L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Krøller meg sammen i fosterstilling og synes synd på meg selv i noen timer jeg. Natta! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Krøller meg sammen i fosterstilling og synes synd på meg selv i noen timer jeg. Natta!Jeg får ikke sove før melding fra kjæresten om at hun er trygt hjemme har ankommet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 huset på enden rett ved skogen sant? Purre på svar Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg får ikke sove før melding fra kjæresten om at hun er trygt hjemme har ankommet. Jeg får ikke sove før samboer har kommet hjem fra fylla. Pluss at jeg har drukket x antall kopper kaffe i dag.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 huset på enden rett ved skogen sant? Purre på svar Ikke nå lenger Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 *Spiller: Sublime - Santaria på gitaren* Endelig begynner jeg å få det til å høres litt ut som en sang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg får ikke sove før samboer har kommet hjem fra fylla. Pluss at jeg har drukket x antall kopper kaffe i dag..Hadde vi vært samboere tror jeg det hadde vært lettere. Da kunne jeg fått panikk hvis hun ikke var der når jeg våknet, i stedet for hele kvelden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ikke nå lenger sorry... slurvet litt.... byggefelt nå ja... dakar Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ikke nå lenger sorry... slurvet litt.... byggefelt nå ja... dakar Det var det før også Men du hadde rett, det var faktisk det siste huset ut mot skogkanten... Skremmende Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm.. jenter er ikke enkle dyr.. oO Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm..jenter er ikke enkle dyr.. oO Og det er liksom gutter? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det var det før også Men du hadde rett, det var faktisk det siste huset ut mot skogkanten... Skremmende Du gjør det vanskelig Si meg? Mobilen betalt av jobben? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det var det før også Men du hadde rett, det var faktisk det siste huset ut mot skogkanten... Skremmende Du gjør det vanskelig Si meg? Mobilen betalt av jobben? Skulle mene det ja, jeg har ihverfall ikke sett noen regninger i det siste. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skulle mene det ja, jeg har ihverfall ikke sett noen regninger i det siste. Da kan jeg forstå at du er i telenor Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm..jenter er ikke enkle dyr.. oO Og det er liksom gutter? Gutter er mye enklere enn jenter. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skulle mene det ja, jeg har ihverfall ikke sett noen regninger i det siste. Da kan jeg forstå at du er i telenor Huh? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gutter er mye enklere enn jenter. Sånn er det bare.Neh. Gutter KAN leke vanskelige, eller de kan la være. Jenter leker alltid vanskelige. Altså. Jenter er enklere enn gutter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Huh? Du har ett telenor abb på mobilen... Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gutter er mye enklere enn jenter. Sånn er det bare.Neh. Gutter KAN leke vanskelige, eller de kan la være. Jenter leker alltid vanskelige. Altså. Jenter er enklere enn gutter. Gutter ER vanskelige. Jenter LEKER vanskelige. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Huh? Du har ett telenor abb på mobilen... Ok, du er herved offisielt utnevt til "Skummel type" *gjemme seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg