n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tom Boonen - Simen FFaces Down - Kristian H tar jeg ikke feil Hva mener du med det? J00 ph4ilz. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tom Boonen, trollbrus, Mr. TdF... Kjær gutt har mange navn. Tom Boonen - Simen F Faces Down - Kristian H tar jeg ikke feil Vet ikkje heilt korleis eg skal svara på det. "Tar eg ikkje feil" er ein snodig ting å seie i mine auge. Kristian H veit eg ikkje heilt kven er. Eg heiter nok ikkje Kristian, så jo, du tar nok feil, Sameboe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jepp, generalisering of fordommer er så flott. Du kan bli med meg og en kompis på hatkveld ved neste GP. Kveldens oppdrag er å drikke seg drita mens man sitter og flirer av den fantastiske musikken. MGP kan jo være kos da... (Ja, jeg bruker ordet "kos" i en setning, folkens. Og, nei, jeg er ikke homofil jeg heller.) Spesielt kos er det om man bestemmer seg for å ta en shot/øl hver gang Norge IKKE får poeng av et land. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tom Boonen - Simen FFaces Down - Kristian H tar jeg ikke feil Hva mener du med det? J00 ph4ilz. han mener at det er dem Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Simen elsker Tom Boonen Han kan alt om Tour de France (mr tdf) Og han er stjerna i trollbrusreklamen vår Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva skjer med at jeg suddenly starter å snakke engelsk ? Det er så mye enklere å uttrykke seg på engelsk some times. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er helt enig med deg, Addan. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tom Boonen, trollbrus, Mr. TdF... Kjær gutt har mange navn. Tom Boonen - Simen F Faces Down - Kristian H tar jeg ikke feil Vet ikkje heilt korleis eg skal svara på det. "Tar eg ikkje feil" er ein snodig ting å seie i mine auge. Kristian H veit eg ikkje heilt kven er. Eg heiter nok ikkje Kristian, så jo, du tar nok feil, Sameboe. Men føler at jeg vet hvem du er....Du er mystisk Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 han mener at det er dem j00 both ph4ilz. Hva er sjangsen for at Tom Boonen er Simen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva skjer med at jeg suddenly starter å snakke engelsk ? Det er så mye enklere å uttrykke seg på engelsk some times. Det er så utrolig sant. ^^ Det er av og til jeg snakker, så kommer jeg på det engelske ordet, men ikke det norske. Da blir det litt sånn english talking if you vet hva jeg mean. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 han mener at det er dem j00 both ph4ilz. Hva er sjangsen for at Tom Boonen er Simen? Den er vel ganske stor Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men føler at jeg vet hvem du er....Du er mystisk Haha, eg håper verkeleg ikkje det er den ekte Tom Boonen som sitt og skriv her på denne noe uvanlege kafeen. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg vil ikke være mer forskjølet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg vil ikke være mer forskjølet Jeg er det og, men jeg begynner å bli bedre. Ellers, fortsetter jeg å gå med shorts og t-skjorte blir jeg vel ikke frisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg vil ha god kvalitet på South Park-episodene jeg lasta ned for flere år siden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Reveal yourself....Si hvem du er da, vet at dere begge er fra Vikersund, men ikke hvem dere er.... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Reveal yourself....Si hvem du er da, vet at dere begge er fra Vikersund, men ikke hvem dere er.... HVordan vet du det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Reveal yourself....Si hvem du er da, vet at dere begge er fra Vikersund, men ikke hvem dere er.... HVordan vet du det? Vet ikke, men jeg føler at jeg kjenner begge ganske godt, bare at de skjuler seg ganske godt Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet ikke, men jeg føler at jeg kjenner begge ganske godt, bare at de skjuler seg ganske godt Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Litt matte hjelp her... Saft blanding: Kor mykje ferdigblanda saft får eg når eg blandingsforholdet er 1:3 og eg har 0.5 dl Saftkonsentrat? Er her ein skulehjelp tråd her på forummet? Endret 29. april 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg