MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Godt å høre at du føler deg bedre da Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 eg sa ikkje eg følte meg betre . eg sa eg hadde sett eit lys. Grunen til at eg har vore så deprimert er på grunn av eg har fått vite i ei openbaring at eg kjem til å døy av rabies når eg er 21 (eg er 17 no) men men.. nok om det, eg skal ikkje kaste vekk dei sista åra av livet mitt. javel kva skjer?? eg sitt her og drikk kola og kosar med hunden min Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og gode gamle Schnell er tilbake... Jeg hører på Nightwish, og begynner å gjøre meg klar til å stikke en tur til.. Hønefoss? oO Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Rabies finnes ikke i Norge lenger da, med mindre du drar til Øst-Europa og drar det med inn i landet da xD og heter Cola ikke Kola Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og mannen er steike galen som vanlig. Best å komme tilbake og få litt oppmerksomhet igjen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) javel kva skjer?? eg sitt her og drikk kola og kosar med hunden min Bra måte å bruke dine siste år på! Haha. "Jeg dør om 4 år jeg, må prøve å bruke tiden jeg har igjen på noe fornuftig og meningsfyllt.. Koser litt med hunden min jeg" Endret 30. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dø av rabies, faktisk. Det er vel mer sannsynlig å bli sparket ihjel av et esel. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Do not feed the troll nå... xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hver dag har han noe helt nytt å klage over, så dette er ikke noen overraskelse akkurat. Enten er det traktor som er kræsjet, at han er lei over å bli kalt Jesus eller whatever. Hva som helst for å irritere på seg folk. Endret 30. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 mr bjoern: jaså ja men det høyrdest gøy ut SAmboe: eg er klar over det, folk seeier det til meg heile tio, men eg har fått ein openbaring av Gud og eg veit det kjem til å skje Og i dag er eg så jævlig forbanna ass JÆVLA INKOMPETENTE dyrleger ass!!! :@ eg vert så forbanna. dei meiener fiskar ikkje har liv herregud ass!! Eg gjekk til dyrlegen med den eine fisken min som eg har hatt i to år, og som eg elskar som min unge, og dyrlegen "hadde ikkje erfaring" og berre råda meg til å la det gå "naturens gang" fan ass eg blir provosert. men eg skal prøve å redde ho sjølve, eg har noke naturmedisin Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hahaha. Hvem trror at schnellegentlig bare er et lite troll som sier masse piss for å få oppmerksomhet og lage show i kafèen ? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 den store p: ja ?eg elskar hunden min det er med ho eg vil bruke tida mi :/ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 lulz. Jeg så ikke alle troll-greiene over. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg vet ikke om jeg hadde knekt sammen i latter eller slått Shcnell, vis jeg hadde sett han IRL. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Bruk rapport-knappen Addan. Vi får ikke lov å fyre opp under spamminga hans enda mere med å kommentere det hele tiden. Endret 30. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Rapport-kneppp ? Hva i alle dager er det for noe ? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Rapport-kneppp ? Hva i alle dager er det for noe ? Den Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jøss, den har jeg ikke lagt merke til før Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 bytex: eg fårstår ikkje kva eg har gjort for at du skal hata meg sånn kan du seie meg det?? hmm?? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Han har en god grunn, men siden forumet har fått nye regler lar jeg være å forklare det Neida schnell du er en grei kar du, Litt rar men fin fyr Du er det eneste som skaper litt show og liv her i fk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg