Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kamp no? Spansk fotball, da? Eller. Eg trur du heng litt etter. Meiner du høgdepunktene på tv2? Ahh, uansett, norsk fotball er keisamt(?). Engelsk er mykje betre. Arsenal er eit lag som verkeleg speler. Dei sparker ikkje berre ballen opp og spring etter. Dei speler ballen seg imellom på ein fortreffeleg måte. Men det er no berre min ydmyke meining.

Lenke til kommentar
Fotball i sin helhet kan ta seg en stor jævla bolle for min del. Men det er nå bare meg sikkert :)

Ikke bare deg ;-) Fotball er noe jeg aldri kommer til å bruke tiden min på. For all del, det er litt morsomt å spille fotball. Men å se på fotball på TV må være det mest dørgende kjedelige jeg vet om.

Lenke til kommentar
Det er morsomt nok å spille, men å se på er litt kjedelig.

Selve oppgjøret er vel så viktig som fotballen. Om favorittlaget ditt er inne i de siste minuttene av en eller annen finale og leder med ett mål kan du banne på at du gir en lang faen i hvordan de spiller.

Lenke til kommentar
Fotball er noe jeg aldri kommer til å bruke tiden min på. For all del, det er litt morsomt å spille fotball. Men å se på fotball på TV må være det mest dørgende kjedelige jeg vet om.
Ord. Kaste bort ++90 minutter på å se noen tards sitte å sparke på ei lærkule er pinadø oppskrytt.
Lenke til kommentar
Sounds like my kind of job :p

Hur det går med deg for tiden? Lite sett eller hørt fra deg på ei stund nå.

Nåja, jeg orker ikke sjefen lenger. Så fortsetter med det ut mai, så får vel jeg de jævlige mandagene tilbake.

Brabra med meg. Litt skummelt å ha leilighet, men ikke jobb fra og med 31. mai, men.. ordner seg?

Åssen går det med deg? (:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...