Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kom plutselig til å tenke på.

Er det noen som vet hvorfor natt til første mai liksom er en sånn feste-natt?

Fordi det er en offentlig fridag den første mai som egentlig ikke er noen naturlig del av vår kultur så den benyttes som regel kun til flatfyll og lignende.

Hvem her kan med handa på hjertet si at de pleier å gå i tog 1.mai og engasjere seg i arbeidernes sak?

Lenke til kommentar
Fordi det er en offentlig fridag den første mai som egentlig ikke er noen naturlig del av vår kultur så den benyttes som regel kun til flatfyll og lignende.

Hvem her kan med handa på hjertet si at de pleier å gå i tog 1.mai og engasjere seg i arbeidernes sak?

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg pleide å gå i løype 1. mai, om enn jeg ikke var engasjert i noe. oO
Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete er det så mange her på natt til 1. mai!?

Er dere like fattige som meg? :tease:

Vi sitter her i en kollektiv protest mot flatfyllkulturen som har ødelagt selve meningen med første mai.

I morra skal jeg gå i tog med et banner hvor det står "Jeg har også rett til orgasme!" :fun:

Okay... Den var jug.

Lenke til kommentar
Løype er ikke det samme. Hvilken parole pleier den løypa å ha?
Akkurat.

Og forumet er TEIT. Bugs er TEIT.

Og måkemannen (eventuelt Chris); Ikke alle av oss forstår hvorfor man absolutt må ut å feste 1.mai. Eventuelt er ikke alle av oss i festhumør og sitter heller og tarder seg på forum/MSN/tlf. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...