Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tja, det må vel være at hver eneste ny post du lager er klaging om noe helt hinsides sinnssvakt tull som rabies eller jesus-prat, bare for å få mest mulig oppmerksomhet fra alle i tråden (som ender opp med widespread krangling hver gang). Men, men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

addan: thanks man :p

kjem ikkje akkurat til å skape så mykje show og liv her no i dag og i framtida, for som sagt er eg sykiskdeprimert ,blant anna fordi fisken min er kanskje dødeleg sjuk, og eg har fått vite dødsdommen min :(

men men...

Lenke til kommentar

kjem ikkje akkurat til å skape så mykje show og liv her no i dag og i framtida, for som sagt er eg sykiskdeprimert ,blant anna fordi fisken min er kanskje dødeleg sjuk, og eg har fått vite dødsdommen min :(

men men...

Jævla kult! :D

Må jo være bra å vite når man skal dø, har du noe fast å forholde deg til.

Lenke til kommentar

men men...

Vi misliker deg ikke. Derimot synes vi (les: jeg) du er en spesiell fyr med spesielle meninger uten å egentlig ha et grunnlag for å slenge ut påstandene du kommer med.

Og fisker har ikke liv, de er statiske vesener med et snev av hukommelse.

Lenke til kommentar

chokke: du anar ikkje kva du snakkar om!! :realmad: Har du noken gong hatt fisk i akvarium?? Den eine fisken min har eg hatt i to år no, og ho har vert akkurat som eit born for meg! Me kan til og med kommunisere saman med tankjeoverføring :mad: .mao, eg kan snakke med ho ved å sende mine tankar inn i hennar hovudet!! og du kallar eit levande vesen som kan snakkje og kommunsiere,

mykje betre enn menneskjer, for "statiske vesener med et snev av hukommelse?! :mad: " du kunne ikkje toke meir feil!!!

Eg vil påstå at den fisken eg har, til og med er smartare enn emg! Eg har lært så mykje av ho at du anar ikkje! For eksempel veit eg no kvar ho har vondt (i magen) fordi eg kan kommunisere med meg.

meiner du fortsatt fiskar ikkje er ordentlege dyr?? hmm??

den store p: nja, men det er ikkje slik. hadde det ikkje vore for at eg er kristen og ikkje vil havne i helvete, så hadde eg toke sjølvmord, for det er ikkje gøy å berre gå å vente på å døy :(

Lenke til kommentar
chokke: du anar ikkje kva du snakkar om!! :realmad: Har du noken gong hatt fisk i akvarium?? Den eine fisken min har eg hatt i to år no, og ho har vert akkurat som eit born for meg! Me kan til og med kommunisere saman med tankjeoverføring :mad: .mao, eg kan snakke med ho ved å sende mine tankar inn i hennar hovudet!! og du kallar eit levande vesen som kan snakkje og kommunsiere,

mykje betre enn menneskjer, for "statiske vesener med et snev av hukommelse?! :mad: " du kunne ikkje toke meir feil!!!

Eg vil påstå at den fisken eg har, til og med er smartare enn emg! Eg har lært så mykje av ho at du anar ikkje! For eksempel veit eg no kvar ho har vondt (i magen) fordi eg kan kommunisere med meg.

Vel, ja, jeg har hatt fisk(er). Og de var dumme "dyr" (skapninger). De likte buksvømming så vi kastet dem, dumme fisker.

Og om fisken din er smartere enn deg. Vel, det er ikke noe milepæl innen utvikling, hverken for deg eller fisken.

Og ja, de er dumme "dyr".

Lenke til kommentar

Du kan tro at den er smartere en deg. Men fisken har hjerne på størelse med det den driter. Og hukomelsen like lang.

Lenke til kommentar

eg veit ikkje kva rase fisken min er, men den er stor og gul.

men eg trur ikkje eg vil skrive meir om det her, folk tek meg openbart ikje seriøst :realmad:

kexxy er sexxy: eg har fått ei openbaring av gud at eg skal døy når eg er 21 år gamal av rabies :(

men uansett om dykk ikkje trur fiskar er smarte dyr, så er det ufølsomt av dykk og hånleggjer og snakke stygt om dei, når eg forteljer kor mykje ho betyr for meg. at ho er som eit born for meg

Lenke til kommentar
Rabies som ikke har drept en person i Norge på flere titalls år?

Faktisk har det ikke eksistert i Norge siden 1800-tallet... i følge Wikipedia.

Stemmer bra det.

Tror kansje de hadde sett spor av det i sverige eller danmark.

Men det var så usikkert.

Så sjangsen for å få rabies i norge er lik 0 akkurat nå. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...