WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tenk om den ukjente er en psykopat og kutter deg opp i biter og hiver deg overbord! "ånei, jeg tenker heller på kjønnssykdom, det er MYE farligere enn å dø!!" TØS!! Hva? Det er ikke jeg som tar kjappiser med ukjente på danskebåten! En jente jeg kjenner begynte plutselig å bable om dagen hun var på danskebåten, så tok hun en kjappis. Men nå har hu fått seg kjæreste da. Og de har sex hver eneste dag, og innimellom har de sex opp til tre ganger om dagen. Og hu er like gammel som meg o.O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er noe som heter kondom? Kondom er satans verk og dem hvites våpen mot negere i afrika Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Og der har du grunnen til at fjorten-femtenåringer ikke burde vært tillatt på danskebåten uten bånd og lenke. Endret 30. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hva? Det er ikke jeg som tar kjappiser med ukjente på danskebåten! En jente jeg kjenner begynte plutselig å bable om dagen hun var på danskebåten, så tok hun en kjappis. Men nå har hu fått seg kjæreste da. Og de har sex hver eneste dag, og innimellom har de sex opp til tre ganger om dagen. Og hu er like gammel som meg o.O Jeg bare kødda da Da jeg hadde dame hadde vi også sex vær dag, av og til 3-4 ganger om dagen. Nå er jeg singel og har bare sex en gang eller to i uka Endret 30. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 er noe som heter kondom? Hva er det? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg ser ikke det negative verken med analsex eller en kjappis jeg, så lenge jeg er den som leverer staken i analsexen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva? Det er ikke jeg som tar kjappiser med ukjente på danskebåten! En jente jeg kjenner begynte plutselig å bable om dagen hun var på danskebåten, så tok hun en kjappis. Men nå har hu fått seg kjæreste da. Og de har sex hver eneste dag, og innimellom har de sex opp til tre ganger om dagen. Og hu er like gammel som meg o.O Ikke noe galt i å være glad i sex da, styra med ei for et års tid siden som var vill som ei bie. Fikk aldri nok ho, jeg klarte ikke holde følge med lystene hennes. haha. Ho var 15 på den tida. Noen som har det. Men morsom tid, helt klart^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva? Det er ikke jeg som tar kjappiser med ukjente på danskebåten! En jente jeg kjenner begynte plutselig å bable om dagen hun var på danskebåten, så tok hun en kjappis. Men nå har hu fått seg kjæreste da. Og de har sex hver eneste dag, og innimellom har de sex opp til tre ganger om dagen. Og hu er like gammel som meg o.O Jeg bare kødda da Da jeg hadde dame hadde vi også sex vær dag, av og til 3-4 ganger om dagen. Nå er jeg singel og har bare sex en gang eller to i uka *host* Løs *host* Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg bare kødda da Da jeg hadde dame hadde vi også sex vær dag, av og til 3-4 ganger om dagen. Nå er jeg singel og har bare sex en gang eller to i uka Blir ikke du litt lei? Samme greie hver dag? Har man det 1-2 ganger i uken, så har man noe å glede seg til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kondom beskytter bare ca. 80% mot kjønnssykdommer, folkens. Ikke 100%.har en sagt noe annet?Kondom er satans verk og dem hvites våpen mot negere i afrikaJa, det vet en. Paven står bak det hele. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg ser ikke det negative verken med analsex eller en kjappis jeg, så lenge jeg er den som leverer staken i analsexen. Hahahaha, hva om du hadde fått en stake i rompa da? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg bare kødda da Da jeg hadde dame hadde vi også sex vær dag, av og til 3-4 ganger om dagen. Nå er jeg singel og har bare sex en gang eller to i uka Da har du jo noe å gjøre en - to ganger i uka. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, nå må jeg nesten stikke. Må rekke bussen Hade folk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Blir ikke du litt lei? Samme greie hver dag? Har man det 1-2 ganger i uken, så har man noe å glede seg til Hvis du ikke får det til å variere mer enn at du ender opp med følelsen at det er den "samme greien" hver dag så kan du like greit gi faen i det. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, nå må jeg nesten stikke. Må rekke bussen Hade folk Hade bra. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 *host* Løs *host* Du er bare sjalu pga du ikke får kroppen min. Hrmf. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 surprise, man snakker om sex i dnfk. ^^ Jeg ser ikke noe galt i å ha sex ofte. Men jeg er jo i et avstandsforhold, så 2 ganger i uken høres jo slett ikke verst ut for meg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg får det kansje sånn ca 1 gang hvert tiår. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du er bare sjalu pga du ikke får kroppen min. Hrmf.Jøss, har du plutselig fått minstekrav? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg får det kansje sånn ca 1 gang hvert tiår. Regner du med sex med deg selv da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg