Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Han i klassen vår. Tynn, lyseblondt hår. Aner ikke. Snakka såvidt med de, men nå tror jeg faktisk jeg tør å gå ned dit og spørre om det er privat eller om jeg kan joine Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis du er en kløpper på Excel så ville jeg satt veldig stor pris på litt hjelp fra deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946538&hl= God kveld alle sammen og god første mai om 6 minutters tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nammenamm! Jeg blanda på meg en god Cuba Libre nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 God kveld alle sammen og god første mai om 6 minutters tid. Er det himmelspretten eller arbeiderdagen du mener er verd å feire? Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hyl. Slutt. Nå skulle jeg ønske for alt i verden (nesten) at jeg var der. Vel, jeg får ha det til gode - til neste helg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 God kveld alle sammen og god første mai om 6 minutters tid. Er det himmelspretten eller arbeiderdagen du mener er verd å feire? Ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hyl. Slutt. Nå skulle jeg ønske for alt i verden (nesten) at jeg var der.Vel, jeg får ha det til gode - til neste helg Gah! Neste helg er jeg i konfirmasjon jo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kom plutselig til å tenke på. Er det noen som vet hvorfor natt til første mai liksom er en sånn feste-natt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Faen. Jeg skulle jo ut jeg. Ble visst sittende her Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fordi man har fri dagen etter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kom plutselig til å tenke på. Er det noen som vet hvorfor natt til første mai liksom er en sånn feste-natt? Fordi det er en offentlig fridag den første mai som egentlig ikke er noen naturlig del av vår kultur så den benyttes som regel kun til flatfyll og lignende. Hvem her kan med handa på hjertet si at de pleier å gå i tog 1.mai og engasjere seg i arbeidernes sak? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fordi det er en offentlig fridag den første mai som egentlig ikke er noen naturlig del av vår kultur så den benyttes som regel kun til flatfyll og lignende. Hvem her kan med handa på hjertet si at de pleier å gå i tog 1.mai og engasjere seg i arbeidernes sak? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg pleide å gå i løype 1. mai, om enn jeg ikke var engasjert i noe. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg pleide å gå i løype 1. mai, om enn jeg ikke var engasjert i noe. oOLøype er ikke det samme. Hvilken parole pleier den løypa å ha? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nammenamm!Jeg blanda på meg en god Cuba Libre nå Jeg har ikke Cola, bare pepsi max. Da funker det dårlig.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor i helvete er det så mange her på natt til 1. mai!? Er dere like fattige som meg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor i helvete er det så mange her på natt til 1. mai!? Er dere like fattige som meg? Nei, vi er bare lei fylla Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Natt til 1.-fester er så utrolig teit, bare folk som gjør piss gjennom hele natta... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvorfor i helvete er det så mange her på natt til 1. mai!? Er dere like fattige som meg? Vi sitter her i en kollektiv protest mot flatfyllkulturen som har ødelagt selve meningen med første mai. I morra skal jeg gå i tog med et banner hvor det står "Jeg har også rett til orgasme!" Okay... Den var jug. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Løype er ikke det samme. Hvilken parole pleier den løypa å ha?Akkurat. Og forumet er TEIT. Bugs er TEIT. Og måkemannen (eventuelt Chris); Ikke alle av oss forstår hvorfor man absolutt må ut å feste 1.mai. Eventuelt er ikke alle av oss i festhumør og sitter heller og tarder seg på forum/MSN/tlf. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På en skala fra -4 til 17, hvor dårlig funker det å kjøpe en pakke kondomer for så å spørre dama i kassa om hun vil være med å bruke dem opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg