It’s been a long day, this is the end of my shift and it’s Friday the 13th. I don’t feel like more paperwork, so if you can give me an excuse for your driving that I haven’t heard before, you can go.”

The guy thinks for a second and says, “Last week my wife ran off with a cop. I was afraid you were trying to give her back!”

“Have a nice weekend,” said the officer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åssen gikk turen?
Den gikk. Fikk en frist frem til 12. mai på å finne ut hva jeg ønsker meg til 18-årsdagen, og beskjed om at jeg måtte passe meg for malingen til pappa, og ikke falle nedi med hodet først igjen. x)

MØ! :mad:

Møøø møø mømø møøøø!

Fremmedspråk er UT!
Lenke til kommentar
MØ! :mad:

Møøø møø mømø møøøø!

Ikke driv med fremmedspråk!

bæææææ!!! :realmad:

åssen gikk turen?
Den gikk. Fikk en frist frem til 12. mai på å finne ut hva jeg ønsker meg til 18-årsdagen, og beskjed om at jeg måtte passe meg for malingen til pappa, og ikke falle nedi med hodet først igjen. x)

jaha?

Lenke til kommentar
Fremmedspråk er UT!
Det var jo det jeg prøvde å si jo...

Haha, Win. :wee:

Me-eeh-e-e-e-eh meeeeh?

søt liten lammunge :love:

Lam? Slike frekkheter vil jeg ha meg frabedt. Søt drimot, is fact, i følge enkelte. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...