Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg sa ikkje eg følte meg betre :mad: . eg sa eg hadde sett eit lys.

Grunen til at eg har vore så deprimert er på grunn av eg har fått vite i ei openbaring at eg kjem til å døy av rabies når eg er 21 :( (eg er 17 no)

men men.. nok om det, eg skal ikkje kaste vekk dei sista åra av livet mitt.

javel kva skjer?? eg sitt her og drikk kola og kosar med hunden min

Lenke til kommentar
javel kva skjer?? eg sitt her og drikk kola og kosar med hunden min

Bra måte å bruke dine siste år på! Haha.

"Jeg dør om 4 år jeg, må prøve å bruke tiden jeg har igjen på noe fornuftig og meningsfyllt.. Koser litt med hunden min jeg"

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Hver dag har han noe helt nytt å klage over, så dette er ikke noen overraskelse akkurat.

Enten er det traktor som er kræsjet, at han er lei over å bli kalt Jesus eller whatever. Hva som helst for å irritere på seg folk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

mr bjoern: jaså ja men det høyrdest gøy ut

SAmboe: eg er klar over det, folk seeier det til meg heile tio, men eg har fått ein openbaring av Gud og eg veit det kjem til å skje :(

Og i dag er eg så jævlig forbanna ass :realmad: JÆVLA INKOMPETENTE dyrleger ass!!! :@ eg vert så forbanna. dei meiener fiskar ikkje har liv :mad: herregud ass!!

Eg gjekk til dyrlegen med den eine fisken min som eg har hatt i to år, og som eg elskar som min unge, og dyrlegen "hadde ikkje erfaring" og berre råda meg til å la det gå "naturens gang" fan ass :mad: eg blir provosert.

men eg skal prøve å redde ho sjølve, eg har noke naturmedisin :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...