Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) surprise, man snakker om sex i dnfk. ^^Jeg ser ikke noe galt i å ha sex ofte. Men jeg er jo i et avstandsforhold, så 2 ganger i uken høres jo slett ikke verst ut for meg. Jeg er ikke i noe forhold. Og det er bra.. Jeg liker ikke forhold.. Unntatt det forholdet jeg har med mine senile bestemor.. It's our secret @NgZ, Det har jeg da hatt før også.. No fugly chicks Eller vis de har fin kropp så ryker de da... Endret 30. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Regner du med sex med deg selv da? Nei. Regner jeg sex med meg selv blir det hver kveld etter en hard trening. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og det er bra.. Jeg liker ikke forhold.. Unntatt det forholdet jeg har med mine senile bestemor.. It's our secret Må jo bli slitsomt om hun glemmer hva hun holder på med midt i akten? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Må jo bli slitsomt om hun glemmer hva hun holder på med midt i akten? Jo, egentlig, men på en måte greit å, for da må hun ringe til politiet på nytt da hun finner ut av at hennes barnebarn voldtar henne analt. Rynkete rompehull is teh best! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du er deg selv lik Den store P. :!: Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eksamenslesing i dag då anyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyone ? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du er deg selv lik Den store P. :!: FUCK YEAH! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jo, egentlig, men på en måte greit å, for da må hun ringe til politiet på nytt da hun finner ut av at hennes barnebarn voldtar henne analt. Rynkete rompehull is teh best! Jeg tenkte det var litt stress om hun sendte politiet på deg jeg da. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg tenkte det var litt stress om hun sendte politiet på deg jeg da. Neida, ho gjør ikke det, ho bare truer med det, en del av vårt rollespill. Av og til kler hun seg ut som en baby, hun bruker jo bleiene fra før så, er jo bare å gi ho en smokk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg får det kansje sånn ca 1 gang hvert tiår. Vil det si at du har hatt deg 1,6 ganger? Altså siden du er 16 år mener jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nakken min har ikke godt av at jeg prøver å døgne Nettopp sovet en time i sittende tilstand med hodet foran tastaturet - som vanlig når jeg sitter og gamer mindlessly Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Den Store P: Du er syk. Du er klar over det? :!: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Merkelig morgen... Våknet opp og lå og vred meg frem og tilbake, men fikk ikke sove. Fant ut at jeg skulle kikke på klokka for å se om jeg like greit kunne stå opp med en gang, eller om jeg absolutt burde sove en stund til. Tror dere ikke den flotte klokka hadde bestemt seg for at den ikke gadd å ringe, og at jeg burde ha stått opp for lenge siden. (Eller kanskje det var jeg som glemte å sette den på i går kveld). Oh well, 1 minutt for sent på jobb når man forsover seg en halv time er vel ikke verdens undergang. Edit: 2 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 0 anonyme brukere) 1 medlemmer: Llandari Hvor er alle sammen? Endret 30. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! :!: Ingen jenter som har bedt deg ut til drikkeparty da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi er jo her. Vi bare liker deg ikke. :| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! Flink mannen. Selge til småfolk har en droppet for lengesiden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi er jo her. Vi bare liker deg ikke. :| Ah, det forklarer saken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Oh yeah. Russetid i dag =D Grilling hos ei i klassen om et par timer, og så er det i gang. Gleder meg som en unge =D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå begynner jeg å merke at jeg er 18... Folk som spør om jeg kan kjøpe snus til dem, nei takk! Flink mannen. Selge til småfolk har en droppet for lengesiden. Husker noen drittunger på 12-13 spurte meg om e kunne kjøpe røyk for de, jeg sa ja jeg, så ga de meg en 100 lapp, så gikk jeg bare, stod de der og visste ikke hva de skulle gjøre, moahaha, etter det har ikke folk spurt meg noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg