Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tom Boonen, trollbrus, Mr. TdF... Kjær gutt har mange navn.

Tom Boonen - Simen F

Faces Down - Kristian H

tar jeg ikke feil ;)

Vet ikkje heilt korleis eg skal svara på det. "Tar eg ikkje feil" er ein snodig ting å seie i mine auge.

Kristian H veit eg ikkje heilt kven er. Eg heiter nok ikkje Kristian, så jo, du tar nok feil, Sameboe. :)

Lenke til kommentar
Jepp, generalisering of fordommer er så flott. Du kan bli med meg og en kompis på hatkveld ved neste GP. Kveldens oppdrag er å drikke seg drita mens man sitter og flirer av den fantastiske musikken. :new_woot:

MGP kan jo være kos da... (Ja, jeg bruker ordet "kos" i en setning, folkens. Og, nei, jeg er ikke homofil jeg heller.)

Spesielt kos er det om man bestemmer seg for å ta en shot/øl hver gang Norge IKKE får poeng av et land. :yes:

Lenke til kommentar
Tom Boonen, trollbrus, Mr. TdF... Kjær gutt har mange navn.

Tom Boonen - Simen F

Faces Down - Kristian H

tar jeg ikke feil ;)

Vet ikkje heilt korleis eg skal svara på det. "Tar eg ikkje feil" er ein snodig ting å seie i mine auge.

Kristian H veit eg ikkje heilt kven er. Eg heiter nok ikkje Kristian, så jo, du tar nok feil, Sameboe. :)

Men føler at jeg vet hvem du er....Du er mystisk

Lenke til kommentar
Hva skjer med at jeg suddenly starter å snakke engelsk ? Det er så mye enklere å uttrykke seg på engelsk some times.

Det er så utrolig sant. ^^ Det er av og til jeg snakker, så kommer jeg på det engelske ordet, men ikke det norske. Da blir det litt sånn english talking if you vet hva jeg mean.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...