b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med dagen TSP Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I dag er dagen jeg fyller 18 år, men jeg kjenner ingen forskjell, ble ikke 10 meter høy over natta eller noe sånt. Gratulerer med dagen! Du ble slått med to dager Anyhow; skal til falstad med klassen idag. La meg høre et sarkastisk hurra fra alle sammen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I dag er dagen jeg fyller 18 år, men jeg kjenner ingen forskjell, ble ikke 10 meter høy over natta eller noe sånt. Grats TSP! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fagerhaug: Hurra! \o/ ...Jeg skal ned og lage meg frokost og så skal jeg skrive handleliste til kjæresten sin mor, slik at. Øh. Slik. At... Ja. Hun kan kjøpe inn og sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fagerhaug, lucky mf. Jeg har blitt snytt for turen til Falstad 3 ganger i løpet av de siste 6 åra >< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hurra for fagerhaug. *sarkastisk* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Oi, hva faen var den lyden? Lisa er løs, så det kan egentlig være hva som helst. Jeg håper ikke hun spydde eller noe. Eww. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gratulerer med dagen TSP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Anyhow; skal til falstad med klassen idag. La meg høre et sarkastisk hurra fra alle sammen.Hurray! Ingen gledesdag mao? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Falstad Falstad concentration camp was a prison camp in Levanger, Norway, used mostly for political prisoners from Nazi-occupied territories. Originally built as a government boarding school in 1921, it was put to use by the SS and renamed SS-Strafgefangenenlager Falstad in August 1941. The camp was liberated in May 1945, after which it was renamed to Innherad and used as a prison and work camp by the Norwegian authorities for accused and convicted traitors. Today it is a museum and research center on human rights in general and political prisoners in particular. Går utifra at det er dette det er snakk om Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I dag er dagen jeg fyller 18 år, men jeg kjenner ingen forskjell, ble ikke 10 meter høy over natta eller noe sånt. Du fikk mye større tiss da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 ..ønsketekning fra DsP I dag skal en på kino. Iron Man står på menyen. Kan ikke helt huske hva jeg sist så på kino Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Morgen forumister! Jeg er hjemme fra jobben i dag. Fikk ikke sove i natt, så har vel kanskje hatt en time eller noe slikt på øyet i natt. Det er ikke den riktige måten å varme opp før en dag på jobb skal jeg fortelle dere. Derfor tok jeg meg friheten å holde meg hjemme fra jobben i dag. Tror det er for mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt om dagen, jeg tror jeg begynner å bli sprø. Det er kanskje best å få seg en time til psykolog slik at jeg kan få orden på hjernen? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Morgen forumister! Jeg er hjemme fra jobben i dag. Fikk ikke sove i natt, så har vel kanskje hatt en time eller noe slikt på øyet i natt. Det er ikke den riktige måten å varme opp før en dag på jobb skal jeg fortelle dere. Derfor tok jeg meg friheten å holde meg hjemme fra jobben i dag. Tror det er for mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt om dagen, jeg tror jeg begynner å bli sprø. Det er kanskje best å få seg en time til psykolog slik at jeg kan få orden på hjernen? Tja, kanskje, ville heller gått til en psykiatriker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Psykiatere gir deg medisiner. ._. Men å la deg slutte på dem er de svært sjeldent videre villige til. Bawh. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Alltid kjekt å finne noen en kan prate med ting og tang om så hvis du mener at du har behov for det så oppsøk de rette instansene Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Psykiatere gir deg medisiner. ._.Men å la deg slutte på dem er de svært sjeldent videre villige til. Bawh. Min ville ikke gi meg medisiner jeg kunne bli avhengig av. Så jeg er ikke avhengig av noen ting.. Unntatt guds kjærlighet Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Time med PC tilgjengelig. Skjer DNFK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg