Daniel Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er her ein skulehjelp tråd her på forummet? Det er faktisk en hel kategori som heter Skole og leksehjelp. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Rofl, bare fordi jeg ikke har windows vista? FØCK! ^^ hvilket spill? Age of conan. Xp fikk fail, fordi.. eh, dem er sikkert kjøpt og betalt av microsoft. Kyss meg bak og lengre frem. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Takker... Men: Sement og sand. Forhold: 2:9, kor mykje sand når eg har 3 sekker sement? Brukte 3 forskjellige løysemetoder på 3 forskjellige oppgaver!! *FRUSTRERT* 27/2 sekker sand. Per to enhet går det med ni enheter sand. Du har tre av toenheten, ergo trenger du tre/to ganger sandenheten. Enheten her er sekk, det vil si 27/2 sekker til tre sekker semenent. Tror det er riktig . Bleh, ble litt usikker på 27 eller 27/2... Hæ? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Svaret er faktisk 2 dl.Forhold 1:3 vil si at det skal være 3 ganger så mye vann som saft. I og med at mengden saft er 0,5 dl, så skal det da tilsettes 1,5 dl vann. Totalt gir det 2 dl ferdigblandet saft. Jeg mente 1,5dl vann da Til og med fatter'n skjønner ikkje dritten!! Men det er siste spørsmål... vis meg utregningsmåte!! LES I BOKEN. Matte er vanskelig når du selv tenker at det er vanskelig. Matte er easy shit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Age of conan.Xp fikk fail, fordi.. eh, dem er sikkert kjøpt og betalt av microsoft. Kyss meg bak og lengre frem. Jeg fikk fail fordi jeg ikke er religiøs. Gud må ha noe å si. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Svaret er faktisk 2 dl.Forhold 1:3 vil si at det skal være 3 ganger så mye vann som saft. I og med at mengden saft er 0,5 dl, så skal det da tilsettes 1,5 dl vann. Totalt gir det 2 dl ferdigblandet saft. Jeg mente 1,5dl vann da Til og med fatter'n skjønner ikkje dritten!! Men det er siste spørsmål... vis meg utregningsmåte!! LES I BOKEN. Matte er vanskelig når du selv tenker at det er vanskelig. Matte er easy shit Vent til VGS du. Jeg hadde fem i matte på ungdomsskolen men strøyk på GK. Skolegangen blir latterlig mye vanskeligere etterhvert. Heldigvis er jeg ferdig nå... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jupp, matte er dritlett . 5-er i matte og 6-er i 3FY . *skryte*, nok om meg, hvordan ligger dere an? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jupp, matte er dritlett .5-er i matte og 6-er i 3FY . *skryte*, nok om meg, hvordan ligger dere an? Skrytepavenpipelort Lurer på hva lands gjennomsnittet er i matte på vgs er jeg? Kommer aldri til å glemme første matteprøven vi hadde på gk, der den beste i klassen fikk 3. 2/3 av klassen strøyk husker jeg. Jeg var blant dem En god kompis av meg fikk 0 på sin første matteprøve, men gav han blanke faen da. I dag trenger man bare å møte opp og levere blankt for å få 1... Huff, selv om skolen var mye hustle så var det mye morro også. I alle fall for de av oss som ikke tok det så seriøst. En funny historie er da vi hadde naturfagsprøve og bestekompisen min fikk i beskjed at han hadde levert den svakeste prøven læreren hadde sett på 25 år. Etter et halvt år visste han ikke hva atom var engang Den prøva var legendarisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Heh, en matteklasse på skolen fikk 2,7 i snitt, men kun to av rundt 29 eller noe strøk. Noe skangler . Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Går VG1 no... Har en elendig mattelærer som diskuterer med seg selv med tavlen... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Vent til VGS du. Jeg hadde fem i matte på ungdomsskolen men strøyk på GK. Skolegangen blir latterlig mye vanskeligere etterhvert. Heldigvis er jeg ferdig nå... Det har ingenting å si. Alt kommer an på hvilken skole og lærer du har. Og ikke minst hvor villig du er til å sette tid på å forstå det. Endret 29. april 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 2.7 i snitt var jo bra da hehe. Herpå hadde vi såkalte "mongoklasser" eller "jakten på 2'ern" som de egentlig het. De klassene hadde bra gjennomsnitt husker jeg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vent til VGS du. Jeg hadde fem i matte på ungdomsskolen men strøyk på GK. Skolegangen blir latterlig mye vanskeligere etterhvert. Heldigvis er jeg ferdig nå... Det har ingenting å si. Alt kommer an på hvilken skole og lærer du har. Og ikke minst hvor villig du er til å sette tid på å forstå det. Det er svært få som gjør det spesiellt bra i matte på vidregående skole. Sier ikke at det er umulig om du setter deg inn i det, men for mange har de ikke nubbsjangs. Jeg kjenner flere som har hatt matte som favorittfag på ungdomdsskolen, men som har strøket på VGS. De vanskeligste ligningene du har på ungdomsskolen er de du blir letta av når du ser prøvene på vgs. Bare kalkulatoren (som koster 1000 spenn) er alt for avansert for gjennomsnittet. chokke er nok godt over gjennomsnittet skarp som får de karakterene han får. Naturfag (fysikk bl.a) er også veldig køddent for mange. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 chokke er nok godt over gjennomsnittet skarp som får de karakterene han får. Naturfag (fysikk bl.a) er også veldig køddent for mange. På den annen side kompanserer det for andre mangler. For eksempel karakteren i norsk og skriving generelt ligger nede på 2-3 et sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gah! Hvor vanskelig skal det være å finne ei singel rødhåra jente med fregner her i Nord-Trøndelag da? Alle har jo type >< Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Gah!Hvor vanskelig skal det være å finne ei singel rødhåra jente med fregner her i Nord-Trøndelag da? Alle har jo type >< Noen må jo ofre noe for å oppfylle dette "kjæreste til alle studenter"-løftet. Red.: Vent, Nord-Trøderlag? Bare din egen skyld. Endret 29. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hurra, jeg er en av dem som gjør det fantastisk dårlig på skolen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fullstendig klar over at det er min egen skyld. Jeg hadde ikke gode nok karakterer for Bergen og Hordaland Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Det er svært få som gjør det spesiellt bra i matte på vidregående skole. Sier ikke at det er umulig om du setter deg inn i det, men for mange har de ikke nubbsjangs. Jeg kjenner flere som har hatt matte som favorittfag på ungdomdsskolen, men som har strøket på VGS. De vanskeligste ligningene du har på ungdomsskolen er de du blir letta av når du ser prøvene på vgs. Bare kalkulatoren (som koster 1000 spenn) er alt for avansert for gjennomsnittet. Jeg må si meg enig med Epletyv. Ja, det er et stort hopp fra ung.skola, og ja, en har altfor mye ansvar for egen læring. Men om man virkelig hadde matte som favorittfag, burde man kunne være sta nok til å ikke la seg presse under 4. Og - det er en grunn til at det er ei feit jævla bruksanvisning som følger med kalkulatoren Endret 29. april 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nå sitter jeg her forran Facebooken til en jente jeg møtte på en fest og jeg er litt keen på uten å vite hva jeg skal skrive . Hun la meg til på søndag (festen var på mandag) og jeg fikk først sjekket Facebooken litt tidligere i dag. Hva skal jeg egentlig skrive? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg