Herr Brun Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva skjer her i gården da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe du bruker den avataren enda. Det har virkelig begynt å gå inn på meg hvor frastøtende de OL-maskottene virkelig er. Hvis du fjerner rammen og gjør den transparent tror jeg virkelig at vi har en vinner, som på sikt vil kunne bli en av de virkelig gjenkjennelige avatarene her inne. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) hun er 17, jeg er 22 .. hun er litt over middels attraktiv. should i hit that? fargoth, dette er ikke avatartraaden.. Endret 28. april 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Godt poeng. Skal se om jeg ikke får til det med mine mad Gimp-skills. XD Hehe, mad og mad skills. ^^ Slik. Da har avatar uten ramme, med gjennomsiktig bakgrunn kommet på plass. Endret 28. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 naar er det dokument2 starter da? foler at jeg skal fore paa frykten min for at russerne skal invadere norge siden vi snart er fritt vil grunnet utkastelse av nato siden vi ikke kan bidra med noe paa grunn av alle forsvarskutt.. bare en teori jeg har.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kexxy: Stjel jobben min noen dager. Hva går den ut på? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva går den ut på? Reparere pc-er, lage hjemmesider, ta bilder, filme... Så... om det er noe du vil ta over for meg, så er det bare å si i fra. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kan hverken ta bilder, filme eller lage hjemmesider. ^___^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg underholder seriøst ideen med å beholde OL-avataren helt til sommer-ols slutt i 2008. Det er en god del dager jeg kan irritere OL-mostandere. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kan hverken ta bilder, filme eller lage hjemmesider.^___^ Det gjorde ikke jeg heller. Så.. av gårde med deg nå! Jeg vil ha litt fri. xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) jeg driter langt i ol egentlig.. x-games derimot! wow, hun virker overraskende intligent.. i will hit that! Endret 28. april 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Overaskende lite aktivitet på forumkafeen for tiden. For bare litt siden pleide det jo å komme et innlegg i minuttet på denne tiden av døgnet. Rart med det, eller hva? For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å få igang forumtreff for tiden. Ingen som viser interesse nesten. Forumet forandrer seg kan det virke som. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Snorre: Forumet blir vel rett og slett vannet ut... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 husker den gangen vi traff hverandre paa forumtreff snorre! jeg vet om en som drakk litt for mye hvitvin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er noen hardbarkede her! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 husker den gangen vi traff hverandre paa forumtreff snorre! jeg vet om en som drakk litt for mye hvitvin Man må begå sine tabber mens man enda er ung vet du. ^^ Og ja, den hendelsen der er det vist ingen som har tenkt til å la meg glemme. *Humre* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hmm... nå som det begynner å bli litt liv i kafeen, tenker jeg at jeg skal drepe det helt. Ved å si at jeg legger meg. xD God natt godtfolk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Overaskende lite aktivitet på forumkafeen for tiden. For bare litt siden pleide det jo å komme et innlegg i minuttet på denne tiden av døgnet. Rart med det, eller hva? For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å få igang forumtreff for tiden. Ingen som viser interesse nesten. Forumet forandrer seg kan det virke som. Se der ja, det ble betraktelig bedre! At forumet forandrer seg er det liten tvil om, og jeg ser på det hele med en sunn dose skepsis. Jeg venter enda på at barna fra TOPP Fotballkort Bytteforum skal overta hele forumkaféen. hun er 17, jeg er 22 .. hun er litt over middels attraktiv. should i hit that?fargoth, dette er ikke avatartraaden.. Og dette er ikke Samliv og relasjoner heller.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) huff, ja hele treffet var jo komisk! du full, jeg saa nervos at jeg ikke engang klarte aa bestemme meg hvordan jeg skulle kutte agurken og eplefe pratet non-stop, noe jeg egentlig tror vi skal vaere glad for! fargoth: touche'! Endret 28. april 2008 av Rasch Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hun er 17, jeg er 22 .. hun er litt over middels attraktiv. should i hit that?fargoth, dette er ikke avatartraaden.. Hit that shit :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg