Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

surprise, man snakker om sex i dnfk. ^^

Jeg ser ikke noe galt i å ha sex ofte. Men jeg er jo i et avstandsforhold, så 2 ganger i uken høres jo slett ikke verst ut for meg.

Jeg er ikke i noe forhold.

Og det er bra.. Jeg liker ikke forhold.. Unntatt det forholdet jeg har med mine senile bestemor.. It's our secret :love:

@NgZ, Det har jeg da hatt før også.. No fugly chicks :p Eller vis de har fin kropp så ryker de da... :hmm:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, egentlig, men på en måte greit å, for da må hun ringe til politiet på nytt da hun finner ut av at hennes barnebarn voldtar henne analt.

Rynkete rompehull is teh best! :woot:

Jeg tenkte det var litt stress om hun sendte politiet på deg jeg da. :p
Lenke til kommentar

Merkelig morgen... Våknet opp og lå og vred meg frem og tilbake, men fikk ikke sove. Fant ut at jeg skulle kikke på klokka for å se om jeg like greit kunne stå opp med en gang, eller om jeg absolutt burde sove en stund til. Tror dere ikke den flotte klokka hadde bestemt seg for at den ikke gadd å ringe, og at jeg burde ha stått opp for lenge siden. (Eller kanskje det var jeg som glemte å sette den på i går kveld).

Oh well, 1 minutt for sent på jobb når man forsover seg en halv time er vel ikke verdens undergang.

Edit:

2 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere) 1 medlemmer: Llandari

Hvor er alle sammen?

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å merke at jeg er 18...

Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk!

Flink mannen. Selge til småfolk har en droppet for lengesiden.

Husker noen drittunger på 12-13 spurte meg om e kunne kjøpe røyk for de, jeg sa ja jeg, så ga de meg en 100 lapp, så gikk jeg bare, stod de der og visste ikke hva de skulle gjøre, moahaha, etter det har ikke folk spurt meg noe særlig.

:devil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...