Sir Game Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! Flink mannen. Selge til småfolk har en droppet for lengesiden. Husker noen drittunger på 12-13 spurte meg om e kunne kjøpe røyk for de, jeg sa ja jeg, så ga de meg en 100 lapp, så gikk jeg bare, stod de der og visste ikke hva de skulle gjøre, moahaha, etter det har ikke folk spurt meg noe særlig. My hero hehe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! Flink mannen. Selge til småfolk har en droppet for lengesiden. Husker noen drittunger på 12-13 spurte meg om e kunne kjøpe røyk for de, jeg sa ja jeg, så ga de meg en 100 lapp, så gikk jeg bare, stod de der og visste ikke hva de skulle gjøre, moahaha, etter det har ikke folk spurt meg noe særlig. Hahaha! Priceless =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Til å være et forum er det veldig få som har på sarkasmedetektoren sin utenfor denne tråden. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hva skjer her da? Hei Herrbrun Endret 30. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 n4w: Russetid skjer =D Ellers ingenting. Skal snart ut i byen en tur. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herrbrun: Hatt russedåpen enda da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! Flink mannen. Selge til småfolk har en droppet for lengesiden. Husker noen drittunger på 12-13 spurte meg om e kunne kjøpe røyk for de, jeg sa ja jeg, så ga de meg en 100 lapp, så gikk jeg bare, stod de der og visste ikke hva de skulle gjøre, moahaha, etter det har ikke folk spurt meg noe særlig. Det der har jeg alltid hatt lyst til å gjøre, jeg sier bare nei jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herrbrun: Hatt russedåpen enda da? I kveld Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Husker noen drittunger på 12-13 spurte meg om e kunne kjøpe røyk for de, jeg sa ja jeg, så ga de meg en 100 lapp, så gikk jeg bare, stod de der og visste ikke hva de skulle gjøre, moahaha, etter det har ikke folk spurt meg noe særlig. Det er faktsik bra gjort. Selvom du kan bli tatt for stjeling hvis de skjønner at de blir lurt, så er det verdt det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Russedåpen hos oss var sist fredag, den o0 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tatt for tyveri for at noen på gata gir deg en hundrings? Tror nok ikke det du. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Russedåpen hos oss var sist fredag, den o0 Det er fordi dere søringer er nødt til å ha lengre russefeiring for å få festet like mye, siden dere er så forbanna pinglete =D Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tatt for tyveri for at noen på gata gir deg en hundrings? Tror nok ikke det du. "Mamma, mannen tok 100 lappen som han skulle bruke for å kjøpe røyk til oss. Kan du andmelde det til polti?"" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er fordi dere søringer er nødt til å ha lengre russefeiring for å få festet like mye, siden dere er så forbanna pinglete =DTo uker siden folka her hadde russedåp. Er ikke alle som klarer å drekke en måned i strekk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det gjorde jeg vel ikke, de bare kom å gav meg en hundrings, jeg aner ikke hvorfor egentlig, men jeg sier aldri nei til penger. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tatt for tyveri for at noen på gata gir deg en hundrings? Tror nok ikke det du. "Mamma, mannen tok 100 lappen som han skulle bruke for å kjøpe røyk til oss. Kan du andmelde det til polti?"" Ikke sant, hvem skal de si det til? Så lærte jeg de en viktig lekse om livet også. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I kveld Har du funnet på no fancy navn da? "Herrbrun?" Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er fordi dere søringer er nødt til å ha lengre russefeiring for å få festet like mye, siden dere er så forbanna pinglete =D Jeg er søring.. Skal mi se hvem som er pinglete! I challenge you to a suck off! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg