Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bare deg ;-) Fotball er noe jeg aldri kommer til å bruke tiden min på. For all del, det er litt morsomt å spille fotball. Men å se på fotball på TV må være det mest dørgende kjedelige jeg vet om.

Å se på fotball på TV er en smule kjedelig, ja. Å være på kampen er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men det er mange av de faste som nesten ikke viser trynet sitt her lenger. Kanskje det er fordi at gjengen snart har eksamen og slikt? Eple har vel tentamen i dag hvis jeg ikke husker feil.

Jeg vet ikke, men det er mange av de faste som nesten ikke viser trynet sitt her lenger. Kanskje det er fordi at gjengen snart har eksamen og slikt? Eple har vel tentamen i dag hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
ingenting:P er sikkert hos bestemor da=/

Eyy, det er ikke noe å slashface for. vær glad du enda har ho :) mista min natt til søndag, skulle gjerne brukt mer tid på ho når ho var i live

Bø? Wtf :p

Hva skjer i bø?

Bø ja, skjer vel ikke noe der, bortsett fra fyll I guess :p

Bedre forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

var mer for at jeg ikke har noe bedre å finne på:p og joda, hadde vært koslig det, om det ikke hadde vært for at ho har hatt ca 20 hjerneblødninger nå, og denna gangen så ble ho ikke så bra igjen etterpå, eier ikke korttids-minne. ho aner ikke hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Stikke til Polen og drikke seg dritings for en 50 lapp?

Reise litt kanskje? Er det åpent på grensa 1 mai? Vurderer å stikke til sverige.. :hmm:

Øhm, reise til polen tirsdag 1515 og være hjemme igjen i løpet av dagen etter. Hørtes stressende ut, aka skjer ikke

var mer for at jeg ikke har noe bedre å finne på:p og joda, hadde vært koslig det, om det ikke hadde vært for at ho har hatt ca 20 hjerneblødninger nå, og denna gangen så ble ho ikke så bra igjen etterpå, eier ikke korttids-minne. ho aner ikke hvem jeg er.

Oida O.o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

altså, de er fordelt over så ca 25 år eller noe=) så er ikke så ille som det høres ut...

hvertfall, så får ho en sån pris for 20 år i arbeiderpartiet eller noe på torsdag, så jeg og mamma skal nedover å fikse bunadsstyr, det er gøy da=)

noen som har lyst til å skrive en presentasjon av en designer på en 3-5 minutter for meg? på engelsk... jeg er lat.

Lenke til kommentar
Øhm, reise til polen tirsdag 1515 og være hjemme igjen i løpet av dagen etter. Hørtes stressende ut, aka skjer ikke

Er jo ikke så langt til Polen da.. Men var jo bare et forslag :tease:

Jeg gleder meg til Hovefestivalen jeg.. Har fått fri den uka pluss 2 uker etter.. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...