Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 pluss at Simen F kommer å sier ting jeg har sagt på DNFK til meg sånn cirka annen hver dag Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Litt matte hjelp her... Saft blanding: Kor mykje ferdigblanda saft får eg når eg blandingsforholdet er 1:3 og eg har 0.5 dl Saftkonsentrat? Er her ein skulehjelp tråd her på forummet? Så mye som svaret måtte gi. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 OK, var den posten til Faces Down som avslørte dem....HVem andre kan det være som treffer så blink som det der lissom, Simen er jo Tom Boonen, mr.Tdf og trollbrus.....ingen andre kan være det Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En tredel er 0.5dl (Saft) og resten vann? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg vil ha god kvalitet på South Park-episodene jeg lasta ned for flere år siden. Kjøp DVD-ene. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 OK, var den posten til Faces Down som avslørte dem....HVem andre kan det være som treffer så blink som det der lissom, Simen er jo Tom Boonen, mr.Tdf og trollbrus.....ingen andre kan være det Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Glem det Sindre, du er for dum til å tenke deg frem til ting Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva med å ta RL-snakk et annet sted enn her :| ? "lol du er simen" "onay" "du lyver!!!!11! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg vil ha god kvalitet på South Park-episodene jeg lasta ned for flere år siden. Kjøp DVD-ene. Skal det når jeg får penger å bruke på slikt. Dvs. når jeg har betalt ned gjelda til mamma, gjelda til pappa og får betalt tannlegen. Som igjen blir når jeg får kontroll over min egen formue som sikkert ikke blir før jeg lærer å bli mer økonomisk av meg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Glem det Sindre, du er for dum til å tenke deg frem til ting Personangrep! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Er det rart, du gjør jo alt for å irritere meg Endret 29. april 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du har i alle fall selvinnsikt nok til å innse at du ikke har kontroll Smurfen, det er første steg på veien til å gjøre noe med det. Lykke til. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Når vi er inne på det... Hvor mye spamming skal det til før en tråd stenges/innlegg blir sletta ? Jeg og underpants fikk den gamle snustråden(v.4.0) stengt Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Litt matte hjelp her... Saft blanding: Kor mykje ferdigblanda saft får eg når eg blandingsforholdet er 1:3 og eg har 0.5 dl Saftkonsentrat? Er her ein skulehjelp tråd her på forummet? 1,5 dl vel.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det rart, du gjør jo alt for å irritere meg ALikevel er det ikke vits med personangrep vet du. Og hvis det irriterer deg så er det vel du som er dum her. Men jeg må på trening nå! Ha en flott kveld alle sammen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Litt matte hjelp her... Saft blanding: Kor mykje ferdigblanda saft får eg når eg blandingsforholdet er 1:3 og eg har 0.5 dl Saftkonsentrat? Er her ein skulehjelp tråd her på forummet? Eg veit om ein fin tråd der ein kan læra seg norsk, i kvart fall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det rart, du gjør jo alt for å irritere meg ALikevel er det ikke vits med personangrep vet du. Og hvis det irriterer deg så er det vel du som er dum her. Men jeg må på trening nå! Ha en flott kveld alle sammen. Nå gikk du også på med et "personangrep" selv, så du er ikke så mye bedre... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 So long, n4w. Jeg vet du liker hentai!! Jeg vet du liker hentai!! Jeg vet du liker hentai!! Jeg vet du liker hentai!! *erte* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du har i alle fall selvinnsikt nok til å innse at du ikke har kontroll Smurfen, det er første steg på veien til å gjøre noe med det. Lykke til. Takk for det, Quayle. Jeg prøver å bli mer økonomisk av meg, men selv etter ett år med økonomi og ett år med bedriftsøkonomi, er jeg liksom ikke kommet noe lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg