henbruas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg trenger ett lite tips her; Hvordan riste av seg 3 ubeskrivelig irriterende ganstare som er 2 år større enn meg? Anmeld, dialog, foreldre, (vold). I omvendt rekkefølge, selvsagt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har prøvd og snakke med dem men jeg klarer ikke og motstå og svare dem frekkt eller sarkastisk når de skriver ting som dette: Vi er klare som hardkokte egg. Jeg vil helst unngå og snakke med politiet og hadde jeg snakket med foreldrene så hadde jeg tapt tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan ikke anmelde folk bare for å være litt slemme..gjør som jeg gjorde en gang i ungdomsskolen med en liten gjeng som fulgte etter meg og mobbet meg overalt. Ta igjen helt uventet. Jeg hadde metallmatboksen i hånda, og klikka og dengte løs mot hodet til den største av dem. De andre ble helt sjokket og backa vekk, og storingen måtte på legevakta for å sys. Og jeg fikk NG i orden det året. Men det var vel verdt det, for de holdt seg borte. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har prøvd og snakke med dem men jeg klarer ikke og motstå og svare dem frekkt eller sarkastisk når de skriver ting som dette: Vi er klare som hardkokte egg.Jeg vil helst unngå og snakke med politiet og hadde jeg snakket med foreldrene så hadde jeg tapt tror jeg. Hvorfor vil du ikke snakke med politiet? Og hva med å ta det opp med dine egne foreldre? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Akkurat nå har jeg hjernerystelse og de går på første året på vidergående. Jeg er ikke noe veldig redd for og si det sånn men hvis jeg møter dem alene så er jeg ganske fucked. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Enig med Bytex, jeg gjorde noe lignende. Jeg reiv ut øyenbrynspiercingen på en av drittungene som skulle banke meg og slo meg helt vill fordi jeg var lei av juling og mobbing, mens duden sto der og blødde, kom en anna gauder bak meg og holdt meg fast så jeg rygga så hardt jeg kunne bakover og inn i en murvegg. Han fikk liten hjernerystelse og jeg fikk fri fra mobbing og juling. Og NG i orden. Men som Bytex sier, det var verdt det fordi folka holdt seg unna. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg har prøvd og snakke med dem men jeg klarer ikke og motstå og svare dem frekkt eller sarkastisk når de skriver ting som dette: Vi er klare som hardkokte egg.Jeg vil helst unngå og snakke med politiet og hadde jeg snakket med foreldrene så hadde jeg tapt tror jeg. Hvorfor vil du ikke snakke med politiet? Og hva med å ta det opp med dine egne foreldre? Pga jeg orker ikke det. jeg skal fortelle hele historien. De hadde vært frekke med noen kammerater og brukt en jente også var han ene litt frekk med meg på nettby. Kameratene mine spurte om de kunne svare frekkt tilbake og dette endte da med en Word side med fornærmelser. Så de tror det bare er meg og jeg er ingen judas. Skal bare ete. Endret 30. april 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pga jeg orker ikke det.jeg skal fortelle hele historien. De hadde vært frekke med noen kammerater og brukt en jente også var han ene litt frekk med meg på nettby. Kameratene mine spurte om de kunne svare frekkt tilbake og dette endte da med en Word side med fornærmelser. Så de tror det bare er meg og jeg er ingen judas. Jaha. Vel vel, min mening er at vold aldri er noen bra løsning. Men jeg legger ballen død der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jada, i teorien er ikke vold en bra løsning. Men noen gang må man bare ty til praksis istedet for å filosofere. Ellers blir man undertrykt i evigheter. Jeg har knapt vært i slagsmål siden da, og jeg er 30 nå. Nå er jeg flink til å snakke for meg, og da går det meste bra. Endret 30. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jada, i teorien er ikke vold en bra løsning. Men noen gang må man bare ty til praksis istedet for å filosofere. Ellers blir man undertrykt i evigheter. Vi har forskjellig praksis. Men jeg skjønner hva du meiner. Beste er å være venner med så mange man kan, og så få fiender som mulig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Må si meg enig med Bytex der ja. Ord løser stort sett ikke konfliktene helt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Ja..jeg fikk mange flere venner etterpå fordi folk som hadde bare vært på sidelinja tok min side og integrerte meg mere etterpå, og det ble tatt opp med alle foreldre til stede og gjort oppmerksom på mobbing. Og drittungene jobber sikkert nattevakt på Esso nå til 80 kroner timen. Endret 30. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 godt nytt mai folkens! en av dei bedre dagene i året dette alså! noken som skal ut da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Batnobit, Latterkongen har sikkert tips å bli kvitt bøller Vi vet jo alle at han hadde problemer med det før ihvertfall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal ikke bevege meg utendørs før GTA4 er fullført Godt med 4 dager "ferie". Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Skal ikke bevege meg utendørs før GTA4 er fullført Godt med 4 dager "ferie". Syns om GTA 4 a? Hører bare bra ting om det spillet for tiden, er spent selv. Har ikke konsoll selv, så må snylte av venner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja..jeg fikk mange flere venner etterpå fordi folk som hadde bare vært på sidelinja tok min side og integrerte meg mere etterpå, og det ble tatt opp med alle foreldre til stede og gjort oppmerksom på mobbing. Og drittungene jobber sikkert nattevakt på Esso nå til 80 kroner timen. Skulle ønske jeg kunne si det samme. Jeg ble utfryst og har ikke kontakt med noen av de. Har så vidt kontakt med 2 av 3 personer som fikk meg gjennom ungdomsskolen og som gjorde at jeg holdt ut. Kjedelige greier det der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hørt rykter at GTA IV fryser til tider jeg...det er negativt O.O Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bare dra frem en MP5 og plaff ned gangsterene. xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Har ikke sett eller snakket med noen fra ungdomsskolen siden VK1 ellernoe på videregående. Da tok jeg yrkesskolen i Harstad mens hele saueflokken tok allmennfag et annet sted. Nå bor jeg i Oslo og kunne ikke brydd meg mindre. Jeg hadde et par bestevenner som jeg hang med på skolen og på fritida stort sett, de vek ikke bort fra meg. ----And now for something completely different....----- Gta4 hang seg en gang fordi jeg slo av konsollen mens introen gikk (tlf ringte og den kunne ikke avbrytes). Når jeg slo på igjen hang det seg helt og sa "please login to be able to save and record achievements. Press A" og A gjorde ingenting. Men slo av boksen med powerknappen, tok ut plata og satte den inn igjen så gikk alt fint igjen..og jeg måtte se den ufattelig lange introen ENDA en gang. Endret 30. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg