Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ok... jeg kjeder meg. Alle folkene på msn finner det visst for godt å preike i mobilen... ><Alle Nie? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 DRAGE!!!!!HVOR?!?!Den rosa der borte? Eller den blå der? Eller er det den lilla du mener? OOOOH! GRØNN DRAGE MED ORANGE PRIKKER! Se! *peke* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 HVOR?!?!Den rosa der borte? Eller den blå der? Eller er det den lilla du mener? OOOOH! GRØNN DRAGE MED ORANGE PRIKKER! Se! *peke* Sorry Var bare en flyvende ildsprutende firfirsle jeg så Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sorry Var bare en flyvende ildsprutende firfirsle jeg så Åh. Men der borte er det en rød flodhest med snabel som spruter såpebobler, da. *peke* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 DRAGE!!!!!HVOR?!?!Den rosa der borte? Eller den blå der? Eller er det den lilla du mener? OOOOH! GRØNN DRAGE MED ORANGE PRIKKER! Se! *peke* Nei nei, den sølvfargede med røde striper Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Men der borte er det en rød flodhest med snabel som spruter såpebobler, da. *peke* Såpebobler!!!! Nille? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sorry Var bare en flyvende ildsprutende firfirsle jeg så Åh. Men der borte er det en rød flodhest med snabel som spruter såpebobler, da. *peke* Elefant heter det. (Den røde elefant var logoen til Idé møbelhuset for en del år siden) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 *legge bort hasjpipa med sure sokker i, og si til Flode Komode at han må dra hjem nå* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Elefant heter det.(Den røde elefant var logoen til Idé møbelhuset for en del år siden) Det er jo stooor forskjell på flodhester med snabel og elefanter da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei nei, den sølvfargede med røde striperOooh! HVOR?! Såpebobler!!!! Nille?Nei. Nille teit. :<Nille hadde ikke såpebobler. :< Elefant heter det.(Den røde elefant var logoen til Idé møbelhuset for en del år siden) Nå får du gi deg. Stor forskjell på en rød flodhest med snabel og en elefant... oO Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pøh, har det snabel er det en elefant. EOD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pøh, har det snabel er det en elefant. EOD. *kikke seg selv ned i bokseren* Hei... Jeg er en elefant. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei. Nille teit. :<Nille hadde ikke såpebobler. :< sikkert flodhesten sin skyld Pøh, har det snabel er det en elefant. EOD.Jeg vet hvor du bor! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pøh, har det snabel er det en elefant. EOD.Hm. Jeg trodde. Jeg trodde du hadde snabel. oODIN ELEFANT! sikkert flodhesten sin skyld Mest sannsynlig det ja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei. Nille teit. :<Nille hadde ikke såpebobler. :< sikkert flodhesten sin skyld Pøh, har det snabel er det en elefant. EOD.Jeg vet hvor du bor! Du får komme å hilse på da. Er så dårlig med besøk her. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm... jeg legger meg jeg. God natt, godtfolk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du får komme å hilse på da. Er så dårlig med besøk her. huset på enden rett ved skogen sant? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pøh, har det snabel er det en elefant. EOD.Hm. Jeg trodde. Jeg trodde du hadde snabel. oODIN ELEFANT! *titte* Snabel: check Rund kroppsform: check Tror jammen du har rett jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg