Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tenk om den ukjente er en psykopat og kutter deg opp i biter og hiver deg overbord!

"ånei, jeg tenker heller på kjønnssykdom, det er MYE farligere enn å dø!!"

TØS!!

Hva? Det er ikke jeg som tar kjappiser med ukjente på danskebåten! En jente jeg kjenner begynte plutselig å bable om dagen hun var på danskebåten, så tok hun en kjappis. Men nå har hu fått seg kjæreste da. Og de har sex hver eneste dag, og innimellom har de sex opp til tre ganger om dagen. Og hu er like gammel som meg o.O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva? Det er ikke jeg som tar kjappiser med ukjente på danskebåten! En jente jeg kjenner begynte plutselig å bable om dagen hun var på danskebåten, så tok hun en kjappis. Men nå har hu fått seg kjæreste da. Og de har sex hver eneste dag, og innimellom har de sex opp til tre ganger om dagen. Og hu er like gammel som meg o.O

Jeg bare kødda da :p

Da jeg hadde dame hadde vi også sex vær dag, av og til 3-4 ganger om dagen.

Nå er jeg singel og har bare sex en gang eller to i uka :(

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å være glad i sex da, styra med ei for et års tid siden som var vill som ei bie. Fikk aldri nok ho, jeg klarte ikke holde følge med lystene hennes. haha. Ho var 15 på den tida. Noen som har det. Men morsom tid, helt klart^^

Lenke til kommentar

Jeg bare kødda da :p

Da jeg hadde dame hadde vi også sex vær dag, av og til 3-4 ganger om dagen.

Nå er jeg singel og har bare sex en gang eller to i uka :(

*host* Løs *host*

Lenke til kommentar
Blir ikke du litt lei? Samme greie hver dag? Har man det 1-2 ganger i uken, så har man noe å glede seg til :D
Hvis du ikke får det til å variere mer enn at du ender opp med følelsen at det er den "samme greien" hver dag så kan du like greit gi faen i det. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...