henbruas Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Resten av klassen er på Surferosa-konsert. Og her sitter jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det kan kanskje ha noe med saken å gjøre ja Du er for "myk" xD Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er så kult at de som trenger min hjelp til dataspørsmål er så flinke til å fortelle meg hvordan ting virker slik at jeg som faktisk vet hvordan ting virker slipper å kunne noe som helst. Fatter ikke hvorfor de ber meg om hjelp i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei alle! Her er det radioresepsjonen og god stemning! (shit ass, fikk lyst på vafler.. ) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er så kult at de som trenger min hjelp til dataspørsmål er så flinke til å fortelle meg hvordan ting virker slik at jeg som faktisk vet hvordan ting virker slipper å kunne noe som helst. Fatter ikke hvorfor de ber meg om hjelp i det hele tatt egentlig. Sånn er det vel med det meste? Når du blir bedt om å gjøre en ting så er det de som eier tingen som "vet best." Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du er for "myk" xD Hehe, nei, absolutt ikke, bare minner meg om prepubertale tegneserefigurer med bollemus.. Er vel heller at jeg har sett for mye av det greiene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er mulig, men det viser seg i alle fall gang på gang, med enkelte at de vet MYE mer om data enn meg - likevel ringer de meg for at jeg skal komme å fikse datamaskinen. Jeg er jo bare IT-ansvarlig, det er jo helt naturlig at jeg ikke kan noe om datamaskiner og at kontorfolket som knapt klarer å åpne Word på egen hånd er ekspertene, spesielt når det kommer til spørsmål om brannmurer. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hehe, nei, absolutt ikke, bare minner meg om prepubertale tegneserefigurer med bollemus.. Er vel heller at jeg har sett for mye av det greiene Kansje det ja. Sett litt for mye på det jeg og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Avenged Sevenfold - Beast and the Harlot digg! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Beklager "ranting", men jeg måtte bare få ut litt irritasjon. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Avenged Sevenfold er bra. Skal høre på Bat Cøntry nuh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ah. Ingenting som å sove 10,5 timer ... 4,5 timer tilsammen dem to siste nettene på meg :\ Sucks. Sov ikke natt til i går og et par timer natta før der så er overraska over at jeg ikke sov lenger. Jeg skylder på søss som ringte og var veldig gira siden hu nettopp hadde kjørt opp og som spredde giraheten sin over til meg og nå får jeg ikke sove Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Avenged Sevenfold er bra. Skal høre på Bat Cøntry nuh. Er så herlig blanding av gladmusikk og metal, denne her Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er så herlig blanding av gladmusikk og metal, denne her Enig med deg. De har så mye deilig musikk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da var man tilbake med GTA IV. Fy søren som jeg gleder meg til å putte DVD-en i Xbox-en og se spillet bre seg ut på skjermen foran meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da var man tilbake med GTA IV. Fy søren som jeg gleder meg til å putte DVD-en i Xbox-en og se spillet bre seg ut på skjermen foran meg.GTA-spillene har ikke noe på konsoll å gjøre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 NgZ: Wtf. GTA suger jo verst på PC! Snorre: grattis! Skal kjøpe det etter skolen, hvis de har noen igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jaså, har det kommet enda et GTA? Går ut fra at det ikke er å få til PC siden jeg ikke har fått med meg at de har laget en firer Enig med NgZ. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/27/533785.html Ser jo lovende ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Meh. Grafikken har blitt for god for min smak. *fyre opp GTA 1 og storkose seg* bbl Endret 29. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg