Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, skeiv :p Han er homofil ja :) You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette)

Nei da overhodet ikke! Fikk bare en veldig sterk følelse og det var greit å få det bekreftet, fikk også lagt myten om at det bare er homser som ser på grand prix død. Noe som var enda deiligere!

Lenke til kommentar
Haha, skeiv :p Han er homofil ja :) You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette)

Nei da overhodet ikke! Fikk bare en veldig sterk følelse og det var greit å få det bekreftet, fikk også lagt myten om at det bare er homser som ser på grand prix død. Noe som var enda deiligere!

Hehe ja ;) så lenge han ikke poster nakenbilder av seg selv er jeg fornøyd :p

nei detta var koselig folkens ! Jeg blir litt hyper av å prate med folke jeg ! Happy på en veldig tilfredstillende måte !

Lenke til kommentar
kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ?

PM is your friend :) Så ja. Bare å spørre :wee:

np: Nightwish - The Riddler. :love:

Whatever. husker ikke hva jeg skulle spørre om og aner ikek hvordan ejg sender PM :p

Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD

Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. :)

Don't be so hard on the new guy :p I'v been there

Lenke til kommentar
kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ?

PM is your friend :) Så ja. Bare å spørre :wee:

np: Nightwish - The Riddler. :love:

Whatever. husker ikke hva jeg skulle spørre om og aner ikek hvordan ejg sender PM :p

Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD

Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. :)

Don't be so hard on the new guy :p I'v been there

Takker for støtten Addan

Endret av Tom-Boonen
Lenke til kommentar

Generalisering, fordommer... ya kno' ^^

Jepp, generalisering of fordommer er så flott. Du kan bli med meg og en kompis på hatkveld ved neste GP. Kveldens oppdrag er å drikke seg drita mens man sitter og flirer av den fantastiske musikken. :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...