Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha :p ja stusselig sted. vært her før på sommern.

men kan sikkert stikke innover til arndal eller "sentrum" av tvedestrand i morra :p

Om du stikker til arendal i morgen, så er det bare og si ifra... Har ikke noe og gjøre fra klokken 3 ca... :)
Lenke til kommentar
Why the frown, Frohman?

Det var fordi det var to timer til.

Egentlig var gårsdagen et helvete. Drikke for første gang. Begynte klokka åtte, var ferdig med å drikke klokka halv ni, da hadd jeg drukket fem glass baccardi og shotta et glass sambocca, også gikk det en halvtime også var jeg så drita at jeg ikke klarte 7 ganger 7 eller å bøye verbet arise.

Gjorde MYE dumt i gårkveld.

Lenke til kommentar
Jeg har vært ute og vært kommunist i dag. :)

Hehe... Hvordan var det?

Det er ganske koselig, selv om det er litt trist at snittalderen på de som går i toget stadig øker, mens det totale antallet synker.

(For øvrig vil jeg bare spesifisere at jeg ikke egentlig er kommunist, før noen smartinger begynner å forelese om hvorfor ideologien er håpløs og libertarianismen er den eneste sanne gud og det frie marked er hans profet etc).

Lenke til kommentar
Det var fordi det var to timer til.

Egentlig var gårsdagen et helvete. Drikke for første gang. Begynte klokka åtte, var ferdig med å drikke klokka halv ni, da hadd jeg drukket fem glass baccardi og shotta et glass sambocca, også gikk det en halvtime også var jeg så drita at jeg ikke klarte 7 ganger 7 eller å bøye verbet arise.

Gjorde MYE dumt i gårkveld.

Hvorfor fikk du for deg at du skulle prøve? jeg kan ikke engang det edru :p
Lenke til kommentar
Tror ikke du vil ha venner herfra... Tro meg! hadde du bare vist :(
Bæææ? :(

@ Espen

Hvorfor grønn? :p

Bæ! Bæææ, bæææ.

Oversatt blir det "fordi jeg er en grønn sau, vel". ^^

Og hvem er det? :p

Noen fra kafeen?

Bææææ! =D