n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har vafler med kylling smak her. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har vafler med kylling smak her. Godt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kåseri om "Borte bra, men hjemme best". Digresjoner, ppls? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Godt? Ja faktisk. Ble litt rystet over kylling smaken. Men det gikk over. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kåseri om "Borte bra, men hjemme best". Digresjoner, ppls? Hmmm... Jeg var god på kåseri en gang i tida. Skal se om jeg kommer på noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er fordi dere søringer er nødt til å ha lengre russefeiring for å få festet like mye, siden dere er så forbanna pinglete =DTo uker siden folka her hadde russedåp. Er ikke alle som klarer å drekke en måned i strekk Vel, her drikkes det 17 dager i strekk, mens dere må vanne ut russefeiringen mest mulig. Ikke no nytt der. Russenavnet mitt er forøvrig "kverulanten". Vi finner ikke på russenavn selv, det gjør kompisene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er ikke det hele poenget?! Hva i svarte er vitsen om du finner på navnet selv? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vel, her drikkes det 17 dager i strekk, mens dere må vanne ut russefeiringen mest mulig. Ikke no nytt der. Russenavnet mitt er forøvrig "kverulanten". Vi finner ikke på russenavn selv, det gjør kompisene. JA HVA FAEN! Du e mer pingle enn me siå e!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fikk jaggu meg på meg russebuksa når jeg prøvde den i går jeg også^^ Da blir det x-russefest i kveld Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Llandari: Venter i spenning. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fikk jaggu meg på meg russebuksa når jeg prøvde den i går jeg også^^Da blir det x-russefest i kveld See you there =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Rød border ja, så pent Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En av de tingene som virkelig irriterer meg er folk som peker på håndleddet sitt når de spør hva klokka er. Ja, jeg vet hvor klokka mi er, hvor er di klokke?! Peker du deg i skrittet når du spør om hvor toalettet er også kanskje? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En av de tingene som virkelig irriterer meg er folk som peker på håndleddet sitt når de spør hva klokka er. Ja, jeg vet hvor klokka mi er, hvor er di klokke?! Peker du deg i skrittet når du spør om hvor toalettet er også kanskje? Kroppspråk du. Om vedkommende ikke hadde gjort det hadde du sikkert svart "hæ" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pepsi? Bor du i Lunde? Faren min jobber på en videregående skole der. Skal ditt torsdag-søndag. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så du peker deg altså i skrittet når du lurer på hvor toalettet er? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 En av de tingene som virkelig irriterer meg er folk som peker på håndleddet sitt når de spør hva klokka er. Ja, jeg vet hvor klokka mi er, hvor er di klokke?! Peker du deg i skrittet når du spør om hvor toalettet er også kanskje? Nei, men jeg peker på skrittet til jenter når jeg vil pule Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Pepsi?Bor du i Lunde? Faren min jobber på en videregående skole der. Skal ditt torsdag-søndag. Gjør det vettu^^ Hva heter han? trenger bare fornavn, vet sikkert hvem det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg