Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå er vel alle ute og drikker. Mens jeg sitter og venter på at kjæresten min skal bestemme seg for om hun kreker seg opp kl9 i morgen tidlig for å ta toget til meg. :p

1. mai er liksom ikke noe "stort" blant mine venner lenger, og en tur opp til bondelandet igjen frister ikke sånn alt for mye, i fall jeg må dra hjem i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ut og drikke, men jeg har ingen å drikke med og tør ikke joine de andre.

Jeg hater å sitte inne på slike dager, jeg vil være dridas. : <

Men over til noe annet ...

Sånne funky tapas-kjøttboller var ganske godt.

Stekte de med pastasaus, smelta ost over de, smuldra opp en loff over og litt mer ost og lokk på.

Snadder!

Lenke til kommentar
Jeg vil ut og drikke, men jeg har ingen å drikke med og tør ikke joine de andre.

Jeg hater å sitte inne på slike dager, jeg vil være dridas. : <

Mars ut og join de andre. Hva er du redd for? Blir det ikke noe artig, stikker du inn igjen, og kan i hvert fall ha god samvittighet fordi "i dag prøvde jeg å pushe meg selv litt".

Lenke til kommentar

Kanskje han har sosial angst? Ikke vet jeg. Skal forøvrig nevnes at jeg nettopp fikk vite av min mor at min kanskje eldste og lengstvarende bestevenner har sosial angst. Vet ikke om det stemmer, men hvis det gjør det synes jeg synd på ham.

Lenke til kommentar
Men jeg kjenner de ikke. Er redd for at de skal bli sure fordi jeg trenger meg på.
Aha, trodde det var medstudenter fra klassen din og sånt. Da skjønner jeg deg egentlig veldig godt. men hvis det er utenfor studentblokka eller noe, kan du jo vurdere å stikke hodet ut av vinduet og spørre om det er "plass til en til der ute" eller noe. Ellers skal jeg sitte inne og være tragisk i dag, så du er ikke alene.

Err.. Var altså ikke meningen at det der skulle høres slemt eller nedlatende ut.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg vil ha brus :eek:
Jeg vil ha sjokolade. Men jeg har bestemt meg for å bli sunn. Når jeg får så kraftige abstinenser av å kutte utt massivt sukkeroverforbruk/sjokoladeavhengighet, er jeg jammen glad jeg ikke røyker. oO

Jeg kommer sannsynligvis til å sitte og være tragisk resten av dette halvåret fram til høsten igjen. :\
Hoppet av skole eller noe?
Lenke til kommentar

@ Ngz: Jepp. Hoppet av studier, så nå jobber jeg en del, bor hjemme og tar det rolig rett og slett. Eneste sosiale kontakten er med min bror, og min søster og svoger iblant. Men skulle egentlig ønske jeg hadde blitt ordentlig kjent med noen. Alle de gamle vennene mine har jo falt fra.

Lenke til kommentar
@ Ngz: Jepp. Hoppet av studier, så nå jobber jeg en del, bor hjemme og tar det rolig rett og slett. Eneste sosiale kontakten er med min bror, og min søster og svoger iblant. Men skulle egentlig ønske jeg hadde blitt ordentlig kjent med noen. Alle de gamle vennene mine har jo falt fra.
Samme her, ortsett fra at jeg ikke har flyttet hjem. Men hjemme er de gamle vennene (som forøvrig ikke har falt fra). Rakk liksom aldri å bli spesielt godvenner med noen her før jeg sluttet. Begynner antakeligvis i ny jobb på mandag da, så vi får se da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...