jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Folk her som hører på Red hot chili peppers? Funker i en del settinger det også, men jeg synes det blir for lite varierende. De har på en måte vært det samme igjennom alle årene de har spillt. Jeg går lett lei vokalen, men det kan være behagelig å høre på til tider. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Å herregud! Jeg får ikke nok av "Pendulum - Granite"! Den er faen meg barsk! Er det nå jeg skal nevne at jeg har vinyl av den? Samt to andre Pendulum-vinyler? =3 Hylo: for ikke å nevne de 5 Depeche Mode-vinylene som jeg har =3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Å herregud! Jeg får ikke nok av "Pendulum - Granite"! Den er faen meg barsk! Er det nå jeg skal nevne at jeg har vinyl av den? Samt to andre Pendulum-vinyler? =3 Hylo: for ikke å nevne de 5 Depeche Mode-vinylene som jeg har =3 Jeg har Hold Your Colour. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den dagen noen jeg kjenner får signerte Gackt-CD-er i Norge... Jeg tror jeg går på veggene og blir kattetyv da. :-| Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det nå jeg skal nevne at jeg har vinyl av den? Samt to andre Pendulum-vinyler? =3 Hvor bor du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 GacktFeminine mannen. Mann er å ta litt hardt i, tbh.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 GacktFeminine mannen. Nei, maskulin jente. Æsj, jeg liker ikke androgyne trekk =/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mann er å ta litt hardt i, tbh..Feminine japaneren. Greit? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 GacktFeminine mannen. Nei, maskulin jente. Æsj, jeg liker ikke androgyne trekk =/ Klipp mer av håret ditt, din... jente. :-| Mann er å ta litt hardt i, tbh..Feminine japaneren. Greit? Bedre, i hvert fall. Heller litt mer mot clvn sin forklaring. Jeg driter i hvordan fyren ser ut, han har fin overkropp og lager koselig musikk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oh yeah. MI:II på TV Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Se filmen hos Youtube Herre så fantastisk bra! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Klipp mer av håret ditt, din... jente. :-| Såså, ro deg ned, vennen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 GacktFeminine mannen. Nei, maskulin jente. Æsj, jeg liker ikke androgyne trekk =/ Klipp mer av håret ditt, din... jente. :-| Jeg har kort hår nå. Jeg ser ut som en voldtektsmann Kenny: 1km fra hylol Har et par Pendulum-CD-er jeg ville stjålet i samme slengen om jeg var deg =D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Bedre, i hvert fall. Heller litt mer mot clvn sin forklaring. Jeg driter i hvordan fyren ser ut, han har fin overkropp og lager koselig musikk Uansett er fyren opprinnelig født mann, og er da i mine øyne enn herremann, selvom han da har litt sånn, kremt, androgyne trekk. kenny: Clvn bor liek, 1 km fra meg, og han har mer Depsj modd å sånn. Endret 10. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kenny: 1km fra hylol Har et par Pendulum-CD-er jeg ville stjålet i samme slengen om jeg var deg =D *tar på jakken og løper ut døra* Nå kommer jeg og tar deg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sa ikke at du var en av dem.. Ok da . Bare tolka det i retning dit siden du siterte meg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm... da er mrbjoern hjemme, etter en times treningsøkt. Kanskje han skal få den svette kroppen sin i dusjen, først som sist... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kanskje han skal få den svette kroppen sin i dusjen, først som sist... Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm... da er mrbjoern hjemme, etter en times treningsøkt. Kanskje han skal få den svette kroppen sin i dusjen, først som sist...M. Svettelukt. Det er godt å trene, men det var ikke digg å ta joggetur idag... Sørpe og slafs ødela liksom litt, men jeg slet meg igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg