dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, vi er bare lei fylla Riktig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg hadde fått lurt meg til en samling med noen kjente i byen, men formen min ble så laber at jeg rett og slett ikke klarte tanken på å dra ut og langt mindre feste. Kjipt egentlig for jeg hadde hatt godt av å være litt sosial. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På en skala fra -4 til 17, hvor dårlig funker det å kjøpe en pakke kondomer for så å spørre dama i kassa om hun vil være med å bruke dem opp? Det vet man ikke før man prøver. Man kan jo risikere å få et "Ja takk, gjerne." til svar, men jeg tviler. Spørs på hvordan man spør tenker jeg. De i PUA-tråden hadde vært truendes til å prøve Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På en skala fra -4 til 17, hvor dårlig funker det å kjøpe en pakke kondomer for så å spørre dama i kassa om hun vil være med å bruke dem opp? Haha, jeg fikk noenlunde samme spørsmål når jeg sto i kassa på esso. "Freak", tenkte jeg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På en skala fra -4 til 17, hvor dårlig funker det å kjøpe en pakke kondomer for så å spørre dama i kassa om hun vil være med å bruke dem opp? Haha, jeg fikk noenlunde samme spørsmål når jeg sto i kassa på esso. "Freak", tenkte jeg Random person du aldri hadde sett før eller? Eneste tilfellet jeg ser for meg at det kunne funke er dersom man kjenner vedkommende fra før. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aldri sett han før og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Fin fyr. Fin fyr.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor i helvete er det så mange her på natt til 1. mai!? Er dere like fattige som meg? Jeg er. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Juhuuuu! Jeg løste Excelproblemet mitt! Jeg er tøffest! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er dere like fattige som meg? Jeg er bare trøtt etter lang togtur Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor i helvete er det så mange her på natt til 1. mai!? FLØYTEFITTER! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 First-year students at Texas A&M's Vet school were receiving their first anatomy class, with a real dead cow. They all gathered around the surgery table with the body covered with a white sheet. The professor started the class by telling them, 'In Veterinary Medicine it is necessary to have two important qualities as a doctor : The first is that you not be disgusted by anything involving the animal body. For an example, the Professor pulled back the sheet, stuck his finger in the butt of the dead cow, withdrew it and stuck it in his mouth. 'Go ahead and do the same thing,' he told his students. The students freaked out, hesitated for several minutes. But eventually took turns sticking a finger in the anal opening of the dead cow and sucking on it. When everyone finished, the Professor looked at them and said, 'The second most important quality is observation. I stuck in my middle finger and sucked on my index finger. Now learn to pay attention. 'Life's tough, it's even tougher if you're stupid.' HAAAHAHA XD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg vurderer å legge meg... =/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg fant en boks med Battery Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 mrbjoern stjeler Battery fra Llandari Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Da må du ned i magen min og hente den opp igjen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe, krnagler med en kar i klassen om hva som er best av XP, Vista eller Mac, og utifra mine små undersøkelser så har ikke mac eller vista vært på toppen, så han må nok kapitulere snart Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Funker.... xD ok... jeg kjeder meg. Alle folkene på msn finner det visst for godt å preike i mobilen... >< Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 We're not gonna take it - Twisted Sister. ^___^ ooldsch0000l is zeh shit. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Funker.... xD ok... jeg kjeder meg. Alle folkene på msn finner det visst for godt å preike i mobilen... >< Ikke Pi-Tard, det er han jeg krangler med Endret 30. april 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg