Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 mrbjoern liker ikke melodi grand prix tror jeg, er ikke helt hans stil lissom MGP tar du deg av altså? Er ikke min greie heller akkurat!!! Dama, dataen og fotball er det dèt går i hos meg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 JO! Eg hatar hentai! Eg ser aldri på det! Kven sa eg gjorde det?! DET ER LØGN!! Jeg tro ikke på deg. :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD Hæ? I is ph4ilz 2 c teh logicz. Oo Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ? Lenke til kommentar
Tom-Boonen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha, skeiv Han er homofil ja You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette) Nei da overhodet ikke! Fikk bare en veldig sterk følelse og det var greit å få det bekreftet, fikk også lagt myten om at det bare er homser som ser på grand prix død. Noe som var enda deiligere! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tom Boonen, trollbrus, Mr. TdF... Kjær gutt har mange navn. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha, skeiv Han er homofil ja You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette) Nei da overhodet ikke! Fikk bare en veldig sterk følelse og det var greit å få det bekreftet, fikk også lagt myten om at det bare er homser som ser på grand prix død. Noe som var enda deiligere! Hehe ja så lenge han ikke poster nakenbilder av seg selv er jeg fornøyd nei detta var koselig folkens ! Jeg blir litt hyper av å prate med folke jeg ! Happy på en veldig tilfredstillende måte ! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hæ? I is ph4ilz 2 c teh logicz. Oo I haz ph4ilz b4u. oO Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ? PM is your friend Så ja. Bare å spørre np: Nightwish - The Riddler. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ? PM is your friend Så ja. Bare å spørre np: Nightwish - The Riddler. Whatever. husker ikke hva jeg skulle spørre om og aner ikek hvordan ejg sender PM Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. Don't be so hard on the new guy I'v been there Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Omg, jeg vil ha GTA IV! Må vente til lønning den 7. :/ Jeg også, men jeg har ingen konsoll å spille det på Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er hetero og elsker fotball. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hæ? I is ph4ilz 2 c teh logicz. Oo I haz ph4ilz b4u. oO Fuc, dat are maenz ... I IS PH4ILZ!!11én Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. Generalisering, fordommer... ya kno' ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tom Boonen, trollbrus, Mr. TdF... Kjær gutt har mange navn. Tom Boonen - Simen F Faces Down - Kristian H tar jeg ikke feil Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fuc, dat are maenz ... I IS PH4ILZ!!11én!1one Lenke til kommentar
Tom-Boonen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ? PM is your friend Så ja. Bare å spørre np: Nightwish - The Riddler. Whatever. husker ikke hva jeg skulle spørre om og aner ikek hvordan ejg sender PM Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. Don't be so hard on the new guy I'v been there Takker for støtten Addan Endret 29. april 2008 av Tom-Boonen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. Generalisering, fordommer... ya kno' ^^ Jepp, generalisering of fordommer er så flott. Du kan bli med meg og en kompis på hatkveld ved neste GP. Kveldens oppdrag er å drikke seg drita mens man sitter og flirer av den fantastiske musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg