Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ok... Så, jeg hadde en liten "diskusjon" med ene lærerinnen på skolen i dag. :wee:

Hver gang jeg tar opp noe med henne. Ting jeg ikke er fornøyd med, eller som kunne vært gjort annerledes. Så begynner hun alltid å hakke på meg, og klager på meg som menneske. :D Så jeg bare står der å koser meg med tanken på at hun ikke har noe bedre å argumentere med, enn personhets. (noe jeg fint klarer å styre unna.)

Ahh... synes slikt er kos jeg. Gleder meg noe sinnsykt til å bruke resten av året på å klage på henne :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok... Så, jeg hadde en liten "diskusjon" med ene lærerinnen på skolen i dag. :wee:

Hver gang jeg tar opp noe med henne. Ting jeg ikke er fornøyd med, eller som kunne vært gjort annerledes. Så begynner hun alltid å hakke på meg, og klager på meg som menneske. :D Så jeg bare står der å koser meg med tanken på at hun ikke har noe bedre å argumentere med, enn personhets. (noe jeg fint klarer å styre unna.)

Ahh... synes slikt er kos jeg. Gleder meg noe sinnsykt til å bruke resten av året på å klage på henne :D

Ødegaard?

Lenke til kommentar
Tenkte meg det ja. :!:

Hun er kos da. :fun:

Jah... jeg blir alltid i godt humør, når hun starter en samtale med.

"Dere er den værste klassen jeg har hatt. Og jeg har aldri hatt noen problemer med andre klasser/trinn."

Dette startet hun jo forsåvidt med å si, allerede i 8. klasse :D

Kari Ødegaard :ph34r: Verste læreren jeg har hatt ihvertfall, får vi håpe hun ikke finner ut om dette :roll: Da får jeg dårlig karakter

Da klager du :)

Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. :wee:

Lenke til kommentar

"Dere er den værste klassen jeg har hatt. Og jeg har aldri hatt noen problemer med andre klasser/trinn."

Kari Ødegaard :ph34r: Verste læreren jeg har hatt ihvertfall, får vi håpe hun ikke finner ut om dette :roll: Da får jeg dårlig karakter

Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. :wee:

Er det noen som gjør jævelskap i vårt klasserom, så er det noen fra hennes klasse :roll: men de er selvsagt englebarn ettersom hun har ansvaret på dem

Lenke til kommentar

hu har sagt at våres klasse er den verste hu har hatt, den ljugende kjerringa

Lenke til kommentar

:!:

Den får vel vær eneste klasse hun har eller har hatt fått servert. :!:

:dremel:

Lenke til kommentar

Herregud så langvarig denne dagen kommer til å bli.

Kjennes ut som jeg har vært på jobb i 5-6 timer allerede mens i realiteten har det bare gått 1 time.

Om lærerdiskusjonen: Artig når google snapper opp navnet hennes og lagrer samtalen dere har nå og finner ut at hey...mrbjoern liker meg ganske dårlig ;)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte nettop på det samme.

Still... Jeg står for det hun har sagt. Da får hun stå for det hun sier. (quoten over var direkte sitat av henne. :) )

Ellers har jeg aldri skrevet at jeg hater henne. Bare at jeg synes det er litt kos når hun holder på slik :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...