BakerHansen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan du være snill å fortelle meg hva som er så jævlig stas med å få en ny mobil? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kan du være snill å fortelle meg hva som er så jævlig stas med å få en ny mobil? Fordi jeg har levd med en gammel mobil som såvidt har fargeskjerm og såvidt kan ha mere enn 60 meldinger? Endret 28. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 og kan noen si meg hva som er så artig med å dra navn inn i alle diskusjoner? Selv klarer jeg fint å la være. Men enkelte andre føler visst stadig for å trekke frem personer, som kun ett fåtall her inn egentlig vet hvem er. >< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 og kan noen si meg hva som er så artig med å dra navn inn i alle diskusjoner? Selv klarer jeg fint å la være. Men enkelte andre føler visst stadig for å trekke frem personer, som kun ett fåtall her inn egentlig vet hvem er. >< Fordi da kan vi vise at vi kjenner hverandre og heve oss over alle som ikke har det samme forholdet! Ohnoes! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da må det virkelig poppe inn med meldinger hele tia, siden det er så slitsomt å slette innboksen? Hva er det du skal bruke mobilen til siden den gamle er så ubrukelig? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fordi da kan vi vise at vi kjenner hverandre og heve oss over alle som ikke har det samme forholdet! Ohnoes! Kanskje jeg ikke har samme behovet for å heve meg over andre. For jeg føler meg ikke veldig spesiell, når man bruker navnet på folk jeg kjenner her inne. Jeg blir bare smålig irritert, egentlig =/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 får så lyst på "Age Of Conan" når jeg ser trailere av spillet, det ser dritrått ut så Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da må det virkelig poppe inn med meldinger hele tia, siden det er så slitsomt å slette innboksen? Hva er det du skal bruke mobilen til siden den gamle er så ubrukelig? *host* Noen får litt mer enn en melding i måneden. Og det kan jo være kjekt å ta vare på de Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kanskje jeg ikke har samme behovet for å heve meg over andre. For jeg føler meg ikke veldig spesiell, når man bruker navnet på folk jeg kjenner her inne. Jeg blir bare smålig irritert, egentlig =/ Nå skal det sies at jeg ikke bruker navn på personer her, med mindre det står tydelig i nicket hva de mest sannsynlig heter. Det var basert på mine erfaringer, et emne kommer opp og blir diskutert, noen nevner navn som har gjort (lala) og så kommer en intern remse mellom to-tre personer. We've seen it all before! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forumet mangler en Haltan. Kanskje tomat-ulf kan begynne å bli sarkastisk? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter. Minner meg om Krisoffer Thorset Han heter faktisk KrisToffer. Hvoror nevner du Kristoffer? Hehe, ok, jeg ser sammenligningen, forresten. Hehe. Allikevel rart at du legger ut navnet hans her. Ingen vet hvem han er uansett... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå skal det sies at jeg ikke bruker navn på personer her, med mindre det står tydelig i nicket hva de mest sannsynlig heter.Det var basert på mine erfaringer, et emne kommer opp og blir diskutert, noen nevner navn som har gjort (lala) og så kommer en intern remse mellom to-tre personer. We've seen it all before! Det vi liker å kalle msn-snakk, eh? =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det vi liker å kalle msn-snakk, eh? =) Det vi liker å kalle msn-snakk ja . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Forumet mangler en Haltan. Kanskje tomat-ulf kan begynne å bli sarkastisk? Som om han her kan være syrlig. Endret 28. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da må det virkelig poppe inn med meldinger hele tia, siden det er så slitsomt å slette innboksen? Hva er det du skal bruke mobilen til siden den gamle er så ubrukelig? Du, altså, det er.. litt flaut å ha en gammel mobil sammen med en gjeng sosser som får alt de vil ha. Ogsåeh.. er det morsomt med bluetooth, and shit liek that. OG DEN ER NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. jeg elsker nye ting. ^_____^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Oj, kapitalismens goder. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Oj, kapitalismens goder. Og med det mener du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Og med det mener du? Du synes det er flaut å ha noe "gammelt" når du er med en gjeng sosser? Med det mener jeg, patetisk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg ser ikke problemet... =/ Fint for han, at han er flink, rent faglig. Synd for dere andre, som må jobbe. Er ikke noe problem, jeg synes bare det er litt morsomt når læreren blir sur for det. Og med det mener du? Du synes det er flaut å ha noe "gammelt" når du er med en gjeng sosser? Med det mener jeg, patetisk. Personlig synes jeg heller det er flaut å være med en gjeng sosser i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg