Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hint er juks!Ingen som gratulerte meg på min bursdag. Anyway. Sær greie på vei til skolen i dag. Vi måtte bytte buss, og hvem får en reisebuss med skinnseter? Jo, vi. Skjer ikke hver dag, akkurat. Pfft. Jeg gjorde. Flere ganger til og med. Dog, kansjke jeg er ingen. Hmm. Den må bruke dagen på å filosofere over sånn at jeg ikke sovner fordi jeg ikke sov i natt. Teiteste boka som holdt meg våken, men jeg leste den ut på 3 timer også Skremmende fengende, er litt frista til å dodge skolen i dag, har allerede utsatt den med noen timer, men vil helst være hjemme å lese Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heisann sveisann^^ På nettby og slikt... så er det nokken som har slik at navnet ditt kommer opp og foreksempel godag. Slik at det blir eks: God Dagen Fredrik... God Dagen sotebabe... Nokken som veit "formelen" ? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Avataren din. Fuglen på bildet er en Glente (rovfugl) http://no.wikipedia.org/wiki/Glente Aha, det var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Odin i Valhall, jeg er trett. Og senga er så fristende noen meter fra meg, selv om jeg vet med meg selv at jeg bør dusje, spise og komme meg på skolen for det hersens møtet klokka 12. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 gå på skolen med seg! jeg har lyst på lakris, men må vente til etter læreren har vært innom med å gå å kjøpe=/ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Odin i Valhall, jeg er trett.Og senga er så fristende noen meter fra meg, selv om jeg vet med meg selv at jeg bør dusje, spise og komme meg på skolen for det hersens møtet klokka 12. Selv om du er trett, trenger du ikke misbruke mitt navn. Jeg har nok å gjøre her i hallen, og jeg trenger ikke en trøttis som skal rope på meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sorry pus. I går sverget jeg til og med på navnet ditt. Men tror ikke det ble helt rett, siden jeg ikke har snøring på norrønt og måtte ta til takke med bokmål. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Datasmurf: mmmm, tenk på den varme senga og hvor deilig det er å legge hodet på den myyyke puta, før du rolig sovner. Kontra stressende folk og trøtte timer på skolebenken. Ja, jeg er en jævel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heisann sveisann^^På nettby og slikt... så er det nokken som har slik at navnet ditt kommer opp og foreksempel godag. Slik at det blir eks: God Dagen Fredrik... God Dagen sotebabe... Nokken som veit "formelen" ? Heheaha. Koden finner du i kildekoden, i tillegg må du ha pimpmyprofile Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Datasmurf: mmmm, tenk på den varme senga og hvor deilig det er å legge hodet på den myyyke puta, før du rolig sovner. Kontra stressende folk og trøtte timer på skolebenken. Ja, jeg er en jævel. Det er liksom ikke stressende folk på skolen heller. Eller trøtte timer på skolebenken. Det er mer sløvhet i en sofa med 2 andre. Av de en filosoferende slask sløvere enn meg og ei søt og energisk venninne jeg aldri har noe i mot å møte, noe som bare har blitt sjeldnere etter at a fikk type. Ja ja, c'est la vie. Men nå er jeg litt mer våken. Har dusja. Nå gjenstår en Red Bull, så en cola og speilegg til frokost før jeg finner ut hva jeg skal ha på meg og på skolen må jeg uansett for å kjøpe poletter til vaskemaskina. Jeg er på min siste ubrukte genser og har ikke sokker igjen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Free Bird er så jævlig ownage på alle mulige måter. *Luftgitar* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Fullstendig Watershed-leak. Hurra! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 "Far beyond the sun" er bare så mye råere enn "free bird". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hver sin mening. Jeg digger Free Bird, men er skremmende glad i Gimme Back My Bullets. Har gode minner til den sangen. edit: Får vel labbe ned til skolen. Endret 28. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ikke en solo slår Freebird! Nå har vi hydraulikk. Dette er kjedelig! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Free Bird vinner i alt den noensinne har vært i. Den eier når man spiller den på ekte gitar. Den eier når man spiller den på Guitar Hero. Den eier når man spiller den på luftgitar. Den eier når man spiller den på CD. Den eier i GTA: San Andreas. Win. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Huff, det er kjedelig å flytte. Holder på å pakke her, men mangler pappesker og söppelseker. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg vurderer å ta meg en forumtøs-snyltetur i sommer. Reise fra bruker til bruker og drikke hver dag ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ikke en solo slår Freebird! Nå har vi hydraulikk. Dette er kjedelig! Freebird, free bird - suger småstein mot "Far beyond the sun". Våkn opp lillegutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg