Demantios Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som vil ha pils og sprit? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Orresnei ja, ja men da vet jeg jo hvem det er. Jall med alle som har byttet navn.. Edit: Det gjelder deg også, Zeromac. Til mitt forsvar, jeg kommer aldri til å bytte nick igjen. Noen som vil ha pils og sprit? Ja takk begge deler. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg er lys våken, noen som vil holde meg med selskap i de sene nattetimer? Hva skjer der ute liksom? På Torshov (Oslo) ned vogtsgate kjørte det just en russebuss forbi med dunkende musikk, når bussen stoppa på rødt løp alle ut å dansa. Så fett ut. Du skulle slengt deg på Her er dødsens rolig og ingenting skjer. Ikke er det noen gode serier, som jeg ikke har sett heller. Hmmm, vurderer å lage meg varm mat, men veit ikke om jeg orker... Jeg vil ha pils og sprit partey partey Endret 28. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Pils til meg, spriten kan du ha selv. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Når skal dere stå opp i morgen? Planen var 7 for meg, men begynner å lure på om det ikke går lengere.. Godt jeg er min egen sjef (ihvertfall i morgen) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Til mitt forsvar, jeg kommer aldri til å bytte nick igjen. Det er jo fint for alle kommende forum-generasjoner, men du er alltid orresnei for min del. (Og sikkert de fleste andre også..) Har ikke du hatt en Zelda-avatar (grønn?) før forresten? (Utenom juleavataren selvsagt.) Endret 28. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fargoth.. Morrowind. Husker faktisk deg som en av de første jeg prata med her inne, i morrowind-delen. Happy times. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Når skal dere stå opp i morgen? Planen var 7 for meg, men begynner å lure på om det ikke går lengere.. Godt jeg er min egen sjef (ihvertfall i morgen) Halv 8 her. Kjenner at jeg begynner å bli litt "syk." Tror jeg får diaré i morgen Lenge siden jeg har hatt Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror jeg får diaré i morgen Lenge siden jeg har hatt Hehe, var sånn jeg og en kompis planla på barneskolen det, -hva skal vi si til mamma for å slippe gymmen? (skrive i meldingsboka), -Hva skal feile oss i morgen? (klage over i morgentimene for å slippe å gå på skolen) Mødre var lette å lure! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Æsj, har en liten mini-flue som surrer rundt på latopskjermen, har ikke hjerte til å drepe den. Det får være et tegn på at jeg må legge meg snart Ingen skole i morgen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gjett hvem som har mekka vafler da ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fargoth.. Morrowind. Husker faktisk deg som en av de første jeg prata med her inne, i morrowind-delen. Happy times. Du må ha skiftet brukernavn siden den gang?, for jeg husker dessverre ikke igjen deg. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 God morgen. I dag blir det hardcore prøve øving fra 14.00 til 20.00 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fyffaen redusert... hva tenkte jeg med da jeg valgte å stå opp idag? ;S Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 MOOOOORNINGS ... GIEF XBOX360! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mårn. I kveld er det United - Barca på tv folkens Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 God mornin. Skal ta ny engelsk tentamen i dag. Yay. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da drar man for å handle GTA IV på Elkjøp Fana. Dere får ønske meg lykke til! Vet det er en time og tretti minutter til det åpner. Men skal være der noen minutter før så jeg er sikret et eksemplar. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Lykke til Snorre! Har fått ny avatar btw folks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg