Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er lys våken, noen som vil holde meg med selskap i de sene nattetimer? Hva skjer der ute liksom?

På Torshov (Oslo) ned vogtsgate kjørte det just en russebuss forbi med dunkende musikk, når bussen stoppa på rødt løp alle ut å dansa. Så fett ut.

Du skulle slengt deg på ;) Her er dødsens rolig og ingenting skjer. Ikke er det noen gode serier, som jeg ikke har sett heller. Hmmm, vurderer å lage meg varm mat, men veit ikke om jeg orker...

Jeg vil ha pils og sprit :fun: partey partey

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Til mitt forsvar, jeg kommer aldri til å bytte nick igjen.
Det er jo fint for alle kommende forum-generasjoner, men du er alltid orresnei for min del. (Og sikkert de fleste andre også..) Har ikke du hatt en Zelda-avatar (grønn?) før forresten? (Utenom juleavataren selvsagt.) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Når skal dere stå opp i morgen? Planen var 7 for meg, men begynner å lure på om det ikke går lengere.. Godt jeg er min egen sjef (ihvertfall i morgen) :D

Halv 8 her. Kjenner at jeg begynner å bli litt "syk." Tror jeg får diaré i morgen :) Lenge siden jeg har hatt

Lenke til kommentar
Tror jeg får diaré i morgen :) Lenge siden jeg har hatt

Hehe, var sånn jeg og en kompis planla på barneskolen det, -hva skal vi si til mamma for å slippe gymmen? (skrive i meldingsboka), -Hva skal feile oss i morgen? (klage over i morgentimene for å slippe å gå på skolen) Mødre var lette å lure!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...