Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
av-51936.gif

Hehe du bruker den avataren enda. Det har virkelig begynt å gå inn på meg hvor frastøtende de OL-maskottene virkelig er. Hvis du fjerner rammen og gjør den transparent tror jeg virkelig at vi har en vinner, som på sikt vil kunne bli en av de virkelig gjenkjennelige avatarene her inne.

Lenke til kommentar

naar er det dokument2 starter da? foler at jeg skal fore paa frykten min for at russerne skal invadere norge siden vi snart er fritt vil grunnet utkastelse av nato siden vi ikke kan bidra med noe paa grunn av alle forsvarskutt..

bare en teori jeg har..

Lenke til kommentar

Overaskende lite aktivitet på forumkafeen for tiden. For bare litt siden pleide det jo å komme et innlegg i minuttet på denne tiden av døgnet. Rart med det, eller hva? For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å få igang forumtreff for tiden. Ingen som viser interesse nesten. Forumet forandrer seg kan det virke som.

Lenke til kommentar
husker den gangen vi traff hverandre paa forumtreff snorre! :p jeg vet om en som drakk litt for mye hvitvin :)

Man må begå sine tabber mens man enda er ung vet du. ^^ Og ja, den hendelsen der er det vist ingen som har tenkt til å la meg glemme. *Humre*

Lenke til kommentar
av-51936.gif

Overaskende lite aktivitet på forumkafeen for tiden. For bare litt siden pleide det jo å komme et innlegg i minuttet på denne tiden av døgnet. Rart med det, eller hva? For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å få igang forumtreff for tiden. Ingen som viser interesse nesten. Forumet forandrer seg kan det virke som.

Se der ja, det ble betraktelig bedre!

At forumet forandrer seg er det liten tvil om, og jeg ser på det hele med en sunn dose skepsis. Jeg venter enda på at barna fra TOPP Fotballkort Bytteforum skal overta hele forumkaféen.

hun er 17, jeg er 22 .. hun er litt over middels attraktiv. should i hit that?

fargoth, dette er ikke avatartraaden.. ;)

Og dette er ikke Samliv og relasjoner heller.. ;)
Lenke til kommentar

huff, ja hele treffet var jo komisk! du full, jeg saa nervos at jeg ikke engang klarte aa bestemme meg hvordan jeg skulle kutte agurken og eplefe pratet non-stop, noe jeg egentlig tror vi skal vaere glad for! :)

fargoth: touche'! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...