Herr Brun Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jepp, fyren var så full at han visste ikke forskjellen på høyre og venstre. Et mirakel at han traff ansiktet mitt overhodet... To fyrer kranglet, han ene er en kompis av meg. Jeg prøver å roe ned kompisen min og få ham til å gå bort, og så slår han andre fyren meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Slo du tilbake da, Herr Brun? Regner med det var en enkel fight hvis du gikk inn for det, om han ar såpass full. Endret 1. mai 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 NgZ: Fyren er rimelig beryktet i byen, og en av oss måtte endt opp på sykehuset etter hvert. Kunne veldig godt ha blitt meg, og selv om det ikke hadde blitt meg så hadde det vært jævlig kjipt. Så nei, jeg slo ikke tilbake. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jeg er litt sur nå... Våknet i et smertehelvete etter en drøm som var dritekkel. Tror ejg har kink i nakken eller no Noen som har tips/trix til hva som hjelper mot smerter i nakkken ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En god masasje av dama, vennine, venn eller mordi Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har mistet mobilen min :( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Mistet den på fest i natt eller??? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja. Aner ikke hvem som har den nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Har du ringt til (holdt nesten på å skrive isp-en ) leverandøren din og fått stengt av den da? Endret 1. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Arinomi: Jeg mistet ingenting i går. Yay for me =D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, ikke enda. Skal gjøre det snart. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, ikke enda. Skal gjøre det snart. Du burdde ha gjort det så fort som mulig etter du la merke til at mobilen var borte. Mulig du får en regning på 10k neste gang du får telefonregning hvis du ikke er rask. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Great night was great. Ble nesten bråk og, og diplomatiske meg ber såklart alle bare holde kjeft og sette seg og ta det muntlig istedet for vold. Jauda. Skal ha helstekt indrefilet og potetsalat (mammas) idag . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bra at du tok ansvar chokke Sånt liker jeg.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hah! Jeg har funnet ut hvordan jeg kan forandre fargen på BSOD! Problemet er at jeg aldri får BSOD så det er litt vanskelig å sjekke om det fungerer. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Orange screen of death. Skremmende. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Orange screen of death. Skremmende. xD næh... Oransj er ikke et av alternativene dessverre. Men du kan få Magenta Screen of Death. To do so follow these steps: 1. Open the SYSTEM.INI file found in the %systemroot% folder (i.e. C:\Windows or other). You can easily open the file by running SYSEDIT from the Run command, or by using Notepad.exe. 2. Locate the [386enh] section in the file: 3. If not already present, create the following new entries: MessageBackColor= MessageTextColor= and give it a value according to the following list: * 0 = black * 1 = blue * 2 = green * 3 = cyan * 4 = red * 5 = magenta * 6 = yellow/brown * 7 = white * 8 = gray * 9 = bright blue * A = bright green * B = bright cyan * C = bright red * D = bright magenta * E = bright yellow * F = bright white For example: MessageBackColor=2 MessageTextColor=F will change the BSOD to Green with bright white text. Note: Use CAPITAL LETTERS, i.e. F and not f. 4. Close SYSTEM.INI while saving your changes. 5. Restart the computer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tyggegummirosa screen of death xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bra at du tok ansvar chokke Sånt liker jeg.... Ikke sant. Selv om det ble litt høylytt "Hold kjeft og sett dere ned for faen, jeg driter langt faen i om dere skal sloss, bare ikke gjør det her." Jævla bondetamp som kom bort til oss og kjefta på oss av prinsipp (de jeg var med dytta bordet mot meg ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg