Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er deilig å endelig være hjemme etter en strevsom dag på jobben. Nå skal det lages meksikansk gryte til middag. Egentlig er den laget i går og trenger bare en liten runde på komfyren for oppvarming. Høres digg ut. Her blir det pølser med lompe. det kan ikke feile når man er sulten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha...Samebror glad i blomster, kan godt hende det xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg liker faen ikke blomster, blir jo kvalm av roselukt. Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Og blomster som er så kos =/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvor kommer du fra Tom Boonen?? Lenke til kommentar
Tom-Boonen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg liker faen ikke blomster, blir jo kvalm av roselukt.Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor Selvfølgelig er det avataren din jeg snakker om! Greit jeg trekker tilbake det med blomstene, men må jo innrømme at jeg aldri har sett på en kalkun som "rå" før. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg liker faen ikke blomster, blir jo kvalm av roselukt.Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor Selvfølgelig er det avataren din jeg snakker om! Greit jeg trekker tilbake det med blomstene, men må jo innrømme at jeg aldri har sett på en kalkun som "rå" før. Den er jo rå før den blir stekt da Lenke til kommentar
Tom-Boonen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Og blomster som er så kos =/ Samebror liker ikke blomster, men kanskje du liker Grand prix mr.bjoern? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 mrbjoern liker ikke melodi grand prix tror jeg, er ikke helt hans stil lissom Lenke til kommentar
Tom-Boonen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg liker faen ikke blomster, blir jo kvalm av roselukt.Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor Selvfølgelig er det avataren din jeg snakker om! Greit jeg trekker tilbake det med blomstene, men må jo innrømme at jeg aldri har sett på en kalkun som "rå" før. Den er jo rå før den blir stekt da Mente ikke sånn rå da... Rå som i rå, kul, tøff, grisefet skjønner du? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En veldig erotisk hentai avatar Haha. Haha, n4w. Du har fått deg ein hentai-avatar! xD Det er ikke hentai! Det er bare en lettkledd engel. DU syntes vel den ikke er stygg? oO Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg liker faen ikke blomster, blir jo kvalm av roselukt.Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor Selvfølgelig er det avataren din jeg snakker om! Greit jeg trekker tilbake det med blomstene, men må jo innrømme at jeg aldri har sett på en kalkun som "rå" før. Den er jo rå før den blir stekt da Mente ikke sånn rå da... Rå som i rå, kul, tøff, grisefet skjønner du? nei I don't get it Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 mrbjoern liker ikke melodi grand prix tror jeg, er ikke helt hans stil lissom MGP tar du deg av altså? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Samebror liker ikke blomster, men kanskje du liker Grand prix mr.bjoern? Fysj nei. xD Takler det bare ikke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Omg, jeg vil ha GTA IV! Må vente til lønning den 7. :/ Lenke til kommentar
Tom-Boonen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) mrbjoern liker ikke melodi grand prix tror jeg, er ikke helt hans stil lissom Men han er skeiv er han ikke? Fikk en veldig sterk følelse etter å ha lest et par av innleggene hans. Han brukte i tillegg ordet kos i en tidligere post, et ord som etter min mening kun brukes av ikke hetro personer. Endret 29. april 2008 av Tom-Boonen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men han er skeiv er han ikke? Fikk en veldig sterk følelse etter å ha lest et par av innleggene hans. Han brukte i tillegg ordet kos i en tidligere post, et ord som etter min mening kun brukes av ikke hetro personer. De fleste her sier vel kos? Hvor ny er du egentlig? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha, skeiv Han er homofil ja You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Haha, n4w. Du har fått deg ein hentai-avatar! xD Det er ikke hentai! Det er bare en lettkledd engel. DU syntes vel den ikke er stygg? oO JO! Eg hatar hentai! Eg ser aldri på det! Kven sa eg gjorde det?! DET ER LØGN!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 HAT PÅ SELVANGIVELSE OG SKATT! Jeg skjønner ærlig talt ikke logikken bak noe som helst der. Nå er den endelig levert da. Enten får jeg tilbake 1770kr eller så får jeg tilbake 4360kr. Satser på det siste. Har hevdet særfradag 3.5.3 på 9180kr pga. lettere nedsatt ervervsevne som det så fint heter seg. Jeg fikk den gjennom i fjor hvertfall så satser på at det går i år også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg