henbruas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og smurfen. Jenter biter vanligvis ikke.. oO Vanligvis ... Betryggende greier. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Joooon! *dytte tilbake på* Hva er de moskva-greiene dine? Eneste måten å få min oppmerksomhet på er om du flasher puppene. IF not, fail.Hm. Jeg tror jeg kan klare meg uten din oppmerksomhet. Den er liksom ikke så moro.. oO Vanligvis ... Betryggende greier.Vi biter når dere blir irriterende, så du burde skaffe deg beskyttelsesdrakt eller noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er sikkert noe jeg ikke vet om her, ettersom du virker ekstremt sjenert(?) Datasmurf. Men å komme i kontakt med andre er jo en positiv ting Hei er vel første steget til dette, så det er jo all good Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vanligvis ... Betryggende greier.Vi biter når dere blir irriterende, så du burde skaffe deg beskyttelsesdrakt eller noe. De fleste holder seg langt nok unna meg til at jeg ikke får sjansen til å være irriterende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er det sånn at "folket" henger i haugevis rett utafor vinduet ditt, datasmurf? Hvorfor det isåfall? Jepp. De drikker og griller og har holdt på flere timer Vet ikke hvorfor, det er mange andre plener som er mye bedre egnet, men de sitter utenfor her hver gang det er noe. Og smurfen. Jenter biter vanligvis ikke.. oO Det er ikke det jeg har vokst opp med. Både innen familie, slekt, venner og jenter rundt meg generelt. Du aner ikke hvor mange bitt jeg helt uten forvarsel har fått fra random jenter. er sikkert noe jeg ikke vet om her, ettersom du virker ekstremt sjenert(?) Datasmurf. Men å komme i kontakt med andre er jo en positiv ting Hei er vel første steget til dette, så det er jo all good He he, ekstremt sjenert stemmer godt. Jeg rømmer av smil og fryser av et "Hei". Kan umulig love godt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 De fleste holder seg langt nok unna meg til at jeg ikke får sjansen til å være irriterende. Om det er en trøst så har du klart å irritere meg opptil flere ganger, da... =) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 De fleste holder seg langt nok unna meg til at jeg ikke får sjansen til å være irriterende. Om det er en trøst så har du klart å irritere meg opptil flere ganger, da... =) Vel, nå er jeg litt usikker på om det skal tolkes som positivt eller negativt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vel, nå er jeg litt usikker på om det skal tolkes som positivt eller negativt.Lek kjerring. Da kan du høre det du helst vil høre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei Satan! Nå har myggen eller hva faen det er kommet. Tok nettopp en jævel bak øret. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei Satan!Nå har myggen eller hva faen det er kommet. Tok nettopp en jævel bak øret. mhm , fått meg endel stikk allerede .. noen små jævler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Smurf, ikke drep dem, prøv heller å bli venner med dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm ... Men jeg liker ikke mygg jo =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Med rødvin blir man fin! Eller hur? Hilsen Lars som har vært på harrytur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva skjer med at ingen svarer mitt rim? Er dere alle rusa på prim? Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm ... Men jeg liker ikke mygg jo =/ Hei Sjur ^^ Ingen liker vel mygg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva skjer med at ingen svarer mitt rim?Er dere alle rusa på prim? haha du er teit. fyyy faenb. Første gang jehg har gått på do med en annen. Huff, grusom opplevelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva skjer med at ingen svarer mitt rim?Er dere alle rusa på prim? haha du er teit. fyyy faenb. Første gang jehg har gått på do med en annen. Huff, grusom opplevelse. Ikke er jeg feit og ikke er jeg teit. Jeg er bare en smule pussa på kjærleik og vin En kombo som passer for meg som er svin. Å gå på do to og to; Er ikke det dere jenter gjør for no? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Iron Man var uhyre skuffende. Ikke verdt kinopengene. Skjønner ikke hvorfor humøret mitt er så jo-jo. Alle ute på partay? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fotnoter og homeriske sitater jeg ble ferdig med min oppgave i dag Hva da bedre enn å slå om seg med lyriske fabuleringer i festlig forumlag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fotnoter og homeriske sitaterjeg ble ferdig med min oppgave i dag Hva da bedre enn å slå om seg med lyriske fabuleringer i festlig forumlag? Det finnes no' bedre, som alle vet... Kong Alkohol og hans fuktige knep. Så ta deg en dram og en dans eller to Og husk at man ikke skal spise gul sno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg