Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
I dag er dagen jeg fyller 18 år, men jeg kjenner ingen forskjell, ble ikke 10 meter høy over natta eller noe sånt. :huh:

Gratulerer med dagen!

Du ble slått med to dager :roll:

Anyhow; skal til falstad med klassen idag. La meg høre et sarkastisk hurra fra alle sammen.

Lenke til kommentar

Falstad

Falstad concentration camp was a prison camp in Levanger, Norway, used mostly for political prisoners from Nazi-occupied territories. Originally built as a government boarding school in 1921, it was put to use by the SS and renamed SS-Strafgefangenenlager Falstad in August 1941. The camp was liberated in May 1945, after which it was renamed to Innherad and used as a prison and work camp by the Norwegian authorities for accused and convicted traitors. Today it is a museum and research center on human rights in general and political prisoners in particular.

Går utifra at det er dette det er snakk om :)

Lenke til kommentar

Morgen forumister!

Jeg er hjemme fra jobben i dag. Fikk ikke sove i natt, så har vel kanskje hatt en time eller noe slikt på øyet i natt. Det er ikke den riktige måten å varme opp før en dag på jobb skal jeg fortelle dere. Derfor tok jeg meg friheten å holde meg hjemme fra jobben i dag. Tror det er for mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt om dagen, jeg tror jeg begynner å bli sprø. Det er kanskje best å få seg en time til psykolog slik at jeg kan få orden på hjernen?

Lenke til kommentar
Morgen forumister!

Jeg er hjemme fra jobben i dag. Fikk ikke sove i natt, så har vel kanskje hatt en time eller noe slikt på øyet i natt. Det er ikke den riktige måten å varme opp før en dag på jobb skal jeg fortelle dere. Derfor tok jeg meg friheten å holde meg hjemme fra jobben i dag. Tror det er for mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt om dagen, jeg tror jeg begynner å bli sprø. Det er kanskje best å få seg en time til psykolog slik at jeg kan få orden på hjernen?

Tja, kanskje, ville heller gått til en psykiatriker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...