Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forumkaféen er mye morsommere på kveldstid når alle småtroll har lagt seg. Bare så synd at den nesten er tom på den tiden..
Har vel kanskje litt med at på denne tiden så er den eldre opptatt med litt andre ting og natterstider så er det så dørge stilt at et er skummelt. Er ingen som er våkne lengre på kvelden :shrug:
Lenke til kommentar
Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. :wee:

Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter.

Edit: Hva synes dere om Fight Club? Jeg blir indoktrinert over MSN om hvor god den er. Verdt å se?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter.

Jeg ser ikke problemet... =/

Fint for han, at han er flink, rent faglig. Synd for dere andre, som må jobbe. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet... =/

Fint for han, at han er flink, rent faglig. Synd for dere andre, som må jobbe. :)

Han vil uansett gå på en smell før eller siden, mens du sitter der med gode arbeidsvaner. Vet ikke hvem som det er mest synd på.

Lenke til kommentar
Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. :wee:

Minner meg om Krisoffer Thorset

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...