Shikaru Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I morra drar jeg til tvedestrand. hjemme på lørdag kveld. Teit at jeg ikke får kjøpt nye gta før jeg drar i morra fordi det sikkert er utsolgt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Neida, de får jo inn nye i butikkene nesten hver dag, så du får sikkert tak i det. Det var utsolgt i hele Drammen igår (release dato), men de hadde noen igjen på Spaceworld heldigvis. Til blodpris (600,-) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har et vanskelig valg nå. Skal jeg bli med å se lillebroren min spille fotballkamp langt ute i gokk og ikke komme hjem før seint i kveld, eller være hjemme? Er hovedsaklig ikke for han sin skyld, mest stefaren min som må sitte der i en time pluss lang bilreise alene. Har vært med på mange kamper i det siste, men de har vært lokale. Hva velger jeg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bli med du, med mindre du har noe viktig å gjøre natt til 1. mai? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Film, forum, msn, musikk, piano-spilling, enorme mengder lekser som skal framføres og leveres på mandag >< Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 For en dag! Tjue grader, minst, i sola. Sval vind, fri fra skola, og fire dagers helg med konfirmasjon og masse kaker på søndag! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Film, forum, msn, musikk, piano-spilling, enorme mengder lekser som skal framføres og leveres på mandag >< Da ville jeg vært med, av den enkle grunn at du ikke har noe vondt av å tilbringe tid med stefaren din. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Oi, nå ropes det i hjemmet. Vi skal dra! Snakkes i kveld gutter og jenter Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) To timer til jeg skal ut i finværet og drikke meg skikkelig pærings. Endret 30. april 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kollektive personangrep på bestemte brukere akespteres ikke! Om dere opfatter brukeren som et troll er personangrep fortsatt ikke akseptabelt. Man skal nemlig aldri mate troll, og det vet dere meget godt. Ti innlegg er slettet fra forumkafeen, og jeg forventer at personangrepene mot Schnell slutter her. De innlegg som har prøvd å føre en seriøs diskusjon med Schnell har selvsagt fått bli. Snorre Endret 30. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Why the frown, Frohman? Ah. Dette må være det beste kjøpet jeg har gjort. Discovery på vinyl It r love! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 TSP har bursdag idag. Så oppfordrer alle til å gratulere. Send gjerne en PM. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Her var det ikke mye til liv? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Joda . I dag har jeg faktisk ikke vært utenfor husets fire vegger. Har faktisk ikke kledd på meg enda, uff. Tror nesten jeg må dra ut før jeg blir gal. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Årets første grilling: utført. Spise årets første grillmat: utført. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Woo! Jeg er Viggo Venneløs og tør ikke gå ut og joine de andre studentene i grilling og festing Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Woo! Jeg er Viggo Venneløs og tør ikke gå ut og joine de andre studentene i grilling og festing Hei Viggo. Hvordan går det? =) /me waves at Alastor. Endret 30. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har vist ikke hatt tid til dere jeg men prøver meg på ett forsiktig hei Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei. Som du ser er forumkafeen nesten død fortiden. Ikke spør hvorfor, det tror jeg ikke noen vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg