n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Person 1 *Viser tegn for at man må på do* Person 2 Hæ? Person 3 Jeg tror han trenger en blåsejobb Endret 30. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er et "internasjonalt" symbol på at du lurer på hvor mye klokken er, Quayle, det er en tillært ting som er normal å gjøre. Selv spør jeg aldri etter klokken, og jeg hater når folk spør meg om det (tenker på randoms, ikke venner etc.), men hadde jeg gjort det hadde jeg nok pekt på håndleddet mitt jeg og (endatil jeg bruker lommeur). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så du peker deg altså i skrittet når du lurer på hvor toalettet er? Har ikke te vane å gjøre det nei Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gjør det vettu^^ Hva heter han? trenger bare fornavn, vet sikkert hvem det er John Arne heter han. Jobber som en sånn kontor fyr på videregående der. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Peker også på skrittet til jenter når jeg har lyst på sjømat dvs. reker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Peker også på skrittet til jenter når jeg har lyst på sjømat dvs. reker Jeg og, men har slutta. Fikk musekjøtt en gang Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Peker også på skrittet til jenter når jeg har lyst på sjømat dvs. reker Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gjør det vettu^^ Hva heter han? trenger bare fornavn, vet sikkert hvem det er John Arne heter han. Jobber som en sånn kontor fyr på videregående der. Oh, nei da vet jeg ikke hvem han er døø'eh =( Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Oh, nei da vet jeg ikke hvem han er døø'eh =( Han begynte i hvertfall i fjor. Han forige slutta. Endret 30. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg og, men har slutta. Fikk musekjøtt en gang Jeg gjorde det også, dagen etterpå fant jeg ut av at jeg hadde spist mus som gikk på u.skolen. Hvem gjør ikke det? Døde mennesker vil e tro. Endret 30. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Døde mennesker vil e tro. :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Liker ikke døde mennesker reker? Dem er kresne Jeg drepte tråden ;( Endret 30. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som har lest de nye retningslinjene og kan gi meg en litt rask brifing ? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som har lest de nye retningslinjene og kan gi meg en litt rask brifing ? Problemer med å lese selv? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 noen som har lest de nye retningslinjene og kan gi meg en litt rask brifing ? Kjapp gjennomgang (vet reglene er nazi) * Ingen banning * Ingen bruk av seksuelle ord utenfor kategorien "seksualitet" * Ingen oppfordringer til kriminell handling, selvmord, eller andre lyssjye aktiviteter * Mas om hvordan komme rundt brannmurer = 5 dager ban (ingen unntak) Ellers bare masse kjedlig Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 God morgen. 10 minutter igjen av skoledagen. ^___^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 And another day goes bye.. Er steike varmt ute. Hadde det ikke vært for at en skulle kjøre på kino senere i kvels så hadde en sprettet ei pils når en kom hjem Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Så det er ikke lov i si fa*n ? Se på dette her ! http://youtube.com/watch?v=ZmVXVBSDxgc&feature=related skulle gitt mye for åå være Tony Iommi ass Endret 30. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kjapp gjennomgang (vet reglene er nazi) * Ingen banning * Ingen bruk av seksuelle ord utenfor kategorien "seksualitet" * Ingen oppfordringer til kriminell handling, selvmord, eller andre lyssjye aktiviteter * Mas om hvordan komme rundt brannmurer = 5 dager ban (ingen unntak) Ellers bare masse kjedlig Du kødder nå? Mi må jo få lov til å si faen og sånn! Er vi et jævla kristent forum eller? Har vi ikke lov til å prate om sex engang? Jeg har jo flere erotiske historier om meg og bestemor, bl.a, den gangen hun bæsjet på seg.. Og litt på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg