Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva med deg, fikk du overtalt din kjære til å ta seg en tur eller hva det var? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva heter den sykdommen der folk gauler og hyler plutselig? , gjerne banning og drittsnakk i utbruddene Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Var det ja eller eller ? Takker.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva med deg, fikk du overtalt din kjære til å ta seg en tur eller hva det var?Gjorde nok ikke det. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hmm ... Hvordan går det med henne forresten? Ikke hatt noe kontakt med henne på noen dager ... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Huh? Nei jeg har et "finne"på"noe" problem akkurat nå, jeg sitter faktisk og er skikkelig evil . Ser på tourettesguy.com videoer på youtube og andre folk som ikke er "normale" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hmm ...Hvordan går det med henne forresten? Ikke hatt noe kontakt med henne på noen dager ... Tror vi tar diskusjonen om folk på pm, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 God idé. Kanskje ikke noe for allmennheta Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ahh savner og være fysisk sosial jeg også . Når jeg tenker meg om, eller tilbake i tid når jeg var multisosial . Så var det jo utrolig digg . Masse venner og sirkulere mellom , alltid noen som du kunne finne på noe med. Velkommen alltid Digg og tenke tilbake , se hvor bra det var , forstå hvor bra det fortsatt kan bli Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva med deg, fikk du overtalt din kjære til å ta seg en tur eller hva det var?Gjorde nok ikke det. =/ Red: Joda, hun kommer faktisk nedover. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jaja. da får jeg pakke å gjøra meg ferdig så jeg får dratt til tvedestrand *sukk* kjedelig der Kanskje jeg ser Nora borti der ( ikke veldig sansynlig ) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 God morgen godtfolk. Hva står på tapeten i dag? (Eller WHAZZAP på godt norsk) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Morn morn, aper. Barnevakt -.- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hay folkens! Hva skjer! Jeg ble slått ned i går, woohoo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gratulerer! Går det bra med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg