dysfunctional Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) n4w, det er bare en fase. Du kommer ikke til å poste like mye hele tiden. Jeg var veldig aktiv før, nå har jeg roet meg litt. Jeg har ikke langt igjen til 10k, hvis du tar med OT-postene. ^^ Endret 28. april 2008 av Håks Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Min rekord er 889. I owns you med 1085. February 2008 - 1705 poster. So fuck you! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg posta en del i Januar, så har jeg holdt meg på 150 - 250 posts etter det hver måned Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 February 2008 - 1705 poster. So fuck you! You said the F word. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er halveis der. Bare fire år til så er jeg der. Går litt treigere nå for tiden.Det er deilig å planlegge litt frem i tid, hva? Må få litt gass på postinga selv, ellers vil jeg ikke nå det gyldne merket før i 2024.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Men jeg får gjøre no lekser. Kos dere alle tards! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forumkaféen er mye morsommere på kveldstid når alle småtroll har lagt seg. Bare så synd at den nesten er tom på den tiden.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Der da? Jeg er i super humør, føler at jeg kunne tatt "the walk" nedover gata. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bell er deg ikke verdig Skarstad. Du fortjener bedre enn hun. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forumkaféen er mye morsommere på kveldstid når alle småtroll har lagt seg. Bare så synd at den nesten er tom på den tiden..Har vel kanskje litt med at på denne tiden så er den eldre opptatt med litt andre ting og natterstider så er det så dørge stilt at et er skummelt. Er ingen som er våkne lengre på kvelden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bell er deg ikke verdig Skarstad. Du fortjener bedre enn hun. OK MISTER NØYE PÅ DET TAKE YOUR PICK (lol no not like that) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nummer 7, 8 eller 10 er klare favoritter. Hvilken jeg liker best er ikke helt godt å si. Edit: Aaaah. Endelig sinnsro igjen. :-) Endret 28. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter. Edit: Hva synes dere om Fight Club? Jeg blir indoktrinert over MSN om hvor god den er. Verdt å se? Endret 28. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Edit: Hva synes dere om Fight Club? Jeg blir indoktrinert over MSN om hvor god den er. Verdt å se? Den er obligatorisk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter. Jeg ser ikke problemet... =/ Fint for han, at han er flink, rent faglig. Synd for dere andre, som må jobbe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter. Jeg ser ikke problemet... =/ Fint for han, at han er flink, rent faglig. Synd for dere andre, som må jobbe. Han vil uansett gå på en smell før eller siden, mens du sitter der med gode arbeidsvaner. Vet ikke hvem som det er mest synd på. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. Det utnytter en klassekamerat til det fulle. Sitter på pulten sin, helt laidback, snakker drit om det meste, og har en arbeidsinnsats som er ganske lik null. MEN. Han er likevel god på det rent faglige. Læreren har sittet og klaget over at han må gi ham en god karakter. Minner meg om Krisoffer Thorset Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeeeeii, jeg skal få meg ny tlf i juni :D :D en sånn flat en sony ericsson.. ^________^ søster er så snill Endret 28. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg