Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, jeg hadde bare tenkt å få i gang en samtale . Ikke noe mer en bare snakking, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ja en kan liksom ikke forvente noe annet. Han er jo eldst og burde ha fått mest "fitte på tråden" .. du kan baksnakke meg. jeg er så vant med det Endret 29. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, jeg hadde bare tenkt å få i gang en samtale . Ikke noe mer en bare snakking, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte. Hva skjedde med å si hei? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, jeg hadde bare tenkt å få i gang en samtale . Ikke noe mer en bare snakking, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte. Hva skjedde med å si hei? Må jo si mer enn det siden det er Facebook og en samtale da kan ta 100 år (hvis vi ikke begge er pålogget på en gang). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 et enkelt hei er for simpelt...det ligger jo baktanker bak kontakten så hei er ikke holdbart for fem flate øre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, jeg hadde bare tenkt å få i gang en samtale . Ikke noe mer en bare snakking, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte. Hva skjedde med å si hei? Må jo si mer enn det siden det er Facebook og en samtale da kan ta 100 år (hvis vi ikke begge er pålogget på en gang). Msn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 KnewtFan: Wats up wit it vanilla face? me and ma homiez just parked out slab out side, we looking for a place to post up our black asses for the night. So bang bang skeet skeet nigga we just a couple of pimps no hoes. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, jeg hadde bare tenkt å få i gang en samtale . Ikke noe mer en bare snakking, men jeg aner ikke hvordan jeg skal starte. Hva skjedde med å si hei? Må jo si mer enn det siden det er Facebook og en samtale da kan ta 100 år (hvis vi ikke begge er pålogget på en gang). Msn Har ikke hennes MSN adresse og må nesten bruke Facebook da. KnewtFan: Wats up wit it vanilla face? me and ma homiez just parked out slab out side, we looking for a place to post up our black asses for the night. So bang bang skeet skeet nigga we just a couple of pimps no hoes. Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du kan spørre om hennes msn? Easy does it Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bah. Jeg begynte å spille halv elleve og nå er klokka halv ett. Snakker om at tida flyr gitt. Verre enn WoW dette Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Den skjønte jeg ikke. Borat. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Den skjønte jeg ikke. Borat. Spise? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Man vet man har drukket for mye når man nesten tar til tårene av soundtracken til Kellys heroes. Tror jeg burde legge meg snart. Skal opp klokka halv sju. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg må vel også legge meg snart, må bare lage en dans først . Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg må vel også legge meg snart, må bare lage en dans først . Improvisjon? Jeg gjorde det og fikk 5. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg må vel også legge meg snart, må bare lage en dans først . Improvisjon? Jeg gjorde det og fikk 5. Det er du det . Jeg suger i å danse uansett hvordan man snur og vender på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Man vet man har drukket for mye når man nesten tar til tårene av soundtracken til Kellys heroes.Tror jeg burde legge meg snart. Skal opp klokka halv sju. natt lars. sov godt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Den skjønte jeg ikke. Borat. Spise? Ja. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Sånn er det nå man begynner å se på film seint, godt jeg bare trenger 5 timer med søvn for å fungere! Opp klokka 7 i morgen! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Haha , jeg trodde seriøst det var onsdag morgen her jeg våknet for en time siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg