L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En liten trøstehistorie til Snublefot: A fellow bought a new Mercedes and was out on the interstate for a nice evening drive. The top was down, the breeze was blowing through what was left of his hair, and he decided to open her up. As the needle jumped up to 80 mph, he suddenly saw flashing red and blue lights behind him. “There’s no way they can catch a Mercedes,” he thought to himself and opened her up further. The needle hit 90, 100… Then the reality of the situation hit him. “What am I doing?” he thought, and pulled over. The cop came up to him, took his license without a word and examined it and the car. “It’s been a long day, this is the end of my shift and it’s Friday the 13th. I don’t feel like more paperwork, so if you can give me an excuse for your driving that I haven’t heard before, you can go.” The guy thinks for a second and says, “Last week my wife ran off with a cop. I was afraid you were trying to give her back!” “Have a nice weekend,” said the officer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok den er grei, Espen ^^ skal se om jeg får dratt innover. har ikke bil eller lappen, men skal nok gå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok den er grei, Espen ^^ skal se om jeg får dratt innover.har ikke bil eller lappen, men skal nok gå Det går busser fra sentrum i tvedestrand til arendal hele tiden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 om ikke, så orker sikkert fattern å kjøre meg inn ellernoe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 åssen gikk turen?Den gikk. Fikk en frist frem til 12. mai på å finne ut hva jeg ønsker meg til 18-årsdagen, og beskjed om at jeg måtte passe meg for malingen til pappa, og ikke falle nedi med hodet først igjen. x) MØ! Møøø møø mømø møøøø! Fremmedspråk er UT! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 MØ! Møøø møø mømø møøøø! Ikke driv med fremmedspråk! bæææææ!!! åssen gikk turen?Den gikk. Fikk en frist frem til 12. mai på å finne ut hva jeg ønsker meg til 18-årsdagen, og beskjed om at jeg måtte passe meg for malingen til pappa, og ikke falle nedi med hodet først igjen. x) jaha? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fremmedspråk er UT! Me-eeh-e-e-e-eh meeeeh? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jaha?Ja. Det var bare en kommentar til håret, tror jeg. Me-eeh-e-e-e-eh meeeeh?Aaaaw, et lam! Aaaaaaaaw! Bææææh, bæææh, bæææ! ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fremmedspråk er UT!Det var jo det jeg prøvde å si jo... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Me-eeh-e-e-e-eh meeeeh? søt liten lammunge Ja. Det var bare en kommentar til håret, tror jeg. Hehe! Det kan jeg nesten forstå :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Aaaaw, et lam! Aaaaaaaaw! Bææææh, bæææh, bæææ! ^^ Jeg er en geit, hører du vel! Meeeh. MEE-EE-EEEH! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det var jo det jeg prøvde å si jo... Si det på en måte vi forstår da! Du har en rar dialekt Jeg er en geit, hører du vel! Meeeh. MEE-EE-EEEH! Søtt lam bææææ bæææhææ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fremmedspråk er UT!Det var jo det jeg prøvde å si jo... Haha, Win. Me-eeh-e-e-e-eh meeeeh?søt liten lammunge Lam? Slike frekkheter vil jeg ha meg frabedt. Søt drimot, is fact, i følge enkelte. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Stod opp nå Shame On Me Koke kaffe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lam? Slike frekkheter vil jeg ha meg frabedt. Søt drimot, is fact, i følge enkelte. Du har jo sauedialekt, og litt barnslig preg altså lam Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Stod opp nå Shame On Me Koke kaffe Slik er dagen derpå ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei jeg installerer wc3 på laptoppen til fattern jeg trur jeg ^^ må ha noe å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg