Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ikke sånn ment da. <.< Hele skolen/klassen er en gjeng sosser. tror en av dem får en ny mobil hver måned. <.< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jippi . Mest sannsynlig 6-er i fysikk til sommern, og 5-er i matematikk. Kan ikke klage . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bor du i Bærum eller Kexxy?? Høres ut som det verste sosse strøket, og da er det fint å bo litt ut på landet der vi har forskjell på folk, selv om det kanskje finnes noen wannabees her Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ikke sånn ment da. <.< Hele skolen/klassen er en gjeng sosser. tror en av dem får en ny mobil hver måned. <.< Alle er sosser unntatt deg? Det var nå en stor og fin kam. Klappe på stråmenn . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bor du i Bærum eller Kexxy?? Høres ut som det verste sosse strøket, og da er det fint å bo litt ut på landet der vi har forskjell på folk, selv om det kanskje finnes noen wannabees her Om du kaller nordland bærum, så ja. XD Ikke sånn ment da. <.< Hele skolen/klassen er en gjeng sosser. tror en av dem får en ny mobil hver måned. <.< Alle er sosser unntatt deg? Det var nå en stor og fin kam. Klappe på stråmenn . Alle er sosser unntatt meg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva betyr dette i signaturen din? A group of mathematicians are having dinner.Having finished, one says "Crikey, sqrt(-1 / 64)" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Om du kaller nordland bærum, så ja. XD Alle er sosser unntatt meg. Same shit, different wrapping . A group of mathematicians are having dinner.Having finished, one says "Crikey, sqrt(-1 / 64)" Åhåhå, beste vitsesen noensinne . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Om du kaller nordland bærum, så ja. XD Alle er sosser unntatt meg. Same shit, different wrapping . jammenjammenjammen, er jo sant. jeg er ikke soss, langt ifra. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Åhåhå, beste vitsesen noensinne .Den er ikke veldig selvforklarende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den er ikke veldig selvforklarende. Åjoda, elementært liksom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 og kan noen si meg hva som er så artig med å dra navn inn i alle diskusjoner? Selv klarer jeg fint å la være. Men enkelte andre føler visst stadig for å trekke frem personer, som kun ett fåtall her inn egentlig vet hvem er. >< W0rd. Alle vet ikke hva alle heter IRL og mange heter det samme (ida...) så en ender opp med bare forvirringer og styr og shait. Eller noe slikt...hoho. *kremt* Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Åhåhå, beste vitsesen noensinne . Ja, det er det jeg prøver å finne ut da... Den er ikke veldig selvforklarende. Ikke for oss som ikke er så gode i matte i alle fall. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror jeg skal dra til Oslo i en uke i sommer. Besøke forumfolk og slikt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, det er det jeg prøver å finne ut da... sqrt(-1 / 64) = sqrt(-1)/sqrt(64) = i/8 = i over eight - uttales i overate. Liek.He ate to much. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 sqrt(-1 / 64) = sqrt(-1)/sqrt(64) = i/8 = i over eight - uttales i overate. Liek.He ate to much. Ahaha! :!: Ja, den var faktisk ganske bra. Takk! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hallo alle. Er tilbakefra butikken. Kjøpte naruto bok 5 og One Piece bok 36 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tror jeg skal dra til Oslo i en uke i sommer. Besøke forumfolk og slikt Nårtid sånn ca da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Oooo, fikk gaver nå Fikk 2 nye headset, 500 kr og kniv. Venter bare på resten nå (det var bare fra nærmeste familie) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Oooo, fikk gaver nå Fikk 2 nye headset, 500 kr og kniv. Venter bare på resten nå (det var bare fra nærmeste familie) Hva skal du med så mange da? =/ Gratulerer med dagen, btw Selv skal jeg gjøre ett tappert forsøk på å rydde rommet EDIT: Rive tak i kjelleren i stedet. Jaja, går vel for det samme. Endret 28. april 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Så ble dagen ganske bra etter hvert likevel. Jeg fant WoW-tegneserie i butikken. I bladform, yay. Spanande. Og nytt Pondus og best av alt, nytt Tommy og Tigern med fortsettelser på Pogo og Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg