Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her forran Facebooken til en jente jeg møtte på en fest og jeg er litt keen på uten å vite hva jeg skal skrive :( . Hun la meg til på søndag (festen var på mandag) og jeg fikk først sjekket Facebooken litt tidligere i dag. Hva skal jeg egentlig skrive?

Spør hvordan det går med henne og hvordan hun kom seg hjem fra festen.

btw; er det macho hvis jeg begynner å kjøre lettsykkel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå sitter jeg her forran Facebooken til en jente jeg møtte på en fest og jeg er litt keen på uten å vite hva jeg skal skrive :( . Hun la meg til på søndag (festen var på mandag) og jeg fikk først sjekket Facebooken litt tidligere i dag. Hva skal jeg egentlig skrive?

Spør hvordan det går med henne og hvordan hun kom seg hjem fra festen.

btw; er det macho hvis jeg begynner å kjøre lettsykkel?

Hvis det er enduro ja, if not. Nei

Lenke til kommentar

Vespa 125 er mann :drewl:

Og matte på VGS er da greit nok, er det ikke?

Går du allmenn får du vel valget mellom enkel og vanskelig, enkel matte er relativt greit syntes jeg, jeg har alltid slitt litt med matte, men klarte da likevel en 4er. Det er ikke direkte vanskelig. Vanskelig matte virker enkelt nok det også. Søss tar det og hu har bare 5ere og 6ere selv om hun sitter mer med fysikk og kjemi enn matte. Og likevel bruker hun ikke unormalt mye tid på skolearbeid, mer på venner og typen og på å gråte til meg hver gang det er pes med typen (en gang i uka ca).

Når jeg tenker meg om så var det en fyr i klassen min på u.skolen som sleit med matte og fikk bare 2 og 3, så jeg pleide og hjelpe ham litt og 2 år på vgs hadde han flest 4ere, så jeg ser ikke helt problemet med matte. Et enkelt og logisk fag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Gah!

Hvor vanskelig skal det være å finne ei singel rødhåra jente med fregner her i Nord-Trøndelag da?

Alle har jo type ><

Mange her i Namsos :innocent:

Men dessverre er det mange brunkrem bærter også.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Hvis det er så lett så er det rart at vi støtt å stadig hører om hvor skremmende dårlig nordmen er i matte, er det ikke? Norge ligger ekstremt langt nede på rankingliste (bak flere u-land) når det gjelder gjennomsnitts karakterer i matte. Det fikk i alle fall vi vite når jeg gikk på vgs.

Nå fremstår jeg som tidenes nabb i matte her ser jeg. Kanskje dumt forum å skrive at matte er vanskelig i, da det sikkert florerer med matte nerder her? hehe. Meg og Skyline1 påtar oss jobben som trådens dumbasses (?), så kan de matteflinke føle seg bedre :)

Men nå er det fotball dere :D

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Hvis det er så lett så er det rart at vi støtt å stadig hører om hvor skremmende dårlig nordmen er i matte, er det ikke? Norge ligger ekstremt langt nede på rankingliste (bak flere u-land) når det gjelder gjennomsnitts karakterer i matte. Det fikk i alle fall vi vite når jeg gikk på vgs.

Det er fordi nordmenn er giddalause og altfor lite sta.

Dessuten finnes det altfor mange lærere som ikke klarer lære bort.

Kombinasjonen blir crappy.

Lenke til kommentar
Nei, assa, atte det var liksom sånn at det lissom ikke fungerte skikkelig azz. Det var såå plagsomt ass.

Voila.

En fjortizzsetning inneholde "serriøst" i en eller annen form.

"Og henrik sa zerriøøøøztt til marte atte JEG hadde sagt til HAN atte di lixzåmm ikke ville ha henne på hytteturen hans dah, ikkesant, mens jeg bare d-ah, serriøst, lixzåmm det var HUN som ikke vill atte jeg skulle være der azz, å på en måte dytte skyllda over på deg dah, er litte frekt!! Serriøøøst azz, lxzåmm."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...