kanonkent Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Herlighet jeg ble skuffa hin dagen. Ville se Kill Buljo, så gikk jeg tilfeldigvis forbi den i butikken, og kjøpte den med meg Kommer hjem, setter den på, ser masse rara klipp fra nordlendingene som har laget den, mens jeg venter på at selve filmen skal begynne. Men den begynte aldri!!! Så ser jeg bakpå coveret, og det viser seg at dette er Kill Buljo : The Beginning. bare masse køddeklipp. Skuff! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I alle dager! Jeg sitter nå i telefonen å venter på å få svar hos en av våre leverandører, hva intet mindre enn: "Follow me, follow me to my bedroom" strømmer inn i øret mitt. Hva slags oppfordring er det å komme med? :/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I alle dager! Jeg sitter nå i telefonen å venter på å få svar hos en av våre leverandører, hva intet mindre enn: "Follow me, follow me to my bedroom" strømmer inn i øret mitt. Hva slags oppfordring er det å komme med? :/ Du får håpe det er et hawt kvinnfolk som svarer da, og så spør du pent om når du skal komme Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hun hørtes ikke hawt ut dessverre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da er Scrubs ferdig nedlastet for å gjøre bursdagen (!) min komplett..! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da er Scrubs ferdig nedlastet for å gjøre bursdagen (!) min komplett..! Gratulerer ! Hvor gammel? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fy da Fagerhaug, er ikke lov å laste ned ting, med mindre man har betalt for det da.. Har du betalt for det kanskje? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg tipper Fagerhaug er en god gammeldags tyv! Jeg fikk inn en bærbar her på jobben, brukeren sier at den bare slår seg av etter en stund. Jeg slår maskina på og ikke lenge etter så slår den seg av. Jeg kjenner på den og kjenner til min forskrekkelse at den er jævla varm. Jeg kjenner også at selve plasten under maskina er deformert. Ganske spenstig egentlig. Jeg gleder meg til teknikeren kommer i morra for å fikse den. Blir spennende å se hva som er årsaken til dette. Altså, hva som er årsaken til at vifta har gått åt skogen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Akk, ja. Kanskje du har gjort deg fortjent til en gratulasjon til neste år. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan noen vennligst si meg hva "IMO" er forkortelse for? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Masse krussedull om en bærbar pc, pluss at han sa noe stygt om din mor. Jeg tipper støv Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kan noen vennligst si meg hva "IMO" er forkortelse for? In my opinion. (Min mening) Endret 28. april 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan noen vennligst si meg hva "IMO" er forkortelse for? In my opinion Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Russetiden sux. Når man ikke er russ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Masse krussedull om en bærbar pc, pluss at han sa noe stygt om din mor. Jeg tipper støv Uff, den var skikkelig tørr DSP! Støv? Det ser faktisk ikke slik ut, men det kan jo hende. Hørte ikke at vifta spant opp engang, så jeg tipper egentlig at lageret er ødelagt på en eller annen måte. Ganske snedig egentlig siden maskina ikke er så veldig gammel egentlig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Akk, ja. Kanskje du har gjort deg fortjent til en gratulasjon til neste år. Hvem er damen i avataren din? Virker fryktelig kjent. Yey, nå skal jeg til optiker og bestemme meg for om jeg skal fortsette med linser. Akk, valg ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvem er damen i avataren din? Virker fryktelig kjent. Kristen Bell. Jeg hadde tidligere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er Veronica Mars. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kristen Bell. Takker. Det er Veronica Mars. Det forklarer hvorfor hun virket kjent, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg