Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Syg? Det ordet eigde berre! i kno its awesom ECUSE ME! GET workin mr guy! /lick hello the mushroom, i am work nao, readin sum theoris, den makin sum exercices, den makin sum sleeps for to be rest Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hm. Vurderer å flytte til nord-norge noen år. Masse skattefordeler og fritak Noen som bor der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nåja, jeg orker ikke sjefen lenger. Så fortsetter med det ut mai, så får vel jeg de jævlige mandagene tilbake. Brabra med meg. Litt skummelt å ha leilighet, men ikke jobb fra og med 31. mai, men.. ordner seg? Åssen går det med deg? (: Noen planer om hva du skal gjøre etter at du er ferdig der da? Er jo ei stund til da så du har jo godt med tid å finne annet arbeid. Bor du samme sted som sist eller?Joda, går greit her. Jobber for mye og tar lite var på meg selv for tida, men det må til så..jah Flyttet hjem har en også gjort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hm. Vurderer å flytte til nord-norge noen år. Masse skattefordeler og fritak Noen som bor er?Hvor er de skattefordelene du snakker om? Tenker du da i finnmark eller? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fucka dritt. Her oppdager jeg et par meldinger jeg aldri har sett før, og 100 forskjellige numre jeg visstnok har ringt (mange ganger) og... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 På fylla i går da? ^^ Kanskje litt. Underskudd på søvn og mat var oppskrift på dårlig dag. Gleder meg særdeles lite til å gå på skolen i morgen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hvor er de skattefordelene du snakker om? Tenker du da i finnmark eller? http://www.dinside.no/php/art.php?id=819 Må bo i finnmark, nord-troms eller nordland. Finnmark er helt klart mest lønnsomt. Skulle vært lærer kom jeg frem til når jeg sjekket stilligsannonser. Prøvde å overtale typen til å bli gruvearbeider på svalbard. Kom fort en reasjon der ja Endret 27. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 At det er billig er ikke noe tvil om. Mer fredfult også, dog det sosiale... Mehh..jeg hiver meg i den senga jeg. the fuuuun. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bare jeg har internett og varme klarer jeg meg nok. Får kjøpe poldrakt til bikkja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen planer om hva du skal gjøre etter at du er ferdig der da? Er jo ei stund til da så du har jo godt med tid å finne annet arbeid. Bor du samme sted som sist eller?Joda, går greit her. Jobber for mye og tar lite var på meg selv for tida, men det må til så..jah Flyttet hjem har en også gjort. Ska søke på litt forskjellige jobber nå. Håper på en som avdelingsleder for frukt og grøntavdelinga på en Meny-butikk, men det er vel kanskje litt mye å håpe på. Til tross for at jeg har erfaringa som trengs fruktmessig Fortsatt Oslo vest, ja. heh. Blir vel det fram til August, så får vi se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 I min frustrasjon grunnet Skarstad fraværende Scarlett Johansson-avatar laget jeg en ny en for underholdningens skyld. Lurer på om jeg ikke skulle gått enda nærmere inn på ansiktet da bildet kanskje ble litt for langt vekke. Men men. De som eventuelt har lyst til å bruke den må bare ta den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jaja. Får legge meg. Må tidlig opp i mårra og til dyrlegen med to hunder. Bikkja til fatter er feit, har øreverk og sikler, og råtta mi har noen teite melketenner som ikke faller ut og de må trekkes. Flaks jeg har dritdårlig råd. Hvis noen har noe tøft og fortelle meg om nord-troms og finnmark, PM meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Og der var smurfen hjemme, vel vitende om at han skal opp klokken syv og fortsatt mangler å pakke ut, starte viftene og bære ut søpla til naboen før stanken dreper hjemmet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ooh, bazukh, sjeldent syn i kafeen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ligget våken nå i en og en halv time og har prøvd å fått sove men til ingen nytte. Er sånn satans irriterende ventilasjonsvifte som står å går inne på det rommet en har tildelt når en er på hvilende nattevakt, blir bare liggende å irritere meg over den og klarer ikke å konsentrer meg om at jeg skal sove. Møkkdrit. Kjenner jo at jeg egentlig er stup dau trøtt. Lite og ingen søvn den siste tiden så hjelper det ikke akkurat på så fryktelig mye at en ikke får sove! GAH! Kunne jo ha spurt om jeg fikk en sånn sovetabelett hos en sykepleier da *engleøyer* Hihi, nei, kanskje ikke så lurt, en skal jo klare å våkne når alarmen går så det går vel ikke så helt bra. Ellers så skjer det fint lite spennende for tida. Endret 28. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ooh, bazukh, sjeldent syn i kafeen Jaa, syns vel egentlig ikke at den er noe særlig. SO var liksom noe eget, vanskelig å erstatte. Dessuten er jeg ikke skole- og jobbløs lenger, så jeg har 100andre ting jeg burde gjøre før jeg setter meg foran pc-en O.o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kjenner til den, biril. Naboen her har latt søpla si stå i gangen utenfor i flere måneder nå og lukta er ikke til å holde ut. Jeg har vifta på fullt på kjøkkenet og vinduet oppe for å prøve å få bort den verste lukta, men det er umulig. edit: Ah, ser den. Jeg er enig i at det ikke er det samme, men det er bedre enn ingenting. Og jeg har liksom ikke noe særlig annet å ta meg til. Prøver å fylle dagene med forumhoring, WoW-gaming og filmtitting, evt. bare ligge henslengt og lese. Det er veldig vanskelig å få noe gjort på skolen for vi er alle så giddaløse og tiltaksløse at det er sjukt. Tar en initiativ til å gjøre noe, ender vedkommende med å gjøre det alene, fordi de 4 andre orker ikke. Er kjedelig vil jeg si. Ganske drepen faktisk. Ikke rart jeg er deppa Endret 28. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jaa, syns vel egentlig ikke at den er noe særlig. SO var liksom noe eget, vanskelig å erstatte. Dessuten er jeg ikke skole- og jobbløs lenger, så jeg har 100andre ting jeg burde gjøre før jeg setter meg foran pc-en O.o Fornuftig og gratulere så meget. En kan virkelig bli lei i lengden. Kjenner til den, biril.Naboen her har latt søpla si stå i gangen utenfor i flere måneder nå og lukta er ikke til å holde ut. Jeg har vifta på fullt på kjøkkenet og vinduet oppe for å prøve å få bort den verste lukta, men det er umulig. Men det å ta på seg hansker og annet utstyr og bære søpla ut, det er for mye styr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg