Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 LOMMEMANNEN!! LØØØP! Takk for at du utdyper; det var sikkert ingen her som skjønte den. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skarstad, du har ny og flott avatar! Behald den. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 *iiih* Jeg grugleder meg til torsdag ... Daniel, nei.Denne: Venstre overarm. Etter 6 års planlegging og venting og usikkerhet og slikt. Ehm.. Torsdag = 1mai :dongetit: har tattovøren åpent da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja jøss, i det minste ikke tatt hos en halvblind biker-dude eller fyr fra Fannrem Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Takk for at du utdyper; det var sikkert ingen her som skjønte den. Always a ball breaker? Ingenting forandrer seg rundt dette vannhullet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp. Det var han som foreslo 1. mai, så jeg går ut fra at han har det. Han jobber litt når som helst så vidt jeg vet. Søndager, sene kvelder o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da er Naturstien ferdig NO thanks to you,usless coffie-place(Minus Kibs,hun var strålende) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 When I was like 9 or 10, I used to shit into my hands while taking a shower, and then shove it down the drain. One fateful night, I plugged the fucking drain; there was about half an inch of shit water in the shower stall, and I knew there was only one solution to this problem: suck up the shit water, and then proceed to spit it out into the toilet. Looking back... what the fuck was I thinking. i laff'd?? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Skarstad, du har ny og flott avatar! Behald den. Det der så mistenkelig mye ut som en kommando. Men, skitt au, la gå, siden det var på nynorsk. Endret 28. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kibs er alltid strålende ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Takk for at du utdyper; det var sikkert ingen her som skjønte den. Nei, nemli, derfor jeg sa det, jeg er så jævla cool Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 i laff'd?? Det der... var bare så sinnsykt genialt =D Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Det der... var bare så sinnsykt genialt =D i no, was laffin like crazey My friends and i would pull down our pants, and beat our dicks on each other till they were hard. We were in preschool. Once upon a time my grandad had the back of his pick-up truck full with crappy stuffed animals of various sizes he was going to donate to charity. I was about 6 or 7, and I saw this big goofy cheetah I liked and he let me have it. It was about as big as me, and when I wasn't just hugging it or tossing it around in my room I was naked and humping it. I only regret the one time I had it on my parents' bed and my mom walked in to see me strapping one of her bras onto it. I really hope she forgot about that. thanks for laffs, anon Endret 28. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da er Scrubs ferdig nedlastet for å gjøre bursdagen (!) min komplett..! Gratulerer ! Hvor gammel? 15 Fy da Fagerhaug, er ikke lov å laste ned ting, med mindre man har betalt for det da.. Har du betalt for det kanskje? Ehm... Hva legger du i betalt? Veldig subjektivt ord. ( ) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 God morgen alle sammen! Hvordan har folka det idag da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sooo, u tellin' storys? «chris hastings of dr mcninja told me that being hung over is like winning the lottery, except they pay you in pink sweaters that have a picture of a bear on them. the bear is wearing a watch and pointing to it; the bear is saying 'school time'» Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Så der. Kvalm på sjokopudding. Grats til bursdagsbarnet btw! Endret 28. april 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ehm... Hva legger du i betalt? Veldig subjektivt ord. ( ) Har du gitt penger for å få lov til å laste ned copyright'a materiale? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 15 Du er fremdeles ikke lovlig. Gratulerererer med dannn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ehm... Hva legger du i betalt? Veldig subjektivt ord. ( ) Har du gitt penger for å få lov til å laste ned copyright'a materiale? Kan vel ikke skyrte av det. 15 Du er fremdeles ikke lovlig. Gratulerererer med dannn. Takk Endret 28. april 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg