Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Eg har heildagsprøve i norsk i morgon. Det vert digg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du er godt forberedt og alt? Smurt matpakke og litt snaks og slikt til heldagsprøven? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fy faen for en spennende kamp! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hvilken kamp da? Jeg tror du kan gjette deg frem til det, takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 brann lillestrøm? så det var fotball på tv2 eller.no Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kamp no? Spansk fotball, da? Eller. Eg trur du heng litt etter. Meiner du høgdepunktene på tv2? Ahh, uansett, norsk fotball er keisamt(?). Engelsk er mykje betre. Arsenal er eit lag som verkeleg speler. Dei sparker ikkje berre ballen opp og spring etter. Dei speler ballen seg imellom på ein fortreffeleg måte. Men det er no berre min ydmyke meining. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fotball i sin helhet kan ta seg en stor jævla bolle for min del. Men det er nå bare meg sikkert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 guuudneight.Rart å se folk er forsatt oppe så sent på en søndag, eier dere ikke skam? Skal dere ikke legge dere snart? Jeg begynner ikke på jobb før ett på mandager. I R lucky \o/ Og jeg vant akkurat en NES på ebay ^^, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fotball i sin helhet kan ta seg en stor jævla bolle for min del. Men det er nå bare meg sikkert Ikke bare deg ;-) Fotball er noe jeg aldri kommer til å bruke tiden min på. For all del, det er litt morsomt å spille fotball. Men å se på fotball på TV må være det mest dørgende kjedelige jeg vet om. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fotball i sin helhet kan ta seg en stor jævla bolle for min del. Men det er nå bare meg sikkert Det er morsomt nok å spille, men å se på er litt kjedelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg begynner ikke på jobb før ett på mandager. I R lucky \o/ Og jeg vant akkurat en NES på ebay ^^, Sounds like my kind of job Hur det går med deg for tiden? Lite sett eller hørt fra deg på ei stund nå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er morsomt nok å spille, men å se på er litt kjedelig. Selve oppgjøret er vel så viktig som fotballen. Om favorittlaget ditt er inne i de siste minuttene av en eller annen finale og leder med ett mål kan du banne på at du gir en lang faen i hvordan de spiller. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du er godt forberedt og alt? Smurt matpakke og litt snaks og slikt til heldagsprøven? Det vert aldri til at eg et det uansett, så nei. Konser berre om å skrive, og vips så er eg ferdig. Gjeldende fotball sug det å sittje og sjå på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fotball er noe jeg aldri kommer til å bruke tiden min på. For all del, det er litt morsomt å spille fotball. Men å se på fotball på TV må være det mest dørgende kjedelige jeg vet om.Ord. Kaste bort ++90 minutter på å se noen tards sitte å sparke på ei lærkule er pinadø oppskrytt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gjeldende fotball sug det å sittje og sjå på det. Det «sug» ikkje, det syg(er). Gjett kven som ikkje øver til fysikktentamenen sin. )^: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gjeldende fotball sug det å sittje og sjå på det. Det «sug» ikkje, det syg(er). Gjett kven som ikkje øver til fysikktentamenen sin. )^: Syg? Det ordet eigde berre! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ECUSE ME! GET workin mr guy! /lick Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) U 2 peeps are tutaly liek boifriend and boifriend? edit for emphasis. Endret 27. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Sounds like my kind of job Hur det går med deg for tiden? Lite sett eller hørt fra deg på ei stund nå. Nåja, jeg orker ikke sjefen lenger. Så fortsetter med det ut mai, så får vel jeg de jævlige mandagene tilbake. Brabra med meg. Litt skummelt å ha leilighet, men ikke jobb fra og med 31. mai, men.. ordner seg? Åssen går det med deg? (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg