Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ: Wtf. GTA suger jo verst på PC!
Nei. Ikke alle synes aimhjelp er så kult etter fylte 12/når man oppdager at på pc kan man faktisk sikte selv.

Og joda, man kan det på konsoll og, det er bare så sørgelig lite effektivt.

Lenke til kommentar
Og så slipper man en sugen kontroller ^^
Eneste konsollen som er aktuell for meg er wii. Fps med "orntlig" sikting, mariokart, zelda, og star wars-spill med fekting, som skal komme om jeg ikke har hørt helt feil. :D

konsoll = Dumme merkelige spaker og manglende mus = :(

Lenke til kommentar

Holdningskampanje. oO

Ingen skal stemme på noen, jeg skal forandre holdningene til dem på skolen. Eksemplene i oppgaven er for eksempel "bruk buss framfor bil", "print på begge sider av arket", "husk å resirkulere alt papir" osv. x)

Lenke til kommentar

Papirløst kontor Nie! Det er i vinden akkurat nå.

* Unngå å skrive ut alsken tull. Husk at for hver gang du skriver ut så forpester du miljøet. Tonere, maskiner som hugger trær, fabrikker som produserer tonere, ark og ikke minst skrivere.

* Bruk Fronter, ItsLearning, E-post eller IM.

* Elektronisk overføring er mer effektiv.

Nå har du i alle fall en ide.

Lenke til kommentar
Og så slipper man en sugen kontroller ^^
Eneste konsollen som er aktuell for meg er wii. Fps med "orntlig" sikting, mariokart, zelda, og star wars-spill med fekting, som skal komme om jeg ikke har hørt helt feil. :D

konsoll = Dumme merkelige spaker og manglende mus = :(

He he, selv sverger jeg til SNES :love:

Lenke til kommentar
Holdningskampanje. oO

Ingen skal stemme på noen, jeg skal forandre holdningene til dem på skolen. Eksemplene i oppgaven er for eksempel "bruk buss framfor bil", "print på begge sider av arket", "husk å resirkulere alt papir" osv. x)

Jeg vet det. :p

Gjør som Pepsi sa.

Btw:

Bruk en hvit topp også lar du noen kaste vann på deg. (Ikke ha på noe under der heller)

Lenke til kommentar

Quayle: Men hvordan i helvete lager man en reklame for det med AIDA-prinsippene?

Og siden jeg ikke har penger på mobilen, så går samme spørsmål til Lars, som jeg vet får med seg dette på ett eller annet vis. xD

(Lars' forslag var foresten "Husk at det er trange tider; bruk papiret på begge sider. Tenk så også på din venn, heng papiret opp igjen". xD)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...