NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg er hjemme fra jobben i dag. Fikk ikke sove i natt, så har vel kanskje hatt en time eller noe slikt på øyet i natt. Det er ikke den riktige måten å varme opp før en dag på jobb skal jeg fortelle dere. Derfor tok jeg meg friheten å holde meg hjemme fra jobben i dag. Tror det er for mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt om dagen, jeg tror jeg begynner å bli sprø. Det er kanskje best å få seg en time til psykolog slik at jeg kan få orden på hjernen?Det er jo bare å slenge seg ned på divanen og finne ut av. ^^ Sånn bortsett fra ventetid og grerier. Det verste som skjer er at du kaster bort en halvtime og 300kr. Det beste er at hjernegrøten din slutter å elte seg for mye over "feil" ting etter noen besøk til. Jeg tror flere burde vært en tur innom psykolog, uten at det skal være "oooh, big deal". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Neieh, det er morgen, folk er på skole/jobb og TSP har bursdag...eller skjer det vel ikke så mye Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva er verst? a. Ha en kjappis med en ukjent på danskebåten b. Ha analsex med kjæresten sin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja. Psykologer til folket! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kommer nok helt an på om en liker konseptet analsex eller ikke Edit: mer dop til folket! Endret 30. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva er verst?a. Ha en kjappis med en ukjent på danskebåten b. Ha analsex med kjæresten sin Er ikke begge bra da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kommer nok helt an på om en liker konseptet analsex eller ikke Og om det er med en danske eller ikke på danskebåten. Dansker er æsj. Sånn egentlig vil jeg jo si at kjappisen er verst uansett, dersom man har en kjæreste, og kjappisen ikke er mad ham/henne. ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Kommer nok helt an på om en liker konseptet analsex eller ikke Synes fortsatt at kjappis med ukjent på danskebåten er verst Gjør man det, er man nok ganske kåt.. Endret 30. april 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kan jo være en nordmann på danskebåten. Har hørt rykter om at det faktisk er nordmenn som tar danskebåten Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva er verst?a. Ha en kjappis med en ukjent på danskebåten b. Ha analsex med kjæresten sin Syntes det funker like bra begge to jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Synes fortsatt at kjappis med ukjent på danskebåten er verst Gjør man det, er man nok ganske kåt.. Så...analsex? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva er verst?a. Ha en kjappis med en ukjent på danskebåten b. Ha analsex med kjæresten sin Er ikke begge bra da? Ser ikke noe galt i noen av delene jeg.. Men vis du er jente, så er det nr.1 for da er hun løs. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg ser ikke helt det negative i å være "ganske kåt", egentlig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Så...analsex? Ja, heller det. Tenk om den ukjente har syfilis? Endret 30. april 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ser ikke noe galt i noen av delene jeg.. Men vis du er jente, så er det nr.1 for da er hun løs. Var da voldsomt til dømming. Gutten var ikke løs altså? en kjappis er da alltid gøyt Tenk om den ukjente har syfilis? Tenk om den kjente har danglebær Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Så...analsex? Ja, heller det. Tenk om den ukjente har syfilis? Tenk om den ukjente er en psykopat og kutter deg opp i biter og hiver deg overbord! "ånei, jeg tenker heller på kjønnssykdom, det er MYE farligere enn å dø!!" TØS!! @pepsi, gutter kan ikke bli tøser, jenter kan, gutter er immune mot tøsestempelet, heldigvis.. Endret 30. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) ...Vi er her bare for å erobre vi er noe som heter kondom? Endret 30. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg ser ikke helt det negative i å være "ganske kåt", egentlig.Alle vet jo at jenter ikke skal være kåte da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kondom beskytter bare ca. 80% mot kjønnssykdommer, folkens. Ikke 100%. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tenk om den ukjente er en psykopat og kutter deg opp i biter og hiver deg overbord! "ånei, jeg tenker heller på kjønnssykdom, det er MYE farligere enn å dø!!" TØS!! Det er en sjangse man må ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg