Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er deilig å endelig være hjemme etter en strevsom dag på jobben. Nå skal det lages meksikansk gryte til middag. Egentlig er den laget i går og trenger bare en liten runde på komfyren for oppvarming. :D

Høres digg ut. Her blir det pølser med lompe. det kan ikke feile når man er sulten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker faen ikke blomster, blir jo kvalm av roselukt.

Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor :p

Selvfølgelig er det avataren din jeg snakker om! Greit jeg trekker tilbake det med blomstene, men må jo innrømme at jeg aldri har sett på en kalkun som "rå" før.

Lenke til kommentar

Og viss det er avataren min du snakker om så er "Dustin The Turkey" bare rå, bare derfor :p

Selvfølgelig er det avataren din jeg snakker om! Greit jeg trekker tilbake det med blomstene, men må jo innrømme at jeg aldri har sett på en kalkun som "rå" før.

Den er jo rå før den blir stekt da :roll:

Lenke til kommentar

Mente ikke sånn rå da... Rå som i rå, kul, tøff, grisefet skjønner du?

Lenke til kommentar

Mente ikke sånn rå da... Rå som i rå, kul, tøff, grisefet skjønner du?

nei I don't get it :dontgetit:

Lenke til kommentar
mrbjoern liker ikke melodi grand prix tror jeg, er ikke helt hans stil lissom

Men han er skeiv er han ikke? Fikk en veldig sterk følelse etter å ha lest et par av innleggene hans.

Han brukte i tillegg ordet kos i en tidligere post, et ord som etter min mening kun brukes av ikke hetro personer.

Endret av Tom-Boonen
Lenke til kommentar
Men han er skeiv er han ikke? Fikk en veldig sterk følelse etter å ha lest et par av innleggene hans.

Han brukte i tillegg ordet kos i en tidligere post, et ord som etter min mening kun brukes av ikke hetro personer.

De fleste her sier vel kos? :dontgetit:

Hvor ny er du egentlig?

Lenke til kommentar

HAT PÅ SELVANGIVELSE OG SKATT! :mad:

Jeg skjønner ærlig talt ikke logikken bak noe som helst der.

Nå er den endelig levert da. Enten får jeg tilbake 1770kr eller så får jeg tilbake 4360kr. Satser på det siste. Har hevdet særfradag 3.5.3 på 9180kr pga. lettere nedsatt ervervsevne som det så fint heter seg. Jeg fikk den gjennom i fjor hvertfall så satser på at det går i år også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...