Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Oi oi oi. er i tvedestrand pga skal i konf i kr.sand på lørdag. var jo internett her men ingen tv så jeg tok med 360 for ingen nytte Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har vært ute og vært kommunist i dag. Hehe... Hvordan var det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Oi oi oi. er i tvedestrand pga skal i konf i kr.sand på lørdag.var jo internett her Jeg er bare en liten busstur unna Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 er i en plass som heter borøy så bare å komme Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 er i en plass som heter borøy så bare å komme Du sitter der ute ja... føler med deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Haha ja stusselig sted. vært her før på sommern. men kan sikkert stikke innover til arndal eller "sentrum" av tvedestrand i morra Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Haha ja stusselig sted. vært her før på sommern.men kan sikkert stikke innover til arndal eller "sentrum" av tvedestrand i morra Om du stikker til arendal i morgen, så er det bare og si ifra... Har ikke noe og gjøre fra klokken 3 ca... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Why the frown, Frohman? Det var fordi det var to timer til. Egentlig var gårsdagen et helvete. Drikke for første gang. Begynte klokka åtte, var ferdig med å drikke klokka halv ni, da hadd jeg drukket fem glass baccardi og shotta et glass sambocca, også gikk det en halvtime også var jeg så drita at jeg ikke klarte 7 ganger 7 eller å bøye verbet arise. Gjorde MYE dumt i gårkveld. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har vært ute og vært kommunist i dag. Hehe... Hvordan var det? Det er ganske koselig, selv om det er litt trist at snittalderen på de som går i toget stadig øker, mens det totale antallet synker. (For øvrig vil jeg bare spesifisere at jeg ikke egentlig er kommunist, før noen smartinger begynner å forelese om hvorfor ideologien er håpløs og libertarianismen er den eneste sanne gud og det frie marked er hans profet etc). Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det var fordi det var to timer til. Egentlig var gårsdagen et helvete. Drikke for første gang. Begynte klokka åtte, var ferdig med å drikke klokka halv ni, da hadd jeg drukket fem glass baccardi og shotta et glass sambocca, også gikk det en halvtime også var jeg så drita at jeg ikke klarte 7 ganger 7 eller å bøye verbet arise. Gjorde MYE dumt i gårkveld. Hvorfor fikk du for deg at du skulle prøve? jeg kan ikke engang det edru Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er alt stengt 1.mai? Lyst på pizza..... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor fikk du for deg at du skulle prøve? jeg kan ikke engang det edru Noen folk som var edru spurte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er alt stengt 1.mai? Lyst på pizza..... Jeg tipper f.eks. Peppes ikke er stengt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Noen andre som vet helt sikkert. Hadde dødd for litt trøstemat. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Noen andre som vet helt sikkert. Hadde dødd for litt trøstemat. Jeg er nesten helt sikker men hva er galt da lillevenn? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hamsterbabyen min er syk. Jeg er syk. Eneste jeg kan kose meg med er lekser. Snufs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Skal spise ostesmørbrød i hele dag, jeg. Kjøpte ikkeno inn mat igår jeg heller. Og det pissregner ute. Endret 1. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hamsterbabyen min er syk. Jeg er syk. Eneste jeg kan kose meg med er lekser. Snufs. Dakar Bare og komme om du vil ha en klem Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror ikke du vil ha venner herfra... Tro meg! hadde du bare vist Bæææ? @ Espen Hvorfor grønn? Bæ! Bæææ, bæææ. Oversatt blir det "fordi jeg er en grønn sau, vel". ^^ Og hvem er det? Noen fra kafeen? Bææææ! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg