Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme fra jobben i dag. Fikk ikke sove i natt, så har vel kanskje hatt en time eller noe slikt på øyet i natt. Det er ikke den riktige måten å varme opp før en dag på jobb skal jeg fortelle dere. Derfor tok jeg meg friheten å holde meg hjemme fra jobben i dag. Tror det er for mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt om dagen, jeg tror jeg begynner å bli sprø. Det er kanskje best å få seg en time til psykolog slik at jeg kan få orden på hjernen?
Det er jo bare å slenge seg ned på divanen og finne ut av. ^^ Sånn bortsett fra ventetid og grerier. Det verste som skjer er at du kaster bort en halvtime og 300kr. Det beste er at hjernegrøten din slutter å elte seg for mye over "feil" ting etter noen besøk til. Jeg tror flere burde vært en tur innom psykolog, uten at det skal være "oooh, big deal".
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer nok helt an på om en liker konseptet analsex eller ikke :)
Og om det er med en danske eller ikke på danskebåten. Dansker er æsj. :p

Sånn egentlig vil jeg jo si at kjappisen er verst uansett, dersom man har en kjæreste, og kjappisen ikke er mad ham/henne. ^^

Lenke til kommentar
Så...analsex? :)

Ja, heller det. Tenk om den ukjente har syfilis? :ohmy:

Tenk om den ukjente er en psykopat og kutter deg opp i biter og hiver deg overbord!

"ånei, jeg tenker heller på kjønnssykdom, det er MYE farligere enn å dø!!"

TØS!!

@pepsi, gutter kan ikke bli tøser, jenter kan, gutter er immune mot tøsestempelet, heldigvis.. :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...