Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev tidligere i tråden, det er ikke lett å følge med på det som skrives. Søkte nettopp på mitt navn i denne tråden, og hva ser jeg? Jo. VINTERMÅNE spør om jeg er lesbisk bare fordi jeg har en heit jente til avatar.. haha.. Hun er heit, men jeg er streit :p

Lenke til kommentar
Som jeg skrev tidligere i tråden, det er ikke lett å følge med på det som skrives. Søkte nettopp på mitt navn i denne tråden, og hva ser jeg? Jo. VINTERMÅNE spør om jeg er lesbisk bare fordi jeg har en heit jente til avatar.. haha.. Hun er heit, men jeg er streit :p

Når du har rosa signatur er man jente.

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Hahah. :wee:

Heit og streit. Altså. Avataren heit, du streit. Selv om du ikke ser så gale ut.

Okei, nå stopper jeg innlegget før jeg driter meg ytterligere ut xD

Lenke til kommentar
Nah, syntes ikke jeg... Kan jo bare sko på seg pigg-saker utenpå joggeskoa, da...

Noen av oss har ikke slike pigg-saker. :p

Så vi går til å fra skolen med vanlige sko, og evt jogger litt, men det blir for mye stress =/

Man ser ut som en retard med de på, i alle fall. Vanlige sko bruker man jo, men når man jogger er det joggesko som gjelder. :)

Lenke til kommentar
Sant nok. Men sånne pigg-saker er stress. Så jeg velger å slite meg fram til skolen, og jogge barbeint innendørs ^^
Klart det, for all del.

MEN, jeg syntes det er bedre å jogge ute, mer variert og forskjellige underlag som asfalt, gress og grus gjør det litt mer krevende og morro. :)

Dessuten, det er lettere å tenke når man jogger ute, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...