Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På en skala fra -4 til 17, hvor dårlig funker det å kjøpe en pakke kondomer for så å spørre dama i kassa om hun vil være med å bruke dem opp?

Det vet man ikke før man prøver. Man kan jo risikere å få et "Ja takk, gjerne." til svar, men jeg tviler. Spørs på hvordan man spør tenker jeg.

De i PUA-tråden hadde vært truendes til å prøve :p

Lenke til kommentar
På en skala fra -4 til 17, hvor dårlig funker det å kjøpe en pakke kondomer for så å spørre dama i kassa om hun vil være med å bruke dem opp?

Haha, jeg fikk noenlunde samme spørsmål når jeg sto i kassa på esso. "Freak", tenkte jeg :p

Lenke til kommentar

Haha, jeg fikk noenlunde samme spørsmål når jeg sto i kassa på esso. "Freak", tenkte jeg :p

Random person du aldri hadde sett før eller?

Eneste tilfellet jeg ser for meg at det kunne funke er dersom man kjenner vedkommende fra før.

Lenke til kommentar

First-year students at Texas A&M's Vet school were receiving their

first anatomy class, with a real dead cow.

They all gathered around the surgery table with the body covered with a white sheet.

The professor started the class by telling them, 'In Veterinary Medicine it is

necessary to

have two important qualities as a doctor :

The first is that you not be disgusted by anything involving the animal body. For an example, the Professor pulled back the sheet, stuck

his finger in the butt of the dead cow, withdrew it and stuck it in his mouth.

'Go ahead and do the same thing,' he told his students.

The students freaked out, hesitated for several minutes.

But eventually took turns sticking a finger in the anal opening of the dead cow and sucking on it.

When everyone finished, the Professor looked at them and said,

'The

second most important quality is observation. I stuck in my middle finger

and sucked on my index finger.

Now learn to pay attention.

'Life's tough,

it's even tougher if you're stupid.'

HAAAHAHA XD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...